TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De 3e: wie gaat er naar Impulz
Pages (2): [1] 2 »
De 3e: wie gaat er naar Impulz
Er was al een poll over IC en Qlimax, dus nu ook Impulz, eindelijk een feest waar ik naar toe ga, dus hoop dat er nog meer TA's gaan dat we kunnen meeten. Van een paar mensen weet ik al dat ze gaan, maar dan toch maar ff voten he. Lijkt me duidelijk 
1st Hall
21:00 - 22:30 Lemon 8
22:30 -00:00 David Moreno (space / Ibiza)
00:00- 01:30 Mark van Dale
01:30 - 03:00 Erick E
03:00 - 05:00Seb Fontain
05:00- 06:30 Johan Gielen
06:30- 08:00 Jean
Techno
21:00- 22 :30 Montana
22:30 -00:00 C1
24:00 -01 :15 Christian Smith
01:15 -01:45 Litheron (live)
01:45 -03:15 Michel de Hey
03:15 -04:45 Speedy J (live)
04:45-06:00 Steve Rachmad
06:00 -07:30 Paco Osuna
House
21:00-22:30 Benny Rodriguez
22:30-00:00 Alan Barratt
00:00-01:30 Tony Thomas
01:30 -03:00 Mar T
03:00-04:30 Yousef
04:30 -06:00 Roog
06:00-07:30 Oliver
VIP
21:00-00:00 Pale X
00:00-03:00 Jowan
02:30-05:00 Debra
05:00-07:00 Andre
Hardhouse
Tom Harding
JP
Yoji Biomehanika
Rachel Auburn
Fausto
Cris C
Dave Randall
Rossi
Billy Black
Mc Majika
nee, line-up spreekt me helemaal niet aan, alleen de main een heel klein beetje
Yoji!!!!!! Here I come!!!!!!!!!!
Ik heb dus wat beters te doen: NEXUS

Hardhouse line up mag er wel wezen,,,en toch ga ik nie...
Ik denk dat ik maar ff een keertje oversla. Ben de vorige 3x indoor wel geweest, maar line-up valt een beetje tegen. en in december zn er nog genoeg andre (betere) feesten
inderdaad ja, jij spreekt ware taal 
Ik ga er nu zeker heen!!!!
Eerst zouden we misschien naar Qlimax gaan.
Maar omdat ik van veel mensen hoor dat de line-up tegenvalt gaan we niet daarheen.
En in tegenstelling tot wat andere zeggen, het is dus echt wel een vette line-up in de hard-house.
en omdat ik alleen maar in de hardhouse kom, is het dus een vette line-up.
Ik ben het wel eens met degene die vinden dat de rest van Impulz een klote line-up heeft.
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Ik heb dus wat beters te doen: NEXUS |
Ik ben ook waarschijnlijk de hele avond in de hardhouse zaal te vinden, alleen wel ff naar Speedy J in de technozaal, op de main staat idd niet veel soeps 
| Volgens mij hebben we een nieuwe kandidaat voor de TA-Jail: Eye-Riz, wegens spamming voor haar eigen feest! |
Ikm vind de Lijn-Omhoog ok een beetje tegenvallen, maar ja ieder zijn eigen smaak he ( gelukkig wel
)
Als ik gewoon thuis ben luister ik erg veel naar trance, ook wel hardhouse en techno, eigenlijk alles waar veel energy in zit
. Maar op een groot feest vinnik et heerlijk om stevige hardhouse door die boxen te horen knallen, en de hardhouse line-up ziet er toch echt heel erg goed uit volgens mij. Speedy J er tussendoor en je hebt volgens mij toch een mooi avondje 

Ik denk niet dat ik er heen ga, (hoewel KolkieWolkie me duidelijk probeert over te halen
) waarom niet? Line-up spreekt mij ook niet echt aan. Ik kom niet voor de hardhouse dus......
Niet mijn feesie!
Maar voor degenen die gaan, have fun 
Ik ga zowieso, kheb 2 kaartje gekregen (het betere werk
)
ik hoef nie te rijden dus dat word.............
greetz
ik heb nog wel iets leuks over Impulz:
Wij hebben hier in omgeving Den Bosch een krant die de Bossche Omroep, ik heb dat onding zelfs nog even rondgebracht maar goed, dat is een ander verhaal. Mijn pa zat dat door te lezen en toen kwam die bij de gemeente pagina, das zo'n pagina waar iedereen zijn aanvragen doet voor een vergunning voor verbouwing en dergelijke, en wat zag mijn vader tot zijn grote verbazing, Aanvraag tot vergunning voor een groot feest in de Brabanthallen op 1 December van 22:00 tot 8:00!!! Dus ze moeten gewoon nog die vergunning aanvragen!!!! Goeie zet van UDC om zo een feest te organiseren hoor
December feestmaand
Aangzien ik december tot partymaand heb gebombardeerd en m'n economische situatie d'r nog sjiek uitziet ben ik 1 december op zekers van de partij. Een goed begin van de maand dacht ik zo.
Uiteraard ga ik ook naar Impulz!!!! 

Heb er weer vet veel zin in. Zoals in alle feesten. 
En genoeg goeie dj's voor mij. Seb Fontaine, Johan Gielen, hele hardhouse line-up spreekt mij aan en in de techno is ook genoeg vind ik. 

YO lui,
ik weet nog niet of ik ook ga of niet. Als het aan mij ligt wel, maar ik heb geen zin om daar alleen rond te sjokken, dus kan iemand ff meehelpen RubDub over te halen
, ja? mooi
Persoonlijk lijkt het me wel eens leuk om me gewoon te laten verassen door de line-up, i.p.v. daar naar te kijken en alleen op grond daarvan te kijken of je gaat of niet. De meeste namen zeggen me niets, maar zo hoor je misschien wel eens wat wat je helemaal goed vindt en waar je anders helemaal niets van hoort. das ook wel weer fijn.
greetz Kolkiewolkie
ik ga naar Rotterdam....Night of the Proms
oh joy
meatloaf
drank
sex
o nee dat niet..hmmmmmm......maar t is vast om 12.00 uur afgelopen, dus als wij nog ff afgedropt kunnen worden in Utreg
hij's fijn! 
Ikkuh niet, staat wel een vreselijk goede lineup, maar k ga al naar Qlimax..
Op Impulz zal ik trouwens wel moeten werken.. Ach ja lekker belangrijk.. Ik heb iig "nee" gestemt 
| Originally posted by kolkiewolkie YO lui, ik weet nog niet of ik ook ga of niet. Als het aan mij ligt wel, maar ik heb geen zin om daar alleen rond te sjokken, dus kan iemand ff meehelpen RubDub over te halen , ja? mooiPersoonlijk lijkt het me wel eens leuk om me gewoon te laten verassen door de line-up, i.p.v. daar naar te kijken en alleen op grond daarvan te kijken of je gaat of niet. De meeste namen zeggen me niets, maar zo hoor je misschien wel eens wat wat je helemaal goed vindt en waar je anders helemaal niets van hoort. das ook wel weer fijn. greetz Kolkiewolkie |

.
ja ik ben zker van de party me kaartje heb ik al z'n 2 maanden,
komt er nog een meeting?
| Originally posted by basvh ja ik ben zker van de party me kaartje heb ik al z'n 2 maanden, komt er nog een meeting? |
, lijkt me wel cool
oke de meeting bestaat al uit 2 man
trancefool
ikke
nu de rest nog
waar is het trouwens het beste om aftespreken en hoelaat ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft??