TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Plastic Boy - Twixt (Icone Remix)
Pages (2): [1] 2 »
Plastic Boy - Twixt (Icone Remix)
Hey allemaal!
M'n remix van 'Twixt' is eindelijk af, ge kunt hem hier downloaden:
Plastic Boy - Twixt (Icone Remix)
Deze tweede versie is de finale versie, dus als ge deze remix hebt afgehaald voor 10/02, gelieve hem te updaten 
Groetjes,
Wim
Echt vet qua productie.
Maar echt veel is er toch niet veranderd tegenover de originele versie, of vergis ik mij?
Echt goede remix
Vast geen bezwaar tegen als ik het zo nu en dan draai in mijn show op ETN? 
ik niet chris 
vette remix Wim!!

Vet 
super!
sjieke plaat
very good 
Thx mensen!
Xilver: Zoals ik bij het previewke al had gezegd, heb ik de originele melodi�n ni echt willen aanpassen omdat ik ze zelf - als fan van het origineel - echt zo goed vond... Maar het brengt zo bij mij al veel herinneringen trug, dus hopelijk vindt gij dat ook ni zo erg 
Freezel: draai gerust (waarvoor bedankt!), ikzelf heb er helemaal geen bezwaar tegen.
Greetz 
Wim
| quote: |
| Originally posted by Icone Xilver: Zoals ik bij het previewke al had gezegd, heb ik de originele melodi�n ni echt willen aanpassen omdat ik ze zelf - als fan van het origineel - echt zo goed vond... Maar het brengt zo bij mij al veel herinneringen trug, dus hopelijk vindt gij dat ook ni zo erg ![]() |
As said, ik vind het echt super
| Originally posted by Xilver Absoluut niet As said, ik vind het echt super |
heerlijke intro met goeie effecten. doet me hier en daar aan Mike zelf denken.. de melodie tijdens intro is wel niet helemaal mijn ding. allez, de melodie zelf is goed, maar de synth die je ervoor gebruikt hebt lijkt me niet zo geschikt. maar da's gewoon smaak.
de rest is zalig.. sterke melodie, goeie sounds. good job ![]()
dikke remix!!
| Originally posted by TOR heerlijke intro met goeie effecten. doet me hier en daar aan Mike zelf denken.. de melodie tijdens intro is wel niet helemaal mijn ding. allez, de melodie zelf is goed, maar de synth die je ervoor gebruikt hebt lijkt me niet zo geschikt. maar da's gewoon smaak. de rest is zalig.. sterke melodie, goeie sounds. good job |

Knappe remix!
Ik denk dat ge best afkomt naar de Beta-party Wim, want volgens mij gaan er wel een paar van uw producties gedraaid worden, ondermeer de deze!! 
Bedankt Blue Sky & Jasper 
Kweet nog ni van de BeTA party, zal moeten zien.
V����l beter dan 't origineel!
(V2 > V1)
Origineel is dan ook al 7 jaar oud...
| Originally posted by Jasperovitsj Origineel is dan ook al 7 jaar oud... |
| Originally posted by Jasperovitsj Origineel is dan ook al 7 jaar oud... |
bon mijne beste Lightworks, Icone, Hoop en Glorie Onder De BeTA's, BETA Production Forum Poster, TA-ancien, etc
V2 is vele leuker dan V1 en ik kan niet precies zeggen waarom. V1 doet me verlangen naar het origineel terwijl V2 klinkt als een nieuwe versie die met best wel zin geeft om uit mijn dak te gaan
zodus voor mij is V2 het meest geslaagd
Bedankt mensen 
Laat me ook weten wat ge denkt van v1 vergeleken met v2, dan kan ik er ene offline nemen en de andere houden als 'echte' remix.
Groetjes,
Wim
kan moeilijk zeggen waarom, maar v2 klinkt precies beter, er is meer drive.. de kick zit beter in de mix ook.
dit moet echt heerlijk zijn op een groot systeem. ogen dicht, handen de lucht in..
zend dit naar Mike 
| Originally posted by TOR kan moeilijk zeggen waarom, maar v2 klinkt precies beter, er is meer drive.. de kick zit beter in de mix ook. dit moet echt heerlijk zijn op een groot systeem. ogen dicht, handen de lucht in.. zend dit naar Mike |