TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ministry Of Sound Sthlm
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Gaby on Nov-09-2001 09:51:

Ministry Of Sound Sthlm

MINISTRY OF SOUND
M�nchenbryggeriet
Onsdagan den 12 december
22-05
20 �r

DJs:
Dave Seaman
Smokin Jo
Marc Hughes
Gareth Cooke
StoneBridge

Biljetterna kostar 250kr i f�rk�p och 300 kr i d�rren. Vi
sl�pper exakt 1000 stycken och resten i d�rren under kv�llen.

F�rk�psst�llen:
Monday Bar @ Daily News
Kungstr�dg�rden (m�ndagar 22-03)

Illegal Record Store
Bondegatan 48
StockholmTel: 08-644 60 90

Pitch Record Store
Gamla Brogatan 27
Stockholm
Tel: 08-22 56 40

Posted by Gaby on Nov-09-2001 09:54:

K�p biljett redan nu!!! F�rra �ret s� var det om�jligt att f� tag p� biljetter i sista stunden...

L�t ingen kompis g�ra det �t er utan k�p det sj�lva

Posted by robstar on Nov-09-2001 10:23:

Ja har en k�nsla av att de kommer bli mycket house och progressive...

Eller???

Posted by WhiteRussian on Nov-09-2001 11:45:

Unhappy

grrr...hade k�nnts b�ttre om man precis fyllt 18, men n�r man snart fyller 20 och missar Ministry of Sound k�nns det ganska s� ruttet,

Nu vill jag ha lite med�mkan,

Posted by Gaby on Nov-09-2001 11:50:

Kommer du dit tidigt s� skiter dom i att du inte �r 20 s� l�nge du �r 18!!! Men d� m�ste du komma dit innan 12!

Jag ska f�rs�ka fixa in min lillebror som fyller 18 den 1:a December.

Posted by Ravesquad on Nov-09-2001 15:46:

Ja den h�r g�ngen ska jag k�pa biljetter till mig o min andra kompis .. e s� himla glad f�r jag vet jag kommer g� o det kommer bli s� himla kul

vilka fler ska g�?

Posted by Virus on Nov-09-2001 16:49:

Jag t�nker l�tt g�!

Dave Seaman o Smokin Jo, det �r nice, men jag hade n�stan trott att det skulle vara n�gra �nnu schystare dj�s.. ..men, men, man ska inte klaga.. ..d� �r man dum!

Posted by Gaby on Nov-11-2001 15:40:

Ni som �r under 20 M�STE dit tidigt... sen �r det k�rt om ni dyker upp senare �n 11:30...eller kl� �r riktigt coolt f�r s�nt g�r alltid hem

Posted by Gaby on Nov-15-2001 09:07:

Har ALLA k�pt biljett? Dom g�r �t s� skynda er till Pitch !!!

Posted by WhiteRussian on Nov-15-2001 10:19:

Unhappy

Tyv�rr f�r jag nog hoppa den h�r g�ngen...

"Alla andra" jobbar eller g�r i skolan tidigt p� torsdagen, s� de verkar inte s� pigga p� att dra ut....fegisar.

Posted by Gaby on Nov-15-2001 12:12:

quote:
Originally posted by Vitryss
Tyv�rr f�r jag nog hoppa den h�r g�ngen...

"Alla andra" jobbar eller g�r i skolan tidigt p� torsdagen, s� de verkar inte s� pigga p� att dra ut....fegisar.

nu �r det du som e feg...skit i dom... Ministry missar man helt enlkelt inte

Posted by WhiteRussian on Nov-15-2001 12:39:

quote:
Originally posted by Gaby

nu �r det du som e feg...skit i dom... Ministry missar man helt enlkelt inte

Jo, det �r v�l m�jligt, men d� f�r jag nog st� vi d�rren och pr�jsa 300 pix, pallar inte att betala 250 och sedan f� nobben f�r att man inte �r 20..

F�r se hur det blir...

Posted by Gaby on Nov-15-2001 14:12:

st�rre chans att komma in med biljett

l�tt som fan att s�lja utanf�r... f�r mer �n 250

Posted by Virus on Nov-15-2001 17:41:

quote:
Originally posted by Gaby
Har ALLA k�pt biljett? Dom g�r �t s� skynda er till Pitch !!!

�r det s� br�ttom, helvete, kanske missar is�fall (inte bra!), m�ste v�nta till den 23:dje d� jag f�r mina $$$..

Posted by SteveTranz4ever on Nov-15-2001 18:23:

Jag ska nog dit, jag g�r f�rbi pitch n�stan varje dag. Synd att dete en onsdag bara. Man jobbar ju ocks�

c-ya

Posted by Ravesquad on Nov-15-2001 21:09:

quote:
Originally posted by King of Clubs

�r det s� br�ttom, helvete, kanske missar is�fall (inte bra!), m�ste v�nta till den 23:dje d� jag f�r mina $$$..

Jag ska ocks� g� den 23:e

Posted by Ravesquad on Nov-23-2001 15:35:

Nu har jag handlat

yes box 4 biljetter a 1000 sp�nn !!
F�rst� hur rika dom m�ste bli...1000 biljetter a 250 = 250000!!! och det �r bara f�rk�p...sen sl�pper dom v�ll 500 till a 300 i durren..

fast d kommer iofs bli s� kuuuuuuuuuuuuuuuuuul !!!!

Posted by SteveTranz4ever on Nov-23-2001 17:35:

quote:
Originally posted by Ravesquad
Nu har jag handlat

Skojjaru, a 1000 sp�nn, du m�ste mena 250 sp�nn styck.
*lite nerv�s* ska ju inhandla min i morn om det finns n�gra kvar d�, har v�ntat p� l�nen till nu.

ses...

Posted by Gaby on Nov-29-2001 10:53:

F�r er som inte har k�pt �n... DO IT!!!

Posted by WhiteRussian on Nov-29-2001 13:04:

Unhappy

jag e s� feg och fattig att jag inte palalr att k�pa biljett och sen bli nekad f�r att jag �r ett halv�r fr�n 20... *suck*

Kanske st�r och h�nger utanf�r och pungar ut 300 ist�llet. De som kolla legget fr�ga juh �nd� inte efter biljett, de har de inte gjort g�ngerna jag varit d�r iaf,

Posted by SteveTranz4ever on Dec-05-2001 20:41:

Fan jag har ine fixat n�n biljett �n, fick akut penga brist. Men jag ringde idag och kollade med Pitch Control och dom hade ca 165 biljetter kvar.

ses... kanske d�r

Posted by Ravesquad on Dec-05-2001 20:57:

quote:
Nu har jag handlat

F�rst� hur rika dom m�ste bli...1000 biljetter a 250 = 250000!!! och det �r bara f�rk�p...sen sl�pper dom v�ll 500 till a 300 i durren..

fast d kommer iofs bli s� kuuuuuuuuuuuuuuuuuul !!!!

L�ste i Metro att ministry of sound k�pt in tre boeings fr�n ett �sterikiskt flygbolag som g�tt i konkurs (fatta va mycke pengar dom m�ste tj�na), som dom skulle inreda till nattklubbar f�r den australiska marknaden... Om det vart lyckat skulle dom satsa p� europa 2003!! Det skulle man ju inte banga

Posted by Aendy on Dec-05-2001 21:11:

quote:

L�ste i Metro att ministry of sound k�pt in tre boeings fr�n ett �sterikiskt flygbolag som g�tt i konkurs (fatta va mycke pengar dom m�ste tj�na), som dom skulle inreda till nattklubbar f�r den australiska marknaden... Om det vart lyckat skulle dom satsa p� europa 2003!! Det skulle man ju inte banga

S�g ox� det. Men helt �rligt. Hur ska d�rrvakterna l�sa det med st�kiga g�ster? Kastar de helt sonika ut dem p� flyget ox�? Och hur ska man f�rhindra att folk inte stormar cockpiten efter lite f�r mycket i sig och f�r f�r sig att de ska k�ra hem planet sj�lv?

Posted by Virus on Dec-05-2001 21:14:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan jag har ine fixat n�n biljett �n, fick akut penga brist. Men jag ringde idag och kollade med Pitch Control och dom hade ca 165 biljetter kvar.

ses... kanske d�r

Kanske det, kanske inte.. det verkar som om jag drabbats av akut kompis-brist, s� jag inte kan g� N�n f�r ung, n�gra f�r sn�la..

Boeing fest om n�gra �r l�ter kul, d� kanske mina ej 20-�riga, trance-intresserade v�nner kan haka

Posted by SteveTranz4ever on Dec-05-2001 21:50:

quote:
Originally posted by King of Clubs

Kanske det, kanske inte.. det verkar som om jag drabbats av akut kompis-brist, s� jag inte kan g� N�n f�r ung, n�gra f�r sn�la..

Boeing fest om n�gra �r l�ter kul, d� kanske mina ej 20-�riga, trance-intresserade v�nner kan haka
Men det e bara � dra dit �nd�, det �r n�gra TA som ska dit och som hade t�nkt att m�tas upp. Sj�lv har jag lyckats hitta n�n att dra med fast �n att jag har taskigt med st�lar.
Hur som haver s� skulle det ju va hel kul om alla TAs kunde ses d�r...

Pages (2): [1] 2 »