TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
reisplannen
Stillaan wordt het weer tijd om te denken aan je plannen tijdens de zomervakantie. Wat zijn jullie van plan of waar gaan jullie naartoe, waar zouden jullie ooit willen naartoe gaan?
post het hier...
Aanstaande donderdag voor 3,5 week naar Australie en in de zomer waarschijnlijk weekje Ibiza

Gisteren onze vakantie naar Ibiza geboekt !
van 17 tot 31 juli in een villa'tje met z'en 10'en.
Heb er zin in !!!!!!!!!!

Ik ben nog aan het twijfelen. Een langere reis met men vriendin zit er waarschijnlijk niet in omdat ze ander werk zal zoeken. Nu twijfel ik tussen een badmintonkampje of 2 ofwel een reisje naar Ibiza.
Op het programma staan nu al een weekendje Oostende in tpaasverlof, 3 dagen Parijs in tpaasverlof en een weekend Malmedy in tbegin van juli.
Ik raad Ibiza aan ! echt waar ...
Ben er vorig jaar geweest en was echt zo geweldig.
Er is wel ��n nadeel aan verbonden : Ibiza is verslavend.
Ik hoor het van veel mensen dat ze meerdere jaren achter elkaar blijven gaan omdat ze het nog steeds zo geweldig vinden.
Ibiza moet je gewoon een keertje meemaken denk ik.
Ik ga zoals gewoonlijk naar Lloret 
No idea yet.
Wij gaan offseason een weekje Miami/Hawai/Accapulco/rio of 1 of andere eilandengroep doen, met 4 max tegen dumpprijzen (ticket
)
Vakantie zelf weet ik nog niet, valt te zien met werk etc. Of iets boeken ofwel week of 2 in ons huis in lloret. No idea yet ...
2 of 3 dagen in Engeland met een bezoek at club Passion for the Anjunabeats night op 2 juli
echt concrete plannen zijn er nog niet maar we gaan weer naar Illusion @ the beach en een (koers)fietsvakantie naar en in Frankrijk staat ook al een beetje vast.
In Augustus met de vendeliers naar een festival in Polen voor 8 dagen, voor de rest nog niks gepland...
10 dagen naar Kos , een week naar zee met men sjat , herexamens, en een maandje niks anders als producing 
al 5 weken geleden geboekt 
18 aug tem 28 aug Ibiza
ik lig daar ergens overdag op Playa d'en bossa en s nachts van ibiza stad tot amnesia (tot san antonio of cafe del mar aan den andere kant)
No idea yet. Hangt van verschillende factoren af, of 'k tegen dan nog single ben bijvoorbeeld.
*ween* 
single doet er toch ni toe?, ge gaat gewoon weg zoals ge gepland hebt, komt er iemand bij, good, maar ge blijft toch bij u plannen zeker.
Nah jong, da verandert veel aan uw plannen ze. Ik heb nog geen plannen tot hiertoe, dus ik ga mijne verlof waarschijnlijk wa opsparen tot er iemand bij is (moet dus nog wel dees jaar, da'k da effectief kan oppakken eh
).
hoogstwaarschijnlijk met een paar maten 14 dagen ofzow naar Corsica, en graag nog een weekje of langer alleen naar Skandinavi� (Noorwegen of Denenmarken) of Ierland.
lol al die strand/feestvakanties, kzou da nog geen 3 dagen uithouden vreesek, jakkes =)
| quote: |
| Originally posted by Gladius lol al die strand/feestvakanties, kzou da nog geen 3 dagen uithouden vreesek, jakkes =) |
en 2 weken regen op uuw dak krijgen 
Hier zal't ook ergens spanje worden, we dachten aan denia in zuid spanje. Een villaken voor 6 man en maar 36000�/2 weken: vreed schoon en ni te duur 
ik begrijp de obsessie met zon dus totaal niet h� ![]()
Kijkt eens naar buiten... Na 10 maand kloteweer en hard werken heeft een normaal mens toch nood aan eens NIKS doen en buiten wat slapen in de zon uzelf eens goed te amuseren...?
weekendje centerparcs in duitsland
10 dage spanje --> Salou me menne schat
| Originally posted by Tiger777 Kijkt eens naar buiten... Na 10 maand kloteweer en hard werken heeft een normaal mens toch nood aan eens NIKS doen en buiten wat slapen in de zon uzelf eens goed te amuseren...? |
3 weken naar scandinavi�, 1 week naar New York met vrienden,
een 10-dagen-trektocht door de Alpen maken,
en hopelijk een paar openlucht dance-festivals
(en natuurlijk veel vakantiewerk doen om da allemaal te betalen)
| Originally posted by TOR ik begrijp de obsessie met zon dus totaal niet h� |
.
Ik doe graag wel eens wa actiefs op vakantie, maar over 't algemeen ben ik toch ook een luieren-in-de-zon mens. Tequila Margherita in uw pollen, en maar genieten jong... hmmmm