TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De NLTA leeftijd thread 2005
Pages (4): [1] 2 3 4 »
De NLTA leeftijd thread 2005
.
al 18 jaar mag ik deze aarde terroriseren 
Ben 23 jaar, zo te zien is 23 al vrij oud vergeleken met andere op dit forum, niet verwacht..
21
21 jaartjes
ben blij dat hij er bij stond want ik heb natuurlijk gekozen:
IK BEN EEN KIND

| quote: |
| Originally posted by Remy D ben blij dat hij er bij stond want ik heb natuurlijk gekozen: IK BEN EEN KIND |
| quote: |
| Originally posted by jp Had er al rekening mee gehouden idd... |
| quote: |
| Originally posted by Remy D hihi wat gaaf, daar drinken we zaterdag op. |
| quote: |
Originally posted by jp |
ik loop mn ouders al 22 jaar lastig te vallen...
dan ben je toch nog niet oud? toch? he? of wel soms?
ben toch nog geen oude lul he
i'm 22 and i'm proud of it!

Twee biertjes prima lekker
23
Ben 26 en over een paar daagjes 27 
25....![]()
22
19
volgens mij kunnen we hier het feit noteren dat trance idd niet meer zo populair is als vroeger. 3 jaar geleden zaten hier nog veel meer koters van rond de 15/16/17 (including me).
19 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta volgens mij kunnen we hier het feit noteren dat trance idd niet meer zo populair is als vroeger. 3 jaar geleden zaten hier nog veel meer koters van rond de 15/16/17 (including me). |
| quote: |
| Originally posted by Muppy het is alles wat de 'hardstyle-klok' beuQt tegenwoordig. |
18
26.
Damn, voel me nu best oud als ik de resultaten check.
| quote: |
| Originally posted by tijs08 ja, dus maak een nieuwe zou ik zeggen! In plaats van zinloos te graven, is je camera kapot ofzo??!! |
Kan je voor het overzichtelijke gevoel niet wat minder categorietjes doen. Bijvoorbeeld een categorie 30-35 en 35+ ?
Ik wacht met smart op je antwoord!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.