TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Peiling 2/2
Pages (2): [1] 2 »
Peiling 2/2
Dank u om het vorige onderzoek beantwoord te hebben, u meer dan 100 volkeren bent van Tranceaddict in het algemeen beantwoord te hebben. Om met mijn onderzoek te eindigen is het noodzakelijk voor me om u te vragen :
- Uw 5 beste sporen
- Uw 5 beste albums
- Uw 5 beste gemengde albums
Hartelijk dank.
Leodetor.
Haha sporen=tracks=nummers dus...
Re: Peiling 2/2
quote: |
Originally posted by Leodetor - Uw 5 beste sporen |
Originally posted by Leodetor - Uw 5 beste albums |
Originally posted by Leodetor - Uw 5 beste gemengde albums |
Originally posted by Leodetor Dank u om het vorige onderzoek beantwoord te hebben, u meer dan 100 volkeren bent van Tranceaddict in het algemeen beantwoord te hebben. Om met mijn onderzoek te eindigen is het noodzakelijk voor me om u te vragen : - Uw 5 beste sporen - Uw 5 beste albums - Uw 5 beste gemengde albums Hartelijk dank. Leodetor. |
Originally posted by Leodetor - Uw 5 beste sporen |
Re: Re: Peiling 2/2
Originally posted by Original wat schuift t? |
trance !
Originally posted by Leodetor trance ! |
Originally posted by Leodetor trance ! |
Originally posted by jp Wie wie! Moin kiqqer est ontsnappet en iq benne bange dat julie die misqien opqueqeten hebbez. Dat sou neit lieffe sein, want et was moin favorite dier in huisse. Waromme doen julie datte? Dieren hebbe oocq gevoelennez ![]() |
Is dit de nieuwe, significant verbetere klaag- en zeurthread?
Originally posted by jp Is dit de nieuwe, significant verbetere klaag- en zeurthread? ![]() |
LOL!
Sporen
Fons Sporen?
hmm een sporen onderzoek van een fransoos..
Originally posted by Daveje hmm een sporen onderzoek van een fransoos.. ![]() |
Hahaha, kan iemand eens een fatsoenlijk vertaalsite geven aan buitenlanders die hier van die onzin posten?
Originally posted by jp Amsterdam - Haarlem (Innercity) Amsterdam - Frankfurt (ICE) Den Haag - Brussel (Thalys) Maastricht - Vaals (Stoptrein) Eindhoven - Tilburg (Sneltrein) De verjaardag van ome Kees De geboorte van m'n kleine nichtje Vakantie in Zwitserland Andre Hazes herdenking Arena Kerst 2004 Kwakoe festival Amsterdam-Zuidoost Koninginnedag 2004 Multicultureel festival Purmerend Surinaams-Nederlands voetbal toernooi Korfbaldagen Zaandam |
Originally posted by jp Amsterdam - Haarlem (Innercity) Amsterdam - Frankfurt (ICE) Den Haag - Brussel (Thalys) Maastricht - Vaals (Stoptrein) Eindhoven - Tilburg (Sneltrein) De verjaardag van ome Kees De geboorte van m'n kleine nichtje Vakantie in Zwitserland Andre Hazes herdenking Arena Kerst 2004 Kwakoe festival Amsterdam-Zuidoost Koninginnedag 2004 Multicultureel festival Purmerend Surinaams-Nederlands voetbal toernooi Korfbaldagen Zaandam |
Originally posted by MennoB Hahaha, kan iemand eens een fatsoenlijk vertaalsite geven aan buitenlanders die hier van die onzin posten? ![]() |
Originally posted by New Wave Van alle vertalingen die door buitenlanders zijn gemaakt heb ik nog nooit 1 goeie Nederlandse zin gezien ![]() ![]() ![]() |
Die Fransen nemen ons ook in de zeik als we met boerenkoolfrans proberen iets te kopen bij de bakker in Parijs. En als je met Engels aankomt doen ze helemaal alsof ze het in Cologne horen donderen.
Nee geef mij maar de Duitsers. Dat zijn beleefde, vriendelijke personen die oprecht interesse tonen in andere culturen. Sinds Tiesto in concert I is het laatste restje respect voor dit land en haar bewoners verdwenen. Je probeert een gesprek met die gasten aan te knopen (in het Frans) en ze lachen even om daarna weer in hun eigen groepje te gaan blablabla-en.
Wat een verschrikkelijk a-sociaal volk is het. De Amerikanen zijn er niks bij. En dan gezeik van die regering van ze. Dat gooit maar atoombommen op kleine eilandjes, zeikt over onze coffeeshops terwijl Frankrijk het grootste drugsprobleem van Europa heeft. En dan die politie daar. Corrupte bende is het.
Wat kan zo'n kereltje eraan doen hoor ik al zeggen. Het is een kleine moeite enz enz. Als ik hetzelfde zou doen in het Franse forum dan breekt de hel los. Dan zijn we de irritante Hollanders die de Franse taal verkrachten.
Dus... ik neem 'm in de zeik en als je dat te ver vindt gaan is dat ieders goed recht. Wat mij betreft gaat ie eerst maar eens naar de LOI...
frusty mode off
Originally posted by jp Die Fransen nemen ons ook in de zeik als we met boerenkoolfrans proberen iets te kopen bij de bakker in Parijs. En als je met Engels aankomt doen ze helemaal alsof ze het in Cologne horen donderen. Nee geef mij maar de Duitsers. Dat zijn beleefde, vriendelijke personen die oprecht interesse tonen in andere culturen. Sinds Tiesto in concert I is het laatste restje respect voor dit land en haar bewoners verdwenen. Je probeert een gesprek met die gasten aan te knopen (in het Frans) en ze lachen even om daarna weer in hun eigen groepje te gaan blablabla-en. Wat een verschrikkelijk a-sociaal volk is het. De Amerikanen zijn er niks bij. En dan gezeik van die regering van ze. Dat gooit maar atoombommen op kleine eilandjes, zeikt over onze coffeeshops terwijl Frankrijk het grootste drugsprobleem van Europa heeft. En dan die politie daar. Corrupte bende is het. Wat kan zo'n kereltje eraan doen hoor ik al zeggen. Het is een kleine moeite enz enz. Als ik hetzelfde zou doen in het Franse forum dan breekt de hel los. Dan zijn we de irritante Hollanders die de Franse taal verkrachten. Dus... ik neem 'm in de zeik en als je dat te ver vindt gaan is dat ieders goed recht. Wat mij betreft gaat ie eerst maar eens naar de LOI... frusty mode off |
Italianen zijn dom en Spanjaarden stinken
Zo kunnen we nog wel effe doorgaan
Nederlanders zijn trouwens ook niet mis...
idd, zo kunnen we lang doorgaan. Iedere cultuur heeft gewoon zijn eigenaardigheden. De Nederlanders die slecht fooi geven op vakantie bijvoorbeeld. Het zijn gewoon cultuurverschillen