TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armada Night Kick-Off Party 03/06/05 vs Ferry Corsten @Asta
Pages (3): [1] 2 3 »
Armada Night Kick-Off Party 03/06/05 vs Ferry Corsten @Asta
This summer you can find us again every Tuesday at Amnesia in Ibiza, but before that we're going to bring that true Ibiza Feeling to Amsterdam. On Friday 3rd of June we'll host the "Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer 2005" together Amnesia on Europe's largest party ship Ocean Diva. The ticket sale has started so be quick because they sell fast! You can get tickets at Ticketbox and Free Record Shops.
Line up: Armin van Buuren, Remy,
Perry O'Neil
, Harry Lemon and the Amnesia world tour resident Brian Cross.
Source:
Check our website for more information on this event - www.armadamusic.com
Dit is eigenlijk een feesje da'k ni wil missen, ik had voorlopig nog niets in m'n agenda staan, maar nu wel se, met stip aangeduid
Zijn er nog liefhebbers die willen gaan?
Ook op 3 juni: Ferry Corsten 4 uurs set in de Asta + special guest 
Ik ben hier te vinden dus
En jij mag idd wel weer naar een feestje toe! 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ook op 3 juni: Ferry Corsten 4 uurs set in de Asta + special guest ![]() Ik ben hier te vinden dus En jij mag idd wel weer naar een feestje toe! |
Zijt gij diene special guest toevallig nie, want diene smile
Special guest is nog onbekend, misschien is het Armin wel omdat ie ook in NL draait die avond 
| Originally posted by eieregooie 2 minuten geleden op NLTA Mja, ik begin ook meer en meer te neigen naar Ferry... tis goedkoper, tis dichterbij... Tis een degelijke 4 uurs set en Remy en Harry Lemon als DJ's ben ik niet zo'n fan van... |
| Originally posted by Freezel Special guest is nog onbekend, misschien is het Armin wel omdat ie ook in NL draait die avond |
| Originally posted by Meltoz Seg chris, zie'k da nu goe, der staat Sensation White in Uwe sig, betekend da, da ge da feesje gaat mee make, want ge had er altijd zo'n "kaas" gedacht over he...?? |
En Armin staat er sowieso (maker van de themesong) + Ferry ook waarschijnlijk
gene MIKE op die Amnesia party?
| Originally posted by Freezel Ik krijg 3 vrienden uit Australie over en die willen er graag naartoe, dus ga maar met ze mee En Armin staat er sowieso (maker van de themesong) + Ferry ook waarschijnlijk |
Want toen waren ze er ook allebei bij!!! Ben beniefd...
ik zie wel ��n van beide feestjes zitten, maar dat zal al lang geen verrassing meer zijn waarschijnlijk 
*bump*
Wie heeft er zin in een feestje in de ASTA...?
E 4 duurend setje met Ferry Corsten

Chris, waar heb jij je tickets gehaald? Kan je deze ook ergens online bestllen...? Ik moet zien da'k nog ergens aan tickets geraak, maar hier naartoe gaan wil wel, het wordt nog is tijd voor e Feeessssjjeeeuuuhhh
whhiiii!! Ik zal waarchijnlijk de chauffeur van dienst zien, misschien nog ergens nen auto mee, Tom (Xilver)?
Luitjes:
Freezel
Meltoz (+ neef Jochen)
Vul het lijstje aan...
enorm zin in 4 uur ferry, maar kheb examen dan =<<<.
mss toch maar doen =)
| Originally posted by Gladius enorm zin in 4 uur ferry, maar kheb examen dan =<<<. mss toch maar doen =) |
Misschien inderdaad toch maar gewoon DOEN
Tickets zijn nog niet te koop, ik hou jullie wel op de hoogte 
| Originally posted by Freezel Tickets zijn nog niet te koop, ik hou jullie wel op de hoogte |
*bump*
Ondertussen zijn de tickets al verkrijgbaar en heb de m'ne al besteld
Zijn er nog liefhebbers
Gladius? (was de enige die zowat gereageerd heeft) Jasp heb't aan U ok nog gevraagd via msn, maar twijfelde toen nog...
Ik ga me de voiture en heb nog 4 plaatsen over, enige volk da voorlopig in m'n voiture zit is Jochen (m'n neef)...
Let me know 
Efkes hijacken seh.
3 juni doe ik wel mee aan den DJ-contest in de Factory in Aalst eh
Kheb 50 vrijkaarten, die ook meetellen voor de puntentelling 
| Originally posted by Xilver Efkes hijacken seh. 3 juni doe ik wel mee aan den DJ-contest in de Factory in Aalst eh Kheb 50 vrijkaarten, die ook meetellen voor de puntentelling |
Heen en terug thalys ticket voor Den Haag gereserveerd
See you @ Asta next week if you come 
| Originally posted by lost_in_trance Heen en terug thalys ticket voor Den Haag gereserveerd See you @ Asta next week if you come |
See You there
Feeessjjeeeuuuhhh
Heb er ook zin an 
ik ga die avond de drukkerij van de gazet van antwerpen bezoeken... das veel fakker dan stomme ferry corsten ze

Ah, dus toch Ferry geworden voor jullie? Voor mij toch Armin 
ik twijfel nog... tussen gaan of niet
| Originally posted by eieregooie Ah, dus toch Ferry geworden voor jullie? Voor mij toch Armin |