TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gigi D'Agostino - L'Amour toujour
Pages (2): [1] 2 »
Gigi D'Agostino - L'Amour toujour
Nog maar ff een poll er tegenaan gooien,
weet niet of het onder de categorie trance valt,
maar ik vind dit nummer van Gigi echt zwaar relaxed!
Wat vinden jullie ervan?
Greetz RubDub
Geen hol an!!!!!!!!
hmmmm.......das wel duidelijk dan,
niet een nummer om in een discotheek/club te horen natuurlijk,
maar gewoon lekker relaxed onder het internetten enzo......
(= mijn mening)
wel leuk nummertje...
ik vind hem cool, ik wacht op die CDM mensen 
WAT EEN SCHEITNUMMER, dat ze dit durven uit te brengen........weer zo'n commercieel kutnummer met zo'n verneukt standaard flikkerdeuntje......ophoeren met die zooi.........
waarom staat "wat een kutnummer" er niet tussen?...
| quote: |
| Originally posted by New Wave waarom staat "wat een kutnummer" er niet tussen?... |
Gigi flikt het altijd weer om zo'n ongelooflijke SLECHTE nummers te produceren.. echt het klinkt zo vals... met die vocalen en cross faders... zwaar simpele sound etc 
Maar zijn nummers hebben altijd zo'n zwaar "catchy" deuntje en een lekkere bassline.. en dus vind ik het altijd wel leuk om te horen
... Tenmiste altijd nog beter als al die R&B crap. Maar na een tijdje komt zo'n nummer je echt de strot uit. L'Amours Toujours had ik een een half jaar terug al van de MP3factory afgehaald... is nu pas uit in Nederlands zoals gewoonlijk.
Maar die clip komt ook 10x per dag voorbij op de Box.. die Gigi denkt volgens mij echt dat hij een GOD is... Maar ja.. hij is ook een italiaan 
Ik vin het een leuk nummer onder de commerciele "trance" nummers. Lekker voor op de radio, maar niet in de discotheek, maar wel weer in de kroeg.
Als je zoiets maakt heb je gewoon een hit garantie.
En zoals moogwai al zegt.
Gigi's nummers hebben altijd zo'n zwaar "catchy" deuntje en een lekkere bassline. Waardoor het dus aanslaat bij het "TMF" publiek
pfffffffffffffff, de komende 2 maanden hoor je dit dus echt overal.... op een gegeven moment hoor je hem minder vaak en denk je er vanaf te zijn, DAN KOMT GIGI WEER MET EEN NIEUW IRRITANT DEUNTJE EN KUN JE DAT WEER EEN PAAR MAANDEN AANHOREN
Toch maar ff gevote, een internet nummer, maar meer ook nie :P
58 mensen hebben gevote, ik weet nie maar zoveel mensen hebben volgens mij nog nooit bij een poll in et holland forum gevote. Zit hier iemand het te saboteren???
?
| quote: |
| Originally posted by TranceFool 58 mensen hebben gevote, ik weet nie maar zoveel mensen hebben volgens mij nog nooit bij een poll in et holland forum gevote. Zit hier iemand het te saboteren??? ? |
Hij zit toch ook bij BXR??
Das echt een schande voor dat label dan, produceer je voor Fasano, Picotto en dan heb je ook nog die k*tmuziek van Gigi die je uitbrengt. Het heeft ook niet een echte bxr-sound.
Gigi = nix waard, en het nieuwe nummer (amour toesjoer) ook niet.
ken deze tread niet effe ........OPROTTEN!, neemt een beetje ruimte in beslag en hij meurt...................
ik gok erop dat henkie_henk met een of andere actie dit resultaat bereikt heb.
greetz kolkiewolkie
hehehe......das me dan ook weer lekker gelukt!
ff lekker iedereen op de achterste benen krijgen!
Leuke foute reacties allemaal mensen!
Greetz RubDub (starter of this thread)
wat laten sommige mensen (ook de mods) zich weer ontzettend gaan zeg
hehehe.....
dit nummer zuigt echt
Ik vind t wel een relax nummer, niet voor in een club/disco, maar in de kroeg of op de radio doet ie t goed.
Is een goede voor de categorie "commerciele trance" ( als het trance te noemen is )
zwaar kutnummer maar wel beter als de oh zo slechte La passion, de clip is ook nog eens om te janken. Die gigi denkt de koning te zijn, met zn domme mutsje op en irritante smile op zn kutkop, bah

ik vind 'm ok
Echt een vet nummer hoor, echt relekst. lekker bass zit erin, kan je vet hard zetten. nou dis mijn mening en ga nou niet zeggen van trieste gast die allemaal naar die blije tunes luisterd. ik luister naar elk genre van dance muziek mits ik het mooi vind, logisch toch.ALs je mijn vinyl collectie bekijkt zie je ook van alles hard house,trance,club, techno.
Vond die vorige van GIGI echt slecht, maar deze vind ik ook goed. Ech wel een leuk nummertje. Lekere voacls, maar niet om heel erg vaak te luisteren er zijn veel betere, maar gewoon zo om ff in de stemming te komen voor je uitgaat naar een klote disco ofzo. Enne wie heeft die poll verkracht?
snik......m'n hele poll verneukt....
Henkie_henk, als ik je nog s op het Windesheim zie
j/k!
(fijn dat er toch nog mensen zijn die dit nummer wel relaxed vinden)