TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ook dit jaar geen loveparade
Pages (19): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Ook dit jaar geen loveparade
Zo bericht de telegraaf althans.
| quote: |
| Net als in 2004 zal ook dit jaar geen Love Parade worden georganiseerd in de Duitse hoofdstad Berlijn. Reden daarvoor is dat, net als in 2004, de organisatoren niet voldoende sponsors voor het evenement hebben. Volgens Duitse media zijn er intussen wel vergaande plannen voor een 'doorstart' in 2006, maar dan waarschijnlijk niet alleen als feest voor de liefhebbers van technomuziek. De Love Parade groeide in voorbije jaren uit tot het grootste feest voor 'ravers' ter wereld, met als hoogtepunt 1,5 miljoen bezoekers in 1999. Na dat succesjaar liep het aantal belangstellenden voor het festijn tot 500.000 terug in 2003. De organisatie van het evenement moet sinds 2001 voor alle kosten rond de Love Parade opdraaien, van vervoer tot de afvalverwijdering. (fok.nl) |

)
Lekker belangrijk...
Deze discussie is ieder jaar hetzelfde, en ieder jaar is er hetzelfde gezeik. De loveparade is toch allang niet leuk meer, een jaar of 5 geleden was het een stuk beter (als je JP moet geloven). Loveparade of niet, er is toch wel weer 'een parade'. Maybe niet zo groot als een aantal jaren geleden, maar er is wel wat. Een demonstratie, net zoals vorig jaar, waar het oude gevoel weer herleeft.
Dus het zal allemaal wel.
Zit er aan te denken om eens een bezoekje aan de demonstratie te brengen. JP heeft zich uitstekend vermaakt die middag.
ben benieuwd welke dag het is. Westbam en PvD zullen er wel weer zijn 
| Originally posted by New Wave Zit er aan te denken om eens een bezoekje aan de demonstratie te brengen. JP heeft zich uitstekend vermaakt die middag. ben benieuwd welke dag het is. Westbam en PvD zullen er wel weer zijn |
Die demonstratie komt er dit niet, ik heb vorige week nog contact met de organisatie gehad en het was toch echt eenmalig (helaas)
Maar: de clubs pakken traditioneel weer flink uit het in 2e weekend van Juli. Dus dat worden 4 nachten zuipen, housen, chillen en sightseeen (als vanouds)
Wie weet wat onze grote vriend Motte gaat organiseren...
Overigens: Loveradio (Westbam/PvD), LFA (PvD, Sasha), Electric Kingdom (Liebing/Westbam/Lexy) en Lovebase (tien zaaltjes, 2 buitenareas) zijn meer dan een bezoekje waard 
| Originally posted by jp Die demonstratie komt er dit niet, ik heb vorige week nog contact met de organisatie gehad en het was toch echt eenmalig (helaas) Maar: de clubs pakken traditioneel weer flink uit het in 2e weekend van Juli. Dus dat worden 4 nachten zuipen, housen, chillen en sightseeen (als vanouds) Wie weet wat onze grote vriend Motte gaat organiseren... Overigens: Loveradio (Westbam/PvD), LFA (PvD, Sasha), Electric Kingdom (Liebing/Westbam/Lexy) en Lovebase (tien zaaltjes, 2 buitenareas) zijn meer dan een bezoekje waard |

Sonne (Zon) Mond (Maan) Sterne (Sterren)
Ik vraag me echt af wat Tosti daar te zoeken heeft...
http://www.sonnemondsterne.de/index...27000d25b49ca9c

Idd
Verder wel veel gave namen, wat is dat precies voor festival, soort lowlands idee? camping ect dr bij?
Moet je de trailer bekijken
| Originally posted by jp Moet je de trailer bekijken |

Beetje een hippiefestival. Veel drugs natuurlijk. Jammer dat het een eind rijden is...
vette foto
(en we gaan offtopic
)
| Originally posted by jp Jammer dat het een eind rijden is... |
Vroegah kwam je nog eens met al die drugs/duitse douane verhalen van bij de grens. Toen reed je nog voor elke scheet de grens over. Beginnen de grijze haren te komen kerel?
In het ALGEMEEN is het ver rijden (voor Hollandse technofan)
Vorig jaar reden we voor 3 uur PvD in een avond naar Munchen heen en terug (1700km)
Dus... stukkie karren is geen probleem 
Onverbeterlijk die JP 
| Originally posted by jp In het ALGEMEEN is het ver rijden (voor Hollandse technofan) Vorig jaar reden we voor 3 uur PvD in een avond naar Munchen heen en terug (1700km) Dus... stukkie karren is geen probleem |

Tering wat waren we toen dood zeg 
| Originally posted by SnuggLe Lekker belangrijk... Deze discussie is ieder jaar hetzelfde, en ieder jaar is er hetzelfde gezeik. De loveparade is toch allang niet leuk meer, een jaar of 5 geleden was het een stuk beter (als je JP moet geloven). Loveparade of niet, er is toch wel weer 'een parade'. Maybe niet zo groot als een aantal jaren geleden, maar er is wel wat. Een demonstratie, net zoals vorig jaar, waar het oude gevoel weer herleeft. Dus het zal allemaal wel. |
blablabla wat kun je toch slap ouwehoeren! check het dik gedrukte... Ik vind het zeker wel jammer dat er geen parade komt.
| Originally posted by Partyhardy! Het zal allemaal wel zegt tie blablabla wat kun je toch slap ouwehoeren! check het dik gedrukte... Ik vind het zeker wel jammer dat er geen parade komt. |
wat een geblaat zeg. in 2003 was ik er en heb echt geweldig genoten. Dikke techno van montana bij de tv toren, en roger sanchez die voor 700 000 mensen ff E samba erin jast, vette vocals van johny kelvin.
Het is een prachtig feest. Ok het is misschien niet meer wat het geweest is. Maar een feestje bouw je zelf en ik ben van mening als je een relaxte wagen vind en daar meeloopt dat je een geweldige parade kan hebben.
Wat ik wel raar vind is dat een naam en organisatie zoals de loveparade zulke moeilijkheden tegenkomt om een feest te organiseren. Waarom kan het elk jaar in Zurich en Rotterdam wel en daar in Berlijn niet meer. Ok ze hebben geen subusidie meer toch vind ik het raar dat ze geen goede sponsor contracten kunnen afsluiten. Volgens mij is er veel mis binnen de LP organisatie.
Ben al 4x in Berlijn geweest op de Loveparade. En mijn eerste keer blijft de beste keer ['99]. Toen klopte alles: de parade, de mensen, Sven in het Tresorpark, gewoon alles.
Laatste keer in Berlijn was het bitter. Dat was in 2003 en ik vond ten eerste het publiek klote. Vooral de Poolse afdeling was overdreven. Maar gelukkig waren er nog sublieme feesten in de Columbiahalle.
Maar dat de Loveparade niet meer is wat het was, is iedereen duidelijk.
| Originally posted by basvh Wat ik wel raar vind is dat een naam en organisatie zoals de loveparade zulke moeilijkheden tegenkomt om een feest te organiseren. Waarom kan het elk jaar in Zurich en Rotterdam wel en daar in Berlijn niet meer. Ok ze hebben geen subusidie meer toch vind ik het raar dat ze geen goede sponsor contracten kunnen afsluiten. Volgens mij is er veel mis binnen de LP organisatie. |
Vond de parade in Zurich zo mogelijk nog leuker.. Jammer alleen van de regen toen.
| Originally posted by Gonzo Rotterdam heeft Heineken en in Z�rich is de overheid meer erbij betrokken. |
| Vooral de Poolse afdeling was overdreven. |
Gaat ik eens voor het eerst naar de l.p.-weekend....is er geen parade
Wel voordeel dat het waarschijnlijk een stuk rustiger is op de feesten, doordat die honderdduizenden die normaal voor de parade komen niet in de stad zijn