TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 22-23 April, plannen?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by pooley on Apr-22-2005 18:16:

22-23 April, plannen?

All�, we halen dit soort thread nog eens van onder het stof.

Deze avond: Members Night @ Illusion - Ronald Van Gelderen(nog iemand?)

Morgen: Ganse avond gratis drank in ons jeugdhuis + iets anders (hopelijk)

Go !

Posted by Jakhira on Apr-22-2005 18:29:

Morgen La Rocca !

Posted by Hydra on Apr-22-2005 18:56:

Morgen Famous.

Posted by pooley on Apr-22-2005 18:57:

quote:
Originally posted by Hydra
Morgen Famous.

Schijnt dat die keet tamelijk leeg zit? En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen)

Posted by Hydra on Apr-22-2005 19:10:

We'll see

Posted by MikeVee on Apr-22-2005 19:13:

quote:
Originally posted by pooley
En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen)

**kuch** **kuch**

Ik geef mijn mening niet h� (kan ook niet oordelen; niet geweest en nog geen set van gehoord), enkel extra info

Straks: naar verjaardagsfeestje.
Morgen: Oude markt, Leuven

Posted by Jasperovitsj on Apr-22-2005 20:57:

quote:
Originally posted by Pumaz
Morgen La Rocca !

+1

Posted by TOR on Apr-22-2005 21:32:

quote:
Schijnt dat die keet tamelijk leeg zit? En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen)

alle discotheken zitten leeg tegenwoordig

plan al langer es een kijkje gaan nemen, maar nog geen tijd gehad...

vanavond lekker thuis.. BeTA-ID-contestverplichtingen

nee serieus, ben al een week lang nogal ziek geweest.. laatste twee dagen is het beter, maar ik wil niks riskeren voor morgen.. La Rocca

Posted by Bertn on Apr-23-2005 00:33:

Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.

Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au s�rieux.

Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.

En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard

Posted by Kelly* on Apr-23-2005 05:01:

Dit weekend geen plannen ... zaterdag en zondag moet ek werken om 05u00

Posted by Hydra on Apr-23-2005 07:31:

quote:
Originally posted by Bertn
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.

Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au s�rieux.

Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.

En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard

Wat iemand anders zegt maakt me ni uit. Ik ken ook mensen die er geweest zijn. Geen vooroordelen hier. Ik ga er zelf naartoe, en zal dan zelf ook wel oordelen

Posted by FUSyke on Apr-23-2005 08:03:

quote:
Originally posted by Bertn

Al die auto's zijn van de eigenaar zelf dus laat u niet afschrikken. Best zelf eens een kijkje gaan nemen. Btw Elof draait er op zaterdagavond

Posted by FUSyke on Apr-23-2005 09:35:

Weet er niemand een leuk plaatsje zijn waar ze House-TechHouse-Electro-Techno draaien? Het mag beke commercieel zijn

Posted by Bertn on Apr-23-2005 09:56:

fuse?

Posted by mellow_head on Apr-23-2005 11:17:

vanavond blut zijn

Posted by emma on Apr-23-2005 12:00:

studere

Posted by pooley on Apr-23-2005 12:11:

gisteren Illusion, Ronald Van Gelderen heeft echt zalige trance gedraaid. Opt einde wat hardtrance omdat het volk niet meewou. Echt veel volk was er niet, the level boven was ook maar lauw :// (en men vrienden wouden daar ni blijven, de janette!)

deze avond, Temple is destelbergen (rofl, wa gaan ik hier meemaken ) -> iemand ervaringen?

Posted by Zehra on Apr-23-2005 12:53:

quote:
Originally posted by emma
studere

same here

Posted by FUSyke on Apr-23-2005 12:55:

Aangezien er vanavond niets is naar mijn goesting ga ik een avondje gezellig Monopoly spelen met een fleske(s) drank erbij en een muziekje op de achtergrond ... dit staat garant voor plezier

Posted by Zehra on Apr-24-2005 14:47:

tis toch nie studeren geworden... op laatste moment toch beslist om naar la rocca te gaan...

vanavond studeren dus

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2005 14:49:

Vanavond zaalvoetbal, en net een zware match. En het is van de BETA-party geleden dat ik nog gesjot heb �n ik heb ni veel geslapen vannacht...dat gaat weer vlotjes gaan

Posted by pooley on Apr-24-2005 15:05:

Temple is Destelbergen is echt wel een tof clubje.
Laat die je maar vallen, zeer tof ingericht, retevette laser, coole dj booth etc.
Muziek was een mengeling van trance, groove, house, retro. Niks _erg_ commercieels.
van 3 tot 7 geweest, en der zat nog volk, khad daar al bekke schrik voor ma neee !
ben de foto's aant uppen (filmkes zijn wel de moeite)

En ik denk dat we maar 1 zaal gezien hebben :/

Posted by pooley on Apr-24-2005 19:28:

http://4bomen.narfum.org/PartyPics/

Kijk maar is, de filmkes zijn wel de moeite.

Posted by Hydra on Apr-25-2005 16:58:

quote:
http://4bomen.narfum.org/PartyPics/
Kijk maar is, de filmkes zijn wel de moeite.

Hoe heet da lieke in den otto?

Posted by Nyah on Apr-25-2005 19:01:

Ja late reactie, ma soit

dit weekend: 23/04/05 testjes gaan afleggen bij atlas copco-zaterdag morgen van 9u tot 13u=> waren toch ni zo'n simpele testjes gelukkig was ik al heel vroeg gaan slapen,dus was goed uitgerust (was wel nodig...) ma der zaten toch wat mensen tussen die er nogal verwaaid/vermoeid uitzagen en naar t einde toe begonnen er steeds meer mensen te zuchten

Ten laatste over 2 weken bericht of ik door mag naar de volgende ronde /crosses fingers -> en jullie mogen altijd voor me duimen he

Erna dan naar een 'creatieve' school in Kortrijk geweest. Door dat ongeval in Lokeren hebben we w�l een enorme omweg moeten maken helaas.

24/04/05 Zondag dan uitgeslapen, daarna met Tom eens naar maasmechelen Village, pauwengraaf en M2 geweest... erna wat gaan eten en om 20u naar cinema geweest. (Million Dollar baby-> see film thread)

Rustig weekendje dus en t komend weekend zal t h���l rustig zijn, want de thesis MOET af

Pages (2): [1] 2 »