TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Maxisinglar
Pages (3): [1] 2 3 »
Maxisinglar
N�n som �r intresserad av att byta trancesinglar?
ta en titt p� mitt arkiv: www.rebel9.com/cdm.txt
/RebeL9
Var har du f�tt tag p� dom?
Jag har typ
Planet perfecto - Bullet in the gun
Jan Johnston - Flesh
Moni - Stripped 2000
Det �r allt lol
Har sj�lv laddat hem de flesta men �ven f�tt fr�n polare 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Har sj�lv laddat hem de flesta men �ven f�tt fr�n polare |
Jag skulle kunna t�nka mig att byta lite...Men jag har inte s� m�nga cd-singlar....Har mest vinyl rippar....
Kan ju titta lite vad jag har....S� l�gger jag ut det sen....
| Originally posted by mindshooter �r det en maxisingel d�? Nu h�nger jag inte med..... |
hehe nej nu har ni verkligen f�tt det om bakfoten. ni ser v�l p� listan att det �r mp3singlar jag menar och inte k�pta.
Skulle kosta en f�rm�genhet att g� och k�pa alla de d�r 
X-dream: h�r av dig med lista p� de singlarna du har. Vinylrippar �r jag inte intresserad av eftersom jag �nd� f�r tag p� de flesta.
| Originally posted by RebeL9 Vinylrippar �r jag inte intresserad av eftersom jag �nd� f�r tag p� de flesta. |
| Originally posted by RebeL9 X-dream: h�r av dig med lista p� de singlarna du har. Vinylrippar �r jag inte intresserad av eftersom jag �nd� f�r tag p� de flesta. |
Jag laddar hem det mesta som jag vet �r bra 
f�r tag p� alla senate rippar eftersom jag hostar �t en mp3relasegrupp.
| Originally posted by RebeL9 Jag laddar hem det mesta som jag vet �r bra ![]() f�r tag p� alla senate rippar eftersom jag hostar �t en mp3relasegrupp. |
och vad heter gruppen?
hrm...
RebeL9...
Inget sn�laktigt hemlighetsmakeri h�r nu.. 
F�r inte avsl�ja gruppens namn men jag kan n�mna att det �r en av de st�rre och v�ldigt m�nga av de trancemp3or ni tankar rippas av dem 
Jag kan g�rna g� med p� att dela med mig men som sagt jag m�ste bara ha en av de d�r singlarna i geng�ld alternativt n�got annat trevligt 
allts�, varf�r kan du inte s�ga vad gruppen heter?
det �r en principsak.
precis som att man inte avsl�jar vilket parti man r�star p�.
ok, jag trodde iofs att ni ville ha "reklam" etc.. men jag respekterar att du inte vill s�ga det 
heh nej det beh�vs inte. 
antar att du har fet tillg�ng till l�tar? kolla g�rna in tr�den "lite l�tar som jag beh�ver" och se om du kan hj�lpa mig 
btw, jag vet vilken grupp du tillh�r 
l�t h�ra vilken grupp? 
�r det ok om det avsl�jas d�? 
�r du helt s�ker p� din sak s� kan du s�ga det. �r du inte helt s�ker s� s�g det inte 
jag �r relativt s�ker, men 100% kan ju ingen vara
jag �r s� s�ker att jag v�gar ge mig p� en mkt kvalificerad gissning 
ok �r du s� s�ker s� sitt inte inne med den