TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- UDC en Armin
Pages (2): [1] 2 »

Posted by MeCo on Apr-26-2005 16:49:

UDC en Armin

Wie weet hier al wat meer over? UDC gaat met Armin van Buuren net zo iets doen als met Carl Cox en friends. Alleen kan nog verder niks vinden, weet alleen dat het in dit najaar gaat plaats vinden. maar hoe wat of waar

Posted by Muppy on Apr-26-2005 17:04:

Re: UDC en Armin

quote:
Originally posted by MeCo
Wie weet hier al wat meer over? UDC gaat met Armin van Buuren net zo iets doen als met Carl Cox en friends. Alleen kan nog verder niks vinden, weet alleen dat het in dit najaar gaat plaats vinden. maar hoe wat of waar

mocht dit zo zijn dan ben ik zeker van de party denk ik...

Posted by MaGiK54 on Apr-26-2005 17:07:

Intressant......alset maar niet in de Ahoy is

Posted by Muppy on Apr-26-2005 17:09:

quote:
Originally posted by MaGiK54

hehe

Posted by MeCo on Apr-26-2005 17:40:

Het is iig echt zo, maar jullie weten dus net zo weinig erover als ik. Mischien nog wel minder

Posted by Remy D on Apr-26-2005 17:50:

Armin en friends doet diezelf al op een bootje en dat raakt amper uitverkocht dus lijkt me sterk dat hij dan wel een ahoy ofzo volkrijgt met nog duurdere kaarten...

Posted by Freezel on Apr-26-2005 18:03:

Armin zei in ASOT 191 of 192 dat er 12 november iets te gebeuren stond ...

Posted by SnuggLe on Apr-26-2005 18:11:

quote:
Originally posted by Freezel

Ik zou zeggen ask San van de Boumabros

Posted by franzelare on Apr-26-2005 18:21:

idd, das de man

dave zij wel dat ze met leuke dingen bezig waren maar wat weet ik ook niet en al wist ik het dan hield ik mijn bek

Posted by moogwai on Apr-26-2005 18:23:

quote:

Heineken Music Hall lijkt me meer de ideale locatie.

Posted by MaGiK54 on Apr-26-2005 20:19:

quote:
Originally posted by Freezel

Kom ik net thuis van Australie

Mmmmmm, land om 6:00 dus als er een feessie is en ik slaap genoeg (zal wel na 24 uur vliegen), kan ik toch van de partij zijn

Posted by Partyhardy! on Apr-26-2005 22:50:

Las er net ook iets over in het nieuwe Release magazine waar een interview met Armin in staat.

"Later dit jaar is Armin het middelunt van een groot Solo-evenement, georganiseerd door UDC."
'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Ti�sto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. Het is bovendien de start van een wereldtoernee. In 2006 ga ik met dit concept de hele wereld over.'

quote:
Originally posted by Remy D
Armin en friends doet diezelf al op een bootje en dat raakt amper uitverkocht dus lijkt me sterk dat hij dan wel een ahoy ofzo volkrijgt met nog duurdere kaarten...

De vorige editie op de OceanDiva was zo'n 2 weken van te voren uitverkocht...

Posted by HardKiller on Apr-26-2005 22:56:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Las er net ook iets over in het nieuwe Release magazine waar een interview met Armin in staat.

"Later dit jaar is Armin het middelunt van een groot Solo-evenement, georganiseerd door UDC."
'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Ti�sto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. Het is bovendien de start van een wereldtoernee. In 2006 ga ik met dit concept de hele wereld over.'

Klinkt interessant

Posted by Partyhardy! on Apr-26-2005 23:22:

quote:
Originally posted by HardKiller
Klinkt interessant

Zeker! wat ook nog erg interessant is, is wat hij vertelde over zijn nieuwe artiesten album:
Dit komt in augustus uit. Armin heeft 18 nieuwe tracks gemaakt waaruit hij er ongeveer 12 gaat kiezen.
'Het wordt een groot experiment. Ik zet er dansvloertracks op, maar ik heb ook gekozen voor downtempo, rock en breakbeat. Ik wil er nog niet al teveel over zeggen behalve dan dat ik met de allergrootste dance-artiesten heb samengewerkt'.
Ti�sto en Ferry Corsten?
'Nee, zij niet. Je moet het in een hele andere hoek zoeken. Meer zeg ik niet. Ik mag de tracks van het album op dit momment zelf nog niet eens draaien.'

Ben benieuwd!

Posted by SnuggLe on Apr-27-2005 05:28:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Ti�sto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee.

Sorry, maar een Solo waarbij hij een aantal mensen uitnodigd om met hem samen te werken, dat NIET op TiC of CarlCox&Friends lijkt?
Sorry, maar dat snap ik even niet........ natuurlijk lijkt dat in eerste instantie op elkaar. Of gaat Armin alleen maar jongleren op het podium & wetteksten oplezen?

Posted by MaGiK54 on Apr-27-2005 05:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Of gaat Armin alleen maar jongleren op het podium & wetteksten oplezen?

Whooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wetboek in da mix.....respect da lawskilzz..

Posted by SnuggLe on Apr-27-2005 06:35:

quote:
Whooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wetboek in da mix.....respect da lawskilzz..

Nou, lawskillz heeft Armin wel, hij is afgestudeerd in de rechten, so

Posted by ahp2002 on Apr-27-2005 06:56:

hmmmm klinkt erg vet! Armin kan zo'n show wel neerzetten. Allergrootste dance-artiesten klinkt cool!

Armin vs Underworld - Yet Another Slippy Day?

Posted by SnuggLe on Apr-27-2005 07:11:

quote:
Originally posted by ahp2002

Armin vs Underworld - Yet Another Slippy Day?

Armin vs DJ Jean - Fear the Skillz !

Posted by Siesta on Apr-27-2005 07:39:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Armin vs DJ Jean - Fear the Skillz !

1e was grappig, 2e is wannabe grappig zijn. Not cool dus

Posted by basd on Apr-27-2005 08:28:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Alleen omdat jouw grote held erin betrokken wordt?

Posted by SnuggLe on Apr-27-2005 08:54:

quote:

Je bent zelf niet grappig

Posted by Siesta on Apr-27-2005 09:35:

quote:
Originally posted by basd
Alleen omdat jouw grote held erin betrokken wordt?

lekker kortzichtig . ik vond de 1e wel grappig, maar snuggle zn grap gewoon niet. kan toch . Net als iemand een vette grap maakt en iedereen lacht, en dat er dan nog 1 wat zegt en dat het stilvalt, zon grapje zegmaar

Posted by Partyhardy! on Apr-27-2005 09:37:

quote:
lekker kortzichtig . ik vond de 1e wel grappig, maar snuggle zn grap gewoon niet. kan toch . Net als iemand een vette grap maakt en iedereen lacht, en dat er dan nog 1 wat zegt en dat het stilvalt, zon grapje zegmaar

hehe, een Frits Barend-grap

Posted by MeCo on Apr-27-2005 15:52:

Al met al, gaat dus gewoon een top avond worden. Nu nog een mooie lokatie en ik ben van de partij..

Pages (2): [1] 2 »