TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- UDC en Armin
Pages (2): [1] 2 »
UDC en Armin
Wie weet hier al wat meer over? UDC gaat met Armin van Buuren net zo iets doen als met Carl Cox en friends. Alleen kan nog verder niks vinden, weet alleen dat het in dit najaar gaat plaats vinden. maar hoe wat of waar 
Re: UDC en Armin
| quote: |
| Originally posted by MeCo Wie weet hier al wat meer over? UDC gaat met Armin van Buuren net zo iets doen als met Carl Cox en friends. Alleen kan nog verder niks vinden, weet alleen dat het in dit najaar gaat plaats vinden. maar hoe wat of waar |
Intressant......alset maar niet in de Ahoy is 
| Originally posted by MaGiK54 Intressant......alset maar niet in de Ahoy is |
Het is iig echt zo, maar jullie weten dus net zo weinig erover als ik. Mischien nog wel minder 
Armin en friends doet diezelf al op een bootje en dat raakt amper uitverkocht dus lijkt me sterk dat hij dan wel een ahoy ofzo volkrijgt met nog duurdere kaarten...
Armin zei in ASOT 191 of 192 dat er 12 november iets te gebeuren stond ...
| Originally posted by Freezel Armin zei in ASOT 191 of 192 dat er 12 november iets te gebeuren stond ... |
idd, das de man
dave zij wel dat ze met leuke dingen bezig waren maar wat weet ik ook niet en al wist ik het dan hield ik mijn bek 
| Originally posted by MaGiK54 Intressant......alset maar niet in de Ahoy is |
| Originally posted by Freezel Armin zei in ASOT 191 of 192 dat er 12 november iets te gebeuren stond ... |
Las er net ook iets over in het nieuwe Release magazine waar een interview met Armin in staat.
"Later dit jaar is Armin het middelunt van een groot Solo-evenement, georganiseerd door UDC."
'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Ti�sto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. Het is bovendien de start van een wereldtoernee. In 2006 ga ik met dit concept de hele wereld over.'
| Originally posted by Remy D Armin en friends doet diezelf al op een bootje en dat raakt amper uitverkocht dus lijkt me sterk dat hij dan wel een ahoy ofzo volkrijgt met nog duurdere kaarten... |
| Originally posted by Partyhardy! Las er net ook iets over in het nieuwe Release magazine waar een interview met Armin in staat. "Later dit jaar is Armin het middelunt van een groot Solo-evenement, georganiseerd door UDC." 'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Ti�sto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. Het is bovendien de start van een wereldtoernee. In 2006 ga ik met dit concept de hele wereld over.' |
| Originally posted by HardKiller Klinkt interessant |
| Originally posted by Partyhardy! 'Het wordt een solo-optreden waar ik een aantal mensen uitnodig om met mij samen te werken. Het wordt geen kopie van Ti�sto in Concert of Carl Cox and Friends, maar een nieuw idee. |
| Originally posted by SnuggLe Of gaat Armin alleen maar jongleren op het podium & wetteksten oplezen? |
| Originally posted by MaGiK54 Whooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wetboek in da mix.....respect da lawskilzz.. |
hmmmm klinkt erg vet! Armin kan zo'n show wel neerzetten. Allergrootste dance-artiesten klinkt cool!
Armin vs Underworld - Yet Another Slippy Day? 
| Originally posted by ahp2002 Armin vs Underworld - Yet Another Slippy Day? |
| Originally posted by SnuggLe Armin vs DJ Jean - Fear the Skillz ! |
| Originally posted by DJ_Siesta 1e was grappig, 2e is wannabe grappig zijn. Not cool dus |
| Originally posted by DJ_Siesta 1e was grappig, 2e is wannabe grappig zijn. Not cool dus |
| Originally posted by basd Alleen omdat jouw grote held erin betrokken wordt? |
. ik vond de 1e wel grappig, maar snuggle zn grap gewoon niet. kan toch
. Net als iemand een vette grap maakt en iedereen lacht, en dat er dan nog 1 wat zegt en dat het stilvalt, zon grapje zegmaar
| Originally posted by DJ_Siesta lekker kortzichtig . ik vond de 1e wel grappig, maar snuggle zn grap gewoon niet. kan toch . Net als iemand een vette grap maakt en iedereen lacht, en dat er dan nog 1 wat zegt en dat het stilvalt, zon grapje zegmaar |
Al met al, gaat dus gewoon een top avond worden. Nu nog een mooie lokatie en ik ben van de partij..