TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זמני הגיע..
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Sniper on Apr-26-2005 19:08:

Dunno זמני הגיע..

אני רוצה לשתף אותכם במשהו מסוים שאני עובר בחצי שנה - שנה האחרונה,
יש כאלה שיגיבו בהבנה ויש כאלה שלא.. בכל אופן גם אני עצמי לא מבין..
אז תחשבו בבקשה לפני שאתם מגיבים..

ככה, כבר בערך שנה שאני מנסה לחזור לימי המוזיקה האלקטרונית. פשוט זה ואללה לא הולך.. אני כבר לא מתחבר למוזיקה הזו מכל צד.. תאמינו לי שאני מנסה.. האמת היא שכבר איבדתי עניין במוזיקה.. פשוט אין לי מושג למה..
אל תציאו לי דרכים מטומטמות איך לשנות את זה, כי אני לא אעשה את זה.

הגעתי להחלטה הזו ולמסקנה הזו בסופ"ש האחרון, היה לי המון זמן לחשוב
על המון דברים.. והגעתי לדיי הרבה מסקנות, אחת מהם שוואלה
מוזיקה - היא כבר לא בסדר העדיפויות שלי כרגע.. ואני סוחב את זה כבר המון זמן, להגיד לכם שנדבקתי למוזיקה שחורה - שקר, ישראלית - גם..
בכלל, עברתי דיי הרבה שינויים בשנה האחרונה מבחינת בן אדם, ואני עדיין נמצא בתהליך בלתי מובן, קשה ולא מובן כ"כ..
אני בתקופה דיי מגעילה שנמשכת כבר המון זמן
תקופה שבה אבדתי את השמחה שהיתה לי.. את הכח שהיה לי ואת הרצון..
בקיצר אני אוכל סרטים מכל מיני סיבות..
ולכן יש עלי המון השפעות לחצים שאני מעדיף לא לפרט..

אז אני אקצר ואומר את זה..

ח'ברה, החלטתי לפרוש מהפורום..
זה לא אומר שאני לא אכנס לפה יותר..
אני אקפוץ מידי פעם לביקורים.. אבל בקושי אהיה פעיל..

אני רק רוצה לציין שבמשך ה3 שנים האחרונות הפורום הזה היה חלק ממני..
הייתי מבלה פה דיי הרבה זמן במהלך היום שלי..
אם זה בלילה או לפנות בוקר.. הכרתי פה אנשים שאני לא אכיר בחיים..
אתם אחלה אנשים! ואני אוהב אותכם..

וזה שאני לא אהיה פה פעיל זה לא אומר שאי אפשר לזפזפ לי באי סי קיו
או להרים טלפון, לאלה שיש ת'מספר..
קיצ, ח'ברה
מקווה שזה רק תקופה והיא תעבור מהר
ואני אחזור אליכם במהרה עם שמחת חיים ועם הרבה כח..


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Apr-26-2005 19:26:

קח קצת
prosac
הכל יעבור.


Posted by Sniper on Apr-26-2005 19:57:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
קח קצת
prosac
הכל יעבור.


האמת היא שחשבתי על לקחת דברים אחרים
אבל עדיף לא לעשות את זה בזמן הצבא..
וגם זה בריחה מהמציאות..
אז עדיף שלא:P


Posted by Rising on Apr-26-2005 20:51:

אלעד אח שלי אוהב אותך
אני לא יודע מה אתה עובר אבל אני מקווה שהכל יסתדר לך בחיים
תמיד תוכל לפנות אליי אם תצטרך משהו

חברך הנאמן אורן.


Posted by Elior on Apr-26-2005 21:10:

quote:
Originally posted by Rising
חברך הנאמן אורן.


אורן יא סטניסלב


בכל מקרה אלעד ת'יודע שאנחנו פה בשבילך...
ואתה עדיין מוזמן לקפוץ לביקור מתי שבא לך
ואני עדיין אוהב אותך אפילו שאתה לא שולח לי הודעות יותר
והכי חשוב, תהיה בריא אחי, תהיה חזק...ומקווה שהכל יסתדר לך בחיים גבר..


Posted by Flotser on Apr-26-2005 21:43:



איזה שם בחרת לטרד חחחח

למה ראיתי
"זמני הגיע"
ואחרי זה כשעברתי עם העכבר על הלינק ראיתי את השורה הראשונה
"אני רוצה לשתף אותכם במשהו מסוים שאני עובר בחצי שנה - שנה האחרונה,
"

וישר נלחצתי כולי!!!!



אבל אחרי שקראתי הכל,
נשאר לי רק להגיד לך את האמת - שאתה אחד האנשים שאני הכי אוהב\מעריך פה בפורום,
ומכבד לגמרי שמוזיקה ירדה אצלך בעדיפויות, ומאחל לך המון בהצלחה!!

פעם הבאה אל תפחיד אותי ככה,



אהההה ונ.ב.
אורן יסטניסלב!


Posted by Glenn-Holmes on Apr-26-2005 22:46:

לא קל לקרוא מילים כאלה
אני לא יודע איפה אני יהיה בלי מוזיקה
אני ירגיש מאוד ריק...
בעצם כל משאתה תיארת שאתה מרגיש הייתי מרגיש בלי מוזיקה
כנראה שיותר מדי לחצים ותהליכים הוציאו ממך את ההנאה מהדברים שאהבת...
והפתרון הוא אולי איש מקצוע אבל לא בטוח שזה יחזיכר תאהבה למוזיקה
אבל אולי תמצא אהבות חדשות בדרך כל עוד יש משהו שאתה אוהב ומניע לך את החיים הכל כשר!
שיהיה בהצלחה

ואי אפשר בלי נימה מבודחת...
חצי שנה אחרונה?
זה מאז שהשתחררתי...מה עד כדי כך קשה לך בלי הפגישות בבית ליד?


Posted by FreaKaZoid on Apr-26-2005 23:47:

ביי אחי תחזור במהרה והכי חשוב תרגיש טוב!!!

אני אומר לך שיהיה לך הכי טוב שיכול להיות לך ואני מצטער שאתה עוזב לפני שהספקתי להכיר אותך...


Posted by DjChook on Apr-27-2005 02:53:

אלעד, מקווים שתצא מזה מהר

LOVE U


Posted by Djsamorai on Apr-27-2005 03:45:

234

אחי ...
אני בחלק מהדברים שרשמת כ"כ מבין אותך !

גם בישבילי השנה הזו הייתה כ"כ מגעילה ... וכ"כ לא ברורה . וביגלל המצב הזה הפסקתי לישמוע את המוזיקה שלי והיתעסק בזה בצורה יום יומית ..


אבל אני עדיין בטוח שזה אצלי בנשמה !!

ואני עדיין רוצה ליהיות חלק מהקטע הזה

וזה הדבר שמחזיק אותי ...

למרות שהוא די בדיכאון אצלי כרגע ...

אבל בקטנה אחי .. תנסה להיכנס לתקופה חדשה בחיים (כמה שזה לא קל)

זה מה שאני מנסה לעשות עכשיו וואלה אני די באמצע כזה ... עשיתי סיבוב לא נוראמלי בחייםשלי

כרגע אני מרגיש את זה הרבה לרע וקצת לטוב .. אבל אני מקווה שדברים ישתנו עם הזמן ..


מקווה שגם בישבילך זה יקרה אחי !


Posted by coby on Apr-27-2005 17:16:

אני לא יכול להגיד שאני מבין אותך לגמרה , לפי דעתי אל תחשוב יותר מידי על הבעיות שלך כי אפשר להתחרפן מזה..
פשוט אל תתייחס לדברים שמדכאים אותך..


בקשר למוסיקה, אני גם הגעתי למצב שקשה לי למצוא מוסיקה עם רגש שממש מדהימה אותי .. המוסיקה המודרנית מתחילה לשעמם

אני מציע לך לחפש קצת מוסיקה ישנה יש הרבה דברים ממש יפים.. אולי קטעים קלאסים אולי ג'אז ישן או דברים משנות השישים שבעים..


קיצר תרגיש טוב אחי


Posted by Sm0keMachine on Apr-27-2005 17:19:

מה נסגר אתכם כולכם בדיכאון?!
ועוד בחגים...

קחו לכם איזה כדור חגיגת ושמעו סט של ארמין ויהיה בסדר


Posted by SMoKeR on Apr-27-2005 22:17:

אני לא ארבה במילים כי אני קצר בזמן
אבל מה שקורה לך משום מה קורה גם לי...אני עדיין אוהב תמוזיקה אבל עובר עליי משו מוזר כאילו מיום ליום אני מתנתק ממנה יותר ויותר...
=(
אני ארחיב על כך באחד מן הימים


Posted by Viber on Apr-28-2005 01:07:

טיאסטו הזה אשם בהכול...




Posted by Glenn-Holmes on Apr-28-2005 13:10:

משום מה כולם לאחרונה מתחילים להשתעמם מהמוזיקה האהובה עליהם

אז הרשו לי להוות קונטרה ולצאת בהכרזה

אני מטורף על אפליפטינג טראנס
כן
אני עדיין לא חושב שהסגנון הזה מת או דועך
פשוט אוהב את זה
אני חולה פרוגרסיב ולא משתעמם מהסגנון הזה
זה רק גודל עלי
אני חושב שהתקופה הנוכחית למוזיקה האלקטרונית היא תקופה מצוינת שבפורום הזה משתקף שהיא תקופה לא משהו כי הרבה אנשים עוברים כאן בחייהם כנראה תקופות לא טובות כרגע

אין בכל זה כדי לגרוע מיופיה של המוזיקה הזו אני קורא לכל אדם שקורא את הפוסט שלי ומזדהה איתו לכגתוב כאן את תגובתו כדי שגם למדוכאים תהיה תקווה שהנה יש עוד לא מעט אנשים שנהנים מאותם דברים שגם אתם פעם נהניתם
זה לא המוזיקה שמפסיקה לעניין...זה אתם שמפסיקים מסיבות אלו ואחרות להתעניין
אני איתכם ומקווה שזה רק עניין חולף
גם אם לא...אל תשכחו שזה היה הבית שלכם וזה עדיין הבית שלכם


Posted by markfeldman on Apr-28-2005 13:46:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
משום מה כולם לאחרונה מתחילים להשתעמם מהמוזיקה האהובה עליהם

אז הרשו לי להוות קונטרה ולצאת בהכרזה

אני מטורף על אפליפטינג טראנס
כן
אני עדיין לא חושב שהסגנון הזה מת או דועך
פשוט אוהב את זה
אני חולה פרוגרסיב ולא משתעמם מהסגנון הזה
זה רק גודל עלי
אני חושב שהתקופה הנוכחית למוזיקה האלקטרונית היא תקופה מצוינת שבפורום הזה משתקף שהיא תקופה לא משהו כי הרבה אנשים עוברים כאן בחייהם כנראה תקופות לא טובות כרגע

אין בכל זה כדי לגרוע מיופיה של המוזיקה הזו אני קורא לכל אדם שקורא את הפוסט שלי ומזדהה איתו לכגתוב כאן את תגובתו כדי שגם למדוכאים תהיה תקווה שהנה יש עוד לא מעט אנשים שנהנים מאותם דברים שגם אתם פעם נהניתם
זה לא המוזיקה שמפסיקה לעניין...זה אתם שמפסיקים מסיבות אלו ואחרות להתעניין
אני איתכם ומקווה שזה רק עניין חולף
גם אם לא...אל תשכחו שזה היה הבית שלכם וזה עדיין הבית שלכם


+1 (BIG TIME !)


Posted by m0sh on Apr-28-2005 16:14:

אילן
אתה חושב שהאפליפטינג טראנס במצב טוב?
איפה אתה חי
מאוס לגמרי וכמעט כל האמנים משחזרים סמפלים.


אלעד , תרגיש טוב...תלך לפיסכולוגית תאמין לי - זה עושה רק טוב

ומוזיקה זה דבר מאד חשוב בחיים
תנסה מוזיקה קלאסית או משהו

radioheard
the verve - the drugs dont work


Posted by DJ Alex E. on Apr-28-2005 22:25:

quote:
Originally posted by coby
בקשר למוסיקה, אני גם הגעתי למצב שקשה לי למצוא מוסיקה עם רגש שממש מדהימה אותי .. המוסיקה המודרנית מתחילה לשעמם

אני מציע לך לחפש קצת מוסיקה ישנה יש הרבה דברים ממש יפים.. אולי קטעים קלאסים אולי ג'אז ישן או דברים משנות השישים שבעים..


AMEN BROTHER !
זה גם התרופה שלי
הדיסקים של אבא
המלצה חמה:ארטה פראנקלין.מלכה !
סמוקר אני איתך
גם אותי זה משעמם ומי ששם לב אני כבר כמעט לא פה
אבל למזלי יש תמוסיקה שעדיין מחזיקה אותי.דווקא הצדדים היותר "מלוכלכים" שלה כמו ברייקביט ואלקטרו או הבאלאנס האחרון של קריס פורטייר שעדיין נותנים תחושה של משהו חי
טייסטו באמת אשם חחחחחחחח

ואלעד
אחי
ואללה גם לי היה את התקופה הזאת שהכל נראה זין
אין לי מה להגיד לך.תחכה שזה יעבור.ותעזר בחברים שלך כדי לעבור אותה.תמצא משהו להאחז בו


Posted by Glenn-Holmes on Apr-29-2005 01:18:

quote:
Originally posted by m0sh
אילן
אתה חושב שהאפליפטינג טראנס במצב טוב?
איפה אתה חי
מאוס לגמרי וכמעט כל האמנים משחזרים סמפלים.


הבנתי כל זה בזמן שההאוס לסוגיו מחדש המון

give me a break!

אני לא קוטל פה

אני פשוט חושב שמשכל כל הזמן מחפש דברים חדשים מוצא את עצמו בדיוק כמו סוף הפוסט שלך
חוזר לשורשים
למוזיקה ישנה יותר
לא אומר שזה רע

אבל יש גם אנשים כמוני שחושבים שהאפליפטינג יפה גם כמו שהוא עכשיו
אהבה זה דבר אמיתי
וזה משיש לי עם המוזיקה האלקטרונית
רומן שאני רואה יותר ויותר שאני מתחיל להשאר לבד

איך ארמין מנגן מסחרי אם כולם נטשו תאפליפטינג?!

מוזר....
סתם מחשבה...

חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי

אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה

כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס

אני מחפש קשר בעל משמעות

ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה


Posted by m0sh on Apr-29-2005 09:41:

אילן כל מה שתגיד לא יגרום לי לשנות את הדעה
וגם מה שאני יגיד לא ישנה את הדעה שלך
אין קשר לאהבה
וכן בהאוס וגם פרוגרסיב טראנס יש יותר גיוון
היום אני בקושי שומע אפליפטינג ותאמין לי שאני אוהב


אל תשמעו רק מוזיקה אלקטרונית וזהו

Damein Rice - The Blower's Daughter
איזה שיר גדול


Posted by Shahar on Apr-29-2005 09:53:

וואלה קראתי מה כתבת
מזה החרטות האלה נשמה מה אם אתה לא שומע מוזיקה אלקטרונית אתה פורש?
לפני חודש התלוננת שאין דיבורים על מוזיקה אלקטרונית
גם ככה חצי מהטרדי םזה טרדים לא קשורים אז שאר מה בעיה


Posted by markfeldman on Apr-29-2005 10:01:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הבנתי כל זה בזמן שההאוס לסוגיו מחדש המון

give me a break!

אני לא קוטל פה

אני פשוט חושב שמשכל כל הזמן מחפש דברים חדשים מוצא את עצמו בדיוק כמו סוף הפוסט שלך
חוזר לשורשים
למוזיקה ישנה יותר
לא אומר שזה רע

אבל יש גם אנשים כמוני שחושבים שהאפליפטינג יפה גם כמו שהוא עכשיו
אהבה זה דבר אמיתי
וזה משיש לי עם המוזיקה האלקטרונית
רומן שאני רואה יותר ויותר שאני מתחיל להשאר לבד

איך ארמין מנגן מסחרי אם כולם נטשו תאפליפטינג?!

מוזר....
סתם מחשבה...

חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי

אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה

כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס

אני מחפש קשר בעל משמעות

ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה


+++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1


Posted by Glenn-Holmes on Apr-29-2005 10:23:

quote:
Originally posted by m0sh
אילן כל מה שתגיד לא יגרום לי לשנות את הדעה
וגם מה שאני יגיד לא ישנה את הדעה שלך
אין קשר לאהבה
וכן בהאוס וגם פרוגרסיב טראנס יש יותר גיוון
היום אני בקושי שומע אפליפטינג ותאמין לי שאני אוהב


אל תשמעו רק מוזיקה אלקטרונית וזהו

Damein Rice - The Blower's Daughter
איזה שיר גדול


אתה יודע מה המוזיקה הכי פחות מגוונת?
מוזיקה קלאסית אנשים יכולים להקשיב שעות לקטעים שמבחינת תווים הם ענקיים אבל מנוגנים רק על כלי אחד וזהו
ממש חסר כל גיוון
האם זה שולל את היופי של המוזיקה הזאת?
נקודה למחשבה לכל כותבי התלונות


Posted by princess cc on Apr-29-2005 10:25:

עצוב....
למרות שאני לגמריי מבינה אותך...
אני לא יודעת איפה הייתי בלי המוסיקה... כי תמיד שאני בדכאון/
מצוברחת/מאושרת או בכל מצב רוח אפשרי לטוב או לרע אני שומעת טראנס
אני בטוחה שזו רק תקופה קשה שאתה עובר ותחזור לעצמך באיזשהו שלב
כי מי שאוהב את המוסיקה אהבה אמיתית לא יכול להתנתק ממנה...
ואם לא... אז לא... תראה את זה כתקופה יפה שעברת וכעוד איזה שלב בחיים שעבר... שטויות לא קרה כלום
לגבי התקופה הקשה שאתה עובר אז אולי באמת כדאי שתדבר עם איש מקצוע
או אפילו עם חבר טוב... מישהו שאתה מרגיש חופשי לדבר ולספר לו הכל...
ותעשה לי טובה בלי שטויות... כימיקלים וכ"ו
זה... כמו שאמרת רק בריחה מהמציאות...
זה ייתן לך כמה שעות של אושר ואח"כ נחיתה מאוד קשה...
תמצא את עצמך במצב הרבה הרבה יותר קשה ממה שאתה נמצא בו היום
...לא שווה את זה ממש לא!!!!
תרגיש טוב מותק ותחזור אלינו מהר... נתגעגע


Posted by m0sh on Apr-29-2005 11:16:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה יודע מה המוזיקה הכי פחות מגוונת?
מוזיקה קלאסית אנשים יכולים להקשיב שעות לקטעים שמבחינת תווים הם ענקיים אבל מנוגנים רק על כלי אחד וזהו
ממש חסר כל גיוון
האם זה שולל את היופי של המוזיקה הזאת?
נקודה למחשבה לכל כותבי התלונות

איזה כלי אחד?!!
אתה יודע כמה כלים יש במוזיקה קלאסית?
מה אתה סטלן?
פחחחח איך אתה מעיז להשוות מוזיקה קלאסית לאפליפטינג טראנס שזה בסך הכל מלודיה באורך 16

תחשוב שבטהובן עשה סימפוניה וכתב תווים לכל כלי ביחד
כל ילד היום יכול לעשות מלודיה לטראנס


יאללה טראנס זה לא הכל
צאו כבר מהבועה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.