TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiger777
Pages (3): [1] 2 3 »
Tiger777
Tiger777 Last online:
23:31 Mar-10-2005
Ik mis hem. Wat is er eigenlijk gebeurd (link volstaat)?
geveld door het niet-gebruik van smileys
Ik weet niet meer welke thread het was, maar hij heeft gepost dat hij er even genoeg van had. Het kwam heel plots, ik denk niet dat iemand het heeft zien aankomen.
Ik heb nog een paar keer met hem op msn gesproken en hij dacht dat hij wel zou terugkomen en misschien ook naar de Betaparty komen (waar hij zou draaien met Eagle�). Maar sinds kort daarna heb ik hem nooit meer gezien op het forum of op msn. Ik heb hem nog een mailtje gestuurd een paar dagen voor de Beta party (Zehra ook dacht ik), maar we hebben niks meer van hem gehoord
Op de Beta party zelf was hij ook niet te bespeuren. Spijtig, ik had graag zijn setje gehoord.
Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... 
*/me denkt terug aan "The Official Belgian Beer Poll"* 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... ![]() */me denkt terug aan "The Official Belgian Beer Poll"* |
| Originally posted by CygnusX ... Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... ![]() ... |
Aan wat doet Tiger mij denken: foto met zijn hondje
| Originally posted by CygnusX Ik heb hem nog een mailtje gestuurd een paar dagen voor de Beta party (Zehra ook dacht ik), maar we hebben niks meer van hem gehoord |
| Originally posted by CygnusX Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. |
Khoop ook dat hij nog terugkomt, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet schoon van hem dat hij zich had opgegeven voor de Beta-party (2 shiften en draaien), en dan gewoon niks heeft laten weten op voorhand dat hij niet zou komen. Een simpele "sorry, ik kom niet want ik ben kwaad" of whatever had genoeg geweest, maar niks gehoord van hem. Eerst zagen dat het forum naar de kloten is en dan zelf zoiets doen, jammer
Sorry dat ik dit ff kwijt wou, kwil hem hier niet totaal de grond in boren ofzo. Ik vind Tiger voor de rest wel een toffe pee, en hij bracht altijd wel leven in de Beta-brouwerij 
Misschien zit hij onder een andere nickname?
^ Stel u voor dat X-tune een fake account van hem is, die hij had gemaakt om zulke reacties uit te lokken zodat hij kwaad kon worden en het afstappen, en daarna toch ongehinderd voortdoen en onrust stoken onde het X-tune alias....
| Originally posted by X-Tune Misschien zit hij onder een andere nickname? |
Ahzo !
| Originally posted by Real Ahzo ! |

| Originally posted by Belgian Bonzai ...meaning? Wel goeie muziek op die zender in je sig momenteel ![]() edit: heb jij daar iets mee te maken (lees: kun jij aan deze set geraken voor mij; zoran zoric - a digital fusion of trance 005) |
(als hij er is)
Khad em nog een bericht gestuurt op de BeTA party dat em een jeanette was omdat em ni wou komen en dat het er bangelijk was
maar geen antwoord gekregen, all� nu 
Misschien issie wel dood 
| Originally posted by eieregooie Misschien issie wel dood |
Bedankt, Real; ik heb het gevraagd aan de dj zelf, hij heeft me beloofd een link op te sturen. Thx again.
En Tiger777,
Als je hier onder een andere nick ronddoolt:
Come Forward
en anders:
Come Back
plz.
Kzou zeggen, laat die mens gewoon... hij zal wel oud en wijs genoeg zijn om zelf te beslissen wat hij wilt doen... 't is uiteindelijk maar een forum h� 
| Originally posted by CygnusX Ik hoop dat hij nog ooit terugkeert. Hij was een van de eerste Beta's, een echte ancien... |
| Originally posted by X-Tune Ja, waar is de tijd dat jullie een petitie hielden voor Swamper om dit subforum op te richten en daarna de verkiezingen voor de eerste BETA mod . Memories |
| Originally posted by X-Tune Ja, waar is de tijd dat jullie een petitie hielden voor Swamper om dit subforum op te richten en daarna de verkiezingen voor de eerste BETA mod . Memories |
| Originally posted by The_G0dfather You gotta giv it to 'm; hes funny |
| Originally posted by mellow_head X-Tune ik zit hier langer dan u, dus wa ik ni meegemaakt heb, hebt gij ZEKER NI meegemaakt. Cut the crap! |
Weet ge wa, ik zwijg gewoon en laat de rest u verder uitkakke
| Originally posted by mellow_head Weet ge wa, ik zwijg gewoon en laat de rest u verder uitkakke |