TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Mp3 מי שמבין בנגני
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Shahar on May-07-2005 08:46:

Mp3 מי שמבין בנגני

אני מחפש נגן אמפי3
שאפשר לשים בו בין גיגה ל 20 גיגה
איזה סוגים טובים יש בארץ?
אנלא מבין בזה כלום אז תסבירו
כמה כל דגם יכול להכניס כמה עולה ואיך הוא

בכולם הווליום בערך אותו דבר?


Posted by markfeldman on May-07-2005 09:07:

כנס ל-

www.zap.co.il

תמצא כל מה שאתה רוצה...


Posted by Flotser on May-07-2005 09:19:

אני מחכה שמישהו שאני מכיר יסע לארה"ב כדי שאני אוכל לקנות את

http://www.cowonamerica.com/product...io/5/index.html

במחיר נורמלי


Posted by Shahar on May-07-2005 09:20:

quote:
Originally posted by Flotser
אני מחכה שמישהו שאני מכיר יסע לארה"ב כדי שאני אוכל לקנות את

http://www.cowonamerica.com/product...io/5/index.html

במחיר נורמלי


כמה הוא עולה בארץ?


Posted by DjChook on May-07-2005 15:04:

תקשיב לי
רק
iPod

ועדיף
Mini iPod !


Posted by sh33p on May-07-2005 15:16:

תקשיב לי
רק לא
iPod
וגם לא מיני אייפוד

אם אתה רוצה נגן רציני
iRiver אז
iAudio או

סקירות:
iriver h120: http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=h120
iaudio m3l:http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=iaudio_m3l

ל2 חברים קרובים שלי יש נגני אמפי3
לאחד מהם יש את האייריבר שפה בסקירה ולשני יש מיני אייפוד עם 4 ג'יגה
ואני יכול להגיד לך שיש הבדל של יום ולילה בין האייריבר לאייפוד
שחר תקרא טוב טוב תביקורת על האייריבר ואז על האייאודיו
ותראה מה אומרים על האייפוד שם לעומת האייריבר


חנות של אייריבר ישראל
http://www.iriver.arcadia.co.il/


Posted by m0sh on May-07-2005 15:34:

יש לי
iHP-120


Posted by Shahar on May-07-2005 16:24:

sh33p
אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות
אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק

quote:
Originally posted by m0sh
יש לי
iHP-120


יש אותו בארץ?
תביא מחיר


Posted by sh33p on May-07-2005 16:33:

quote:
Originally posted by Shahar
sh33p
אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות
אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק


רצית משהו בין ג'גה ל20
אז הבאתי מכשירים בהתאם
אם אתה רוצה מכשיר שנכנס לכל חור אז תקנה דיסקאוןקי עם אוזניות עם נפח 512

תאמין לי שגם את ה
ihp120
אפשר להכניס לכיס חופשי


Posted by Shahar on May-07-2005 18:50:

quote:
Originally posted by sh33p
רצית משהו בין ג'גה ל20
אז הבאתי מכשירים בהתאם
אם אתה רוצה מכשיר שנכנס לכל חור אז תקנה דיסקאוןקי עם אוזניות עם נפח 512

תאמין לי שגם את ה
ihp120
אפשר להכניס לכיס חופשי


תביא תמונה של ה
IHP הזה
אני צריך משו קטן
אין משו קטן בגודל של גיגה?
ועזוב מה אתרים כותבים וואלה אנלא מאלה שמקשיבים לאנשים
כל היום אנשים חופרים לי בנשמה אם הייתי מקשיב לחרטות של כל אחד הייתי היום מזמן מקבל 21


Posted by sh33p on May-07-2005 18:59:


שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב
אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות
עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי...
בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם...


Posted by Shahar on May-07-2005 19:26:

quote:
Originally posted by sh33p

שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב
אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות
עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי...
בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם...


בוא אני יגיד לך אורגינל אני מחפש משו בגודל של השלט של הדבר שהראית בתמונה
כזה אליפסה שנכנס בכיס ומגלגלים עליו תאוזניות
יש כזה בגודל גיגה?

ומה הולך עם הבטריות
נגמרות מהר?
לקחתי דיסקמן אמפי3 לצבא ותוך שעה וחצי נגמרו הבטריות
אני רוצה משו שמחזיק


Posted by YuVaL on May-07-2005 20:18:

טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ
קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים
.

אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3
אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה
iAudio

כבר לא מוכרים את ה
iRiver

בגלל שהוא ישן..

עכשיו ה
iAudio
נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי
יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?...


Posted by Shahar on May-07-2005 20:20:

תראו מה ראיתי בוואלה
צריך לבדוק אם יש את זה גם בחנויות
quote:

זיכרון נייד USB בנפח 1024MB המשמש כ-4 מוצרים:
מכשיר Disk On Key לאחסון קבצים בחיבור USB ישיר.
נגן MP3 מנגן קבצי MP3 וWMA.
רדיו FM איכותי.
טייפ מנהלים דיגיטלי בעל 288 שעות הקלטה.
LYRICS - מציג את מילות השיר !!!

תצוגת LCD כחולה.
זיהוי שם שיר ID3 tag display.
רדיו FM (באוזניות).
בנוסף לניגון קבצי MP3 רגילים ניתן לנגן את קבצי הWMA המיוחדים של Microsoft
וגם קבצי WAV באיכות של CD ובפורמטים נוספים MP1, MP2, ASF, WMV.
מכשיר ידידותי למשתמש וקל להפעלה.
הנגן בעל איכות שמע יוצאת מן הכלל הודות לאיקולייזר דיגיטלי מיוחד בעל 7 מצבים.
מסך LCD בעל 3 שורות לתצוגה של שם השיר, שם המבצע ושם האלבום
וכמו כן תצוגה של מאפיינים נוספים כגון איכות ההשמעה, סוג האיקולייזר,
מצב סוללה, זמני השיר, מספר השיר ועוד...
טייפ מנהלים בעל 4 מצבי הקלטה באיכויות שונות.
דבר זה מאפשר להאריך את זמן ההקלטה על חשבון איכות ההקלטה-
מעולה להרצאות למשל (בהן לא נדרשת איכות הקלטה גבוהה).
הטייפ בעל פונקצית VOR המשהה את ההקלטה באופן אוטומטי כאשר אין קול
וכך מאריכה עוד את זמן ההקלטה.
מיקרופון פנימי.
תצוגת מילות השיר Lyrics – מאפשר את הצגת מילות השיר בעת השמעתו.
שבעה מצבי השמעה כגון:
רגיל, חזרה על שיר אחד, חזרה על כל השירים בכלל,
השמעה אקראית, השמעת קטע הפתיחה וכו.
תצוגת תפריטים ב12 שפות שונות.
אנשי קשר- ניתן להזין למכשיר רשימת אנשי קשר הכוללת שם מלא,
טלפון, טלפון ניד, פקס, כתובת אי-מייל וטקסט קצר נוסף.
כיבוי אוטומטי בעת חוסר עבודה (ניתן לתכנות).
אוזניות סטריאופוניות איכותיות ביותר (מסופקות).
אספקת מתח ע"י סוללת AAA אחת (מסופקת).
זמן עבודה עד 15 שעות עם סוללה AAA אחת

מפרט טכני-
מהירות העברת נתונים עד 4Mbps.
מפענחים MP1/MP2/MP3/WMA/WMV/ASF.
יציאת סטריאו 8mW+8mW Max 32ohm.
טווח תדרים 20Hz-20KHz.
יחס S/N של >8.5dB.
ממשק USB1.1.
תאימות: Windows 98/SE/ME/2000/XP, Mac OS10.
משקל 30 גרם (ללא סוללה).

אביזרים כלולים –
סרט תליה לצוואר, אוזניות, כבל USB מאריך, דיסק תוכנות, ספר הוראות.


זה נראהלי מכשיר בן אלף זונות זה בדיוק מה אני מחפש


Posted by YuVaL on May-07-2005 20:25:

שחר זה מה שהם אמרו לך לקנות
דיסקאוןקי... זה בדיוק זה
זה סבבה אם אתה פשוט רוצה משהו לשמוע איתו שירים סתם ככה.. בכיף


Posted by sh33p on May-07-2005 20:47:

quote:
Originally posted by YuVaL
טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ
קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים
.

אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3
אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה
iAudio

כבר לא מוכרים את ה
iRiver

בגלל שהוא ישן..

עכשיו ה
iAudio
נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי
יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?...


לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס


Posted by sh33p on May-07-2005 20:54:

שחכתי להוסיף שיש עוד מכשיר טוב שיצא לאחרונה
iRiver H10:


המכשיר 5 גיגה
ועולה 1500
ד"א שתי המכשירים
H10 & H320
יודעים להציג:
jpg, bmp
לא שמישהו באמת צריך את זה


Posted by YuVaL on May-07-2005 21:42:

quote:
Originally posted by sh33p
לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס


איכס איכס איכס, המסך הצבעוני והכפתורים האלה פשוט גורמים לו להראות כמו צעצוע!!!....
אתה חושב שכדאי לי ללכת על ה
iHP-120?
או לחכות למכשיר חדש כבר?..


Posted by m0sh on May-07-2005 21:52:

אני בספק שתמצא
iHP-120
הפסיקו לייצר אותי
קניתי אותו ממש בסוף


Posted by sh33p on May-07-2005 22:02:

quote:
Originally posted by YuVaL
איכס איכס איכס, המסך הצבעוני והכפתורים האלה פשוט גורמים לו להראות כמו צעצוע!!!....
אתה חושב שכדאי לי ללכת על ה
iHP-120?
או לחכות למכשיר חדש כבר?..

אם תמצא את ה
ihp120
אז בהחלט קניה נכונה
לגבי מכשיר חדש אין לי מושג אם ייצא משהו בזמן הקרוב
אבל אני בטוח שאם ייצא זה גם יהיה צבעוני


Posted by Meltdown on May-07-2005 23:43:

עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב


Posted by YuVaL on May-08-2005 00:00:

quote:
Originally posted by Meltdown
עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב



חחחחחחחחח תאכלס
אני זוכר שגרתי באמריקה הייתי מקליט הכל על קסטות והייתי שומע ב
LOCKER ROOM
חחחחחחחחח שיאללה איזה יופי זה היה
=)
היה לזה גם רדיו אז זה היה מגניב
הייתי שומע
Hot 97!

קייצר חברים.. אתם אומרים שאין מצב למצוא
iHP-120
בכלל!??
אז יענו נדפקתי לגמרי..


Posted by sh33p on May-08-2005 08:32:

quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחח תאכלס
אני זוכר שגרתי באמריקה הייתי מקליט הכל על קסטות והייתי שומע ב
LOCKER ROOM
חחחחחחחחח שיאללה איזה יופי זה היה
=)
היה לזה גם רדיו אז זה היה מגניב
הייתי שומע
Hot 97!

קייצר חברים.. אתם אומרים שאין מצב למצוא
iHP-120
בכלל!??
אז יענו נדפקתי לגמרי..


יש מצב קטן שתמצא, לפי מה שאני רואה באינטרנט שום חנות לא מוכרת אותו
אבל לאייריבר יש חנות בדיזינגוף סנטר והנה הטלפון
03-6205074
תתקשר ותשאל, אם אין אז לך על
iAudio M3L
אני בטוח שלא תצטער,אז יש לו מסך רק בשלט, זה לא כזה סיפור וחוץ מזה עם כזאת כמות ענקית של פיצ'רים אתה בכלל לא תחשוב על המסך
אם היה לי כסף הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים


Posted by YuVaL on May-08-2005 12:18:

quote:
Originally posted by sh33p
יש מצב קטן שתמצא, לפי מה שאני רואה באינטרנט שום חנות לא מוכרת אותו
אבל לאייריבר יש חנות בדיזינגוף סנטר והנה הטלפון
03-6205074
תתקשר ותשאל, אם אין אז לך על
iAudio M3L
אני בטוח שלא תצטער,אז יש לו מסך רק בשלט, זה לא כזה סיפור וחוץ מזה עם כזאת כמות ענקית של פיצ'רים אתה בכלל לא תחשוב על המסך
אם היה לי כסף הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים


זהו, שזה דיי מפריע לי כל הקטע שאין מסך.....

אני יודע שזה נשמע דפוק אבל לא יודע... אני חושב שמסך זה משו שצריך.


Posted by sh33p on May-08-2005 13:37:

quote:
Originally posted by YuVaL
זהו, שזה דיי מפריע לי כל הקטע שאין מסך.....

אני יודע שזה נשמע דפוק אבל לא יודע... אני חושב שמסך זה משו שצריך.


הנה

עם מסך מכשיר פצצה צבעוני ולא נראה כמו צעצוע
רק תחכה שיגיע לארץ
ותשלם 2500 ש"ח אני מתאר שככה הוא יעלה
אין מה להגיד מכשיר ליט :|


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.