TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Rapture הקליפ של
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Hell_Copter on Nov-26-2001 05:26:

Thumbs up Rapture הקליפ של

תאמינו או לא אבל
Rapture
כבש עכשיו גם את אמ טי וי
הקליפ יצא ממש יפה וגם הזאת ששרה נראית לא רע
עדיין עדיפים כל הרמיקסים אבל כיף לפתוח טלוויזיה ולשמוע כזה שיר סתם ככה


Posted by Dj Black on Nov-26-2001 05:48:

לא יצא לי לראות
אבל יחרשו על זה בטח מוותתתת


Posted by eXeTik on Nov-26-2001 06:04:

איזה באסה ש
sonikphyr & ja9war
נסגרו... כבר אין מי יודע מה אתרים להוריד קליפים חוץ מ
Apipe


Posted by Dj-2TaLL on Nov-26-2001 15:16:

כן אחי!!!
היא כ-ו-ס-י-ת לאללה!!!
למרות שהדבר היחיד שאני רואה בטלוויזיה הוא סיינפלד ופה ושם דברים אחרים וסרטים אם יש טובים...
אבל חוץ מזה...
לא רואה הרבה...

אין לי זמן לכלום מה אני יגיד לכם...


Posted by eXeTik on Nov-26-2001 15:45:

יצא לי לשמוע את זה הבוקר
איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל!

אני הכי אוהב את המיקס של
Riva


Posted by Dj-2TaLL on Nov-26-2001 19:22:

גם ה
AVB
יפה


Posted by Dj Black on Nov-26-2001 19:32:

יש לי את הרדיו ריפ של
AvB
מיקס

יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי?


כרגע גיליתי את זה


Posted by Dj-2TaLL on Nov-26-2001 19:50:

אני חושב של:
Vman
אני יודע קוראים לו אודי חכים...
כמעט בטוח שזה הניק שלו גם...
תחפש את הפוסט


Posted by YuVaL on Nov-26-2001 20:30:

quote:
Originally posted by Dj Black
יש לי את הרדיו ריפ של
AvB
מיקס

יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי?


כרגע גיליתי את זה


חחחחחחחחח
אחי איפה אתה חיי?
הטראק הזה יצא לפני איזה שבועיים כבר אם אני לא טועה..


Posted by Dj Black on Nov-26-2001 21:20:

חחחחחחחח אני יודע
אבל אני כזה פותח את הטראק והתכוונתי לשמוע אותו פעם אחת עד הסוף
(תמיד שמעתי את ריוה הרבה)

פתאום אני קולט שדרן בסוף


Posted by Hell_Copter on Nov-26-2001 21:41:

quote:
Originally posted by eXeTik
יצא לי לשמוע את זה הבוקר
איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל!

אני הכי אוהב את המיקס של
Riva


אחי... הקטע הוא שזה לא מיקס
זה השיר אורגינל
ושמע... יחסית לזה שאין לזה רמיקס שם השיר עדיין נשמע טוב


Posted by Dj Black on Nov-26-2001 21:50:

זהוווו זה הקטע
מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ

לא שישימו לך את ריוה מיקס


Posted by Hell_Copter on Nov-26-2001 22:10:

quote:
Originally posted by Dj Black
זהוווו זה הקטע
מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ

לא שישימו לך את ריוה מיקס


זה מה שאני מנסה להגיד אחי...
זה כמו הקליפ של
delirium - innocete
הגירסא המקורית על הפנים
אבל אתה שומע את הטיסטו מיקס אתה נגמר!!
ההבדל היחיד בין הטראקים זה שרפטור אורגינל גם שיר תותח


Posted by luckystrike on Nov-27-2001 01:28:

quote:
Originally posted by Dj Black
זהוווו זה הקטע
מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ

לא שישימו לך את ריוה מיקס


זה לא תמיד נכון ...
הרבה פעמים עושים קליפ לרמיקסים ולא לאורגינל

כמו למשל
DELERIUM - SILENCE
בקליפ מראים את הרמיקס של
AIRSCAPE

וגם
BINARY FINARY - 1999

בקליפ מראים לך את הרמיקס של
KAYCEE


Posted by Hell_Copter on Nov-27-2001 05:32:

quote:
Originally posted by luckystrike


זה לא תמיד נכון ...
הרבה פעמים עושים קליפ לרמיקסים ולא לאורגינל

כמו למשל
DELERIUM - SILENCE
בקליפ מראים את הרמיקס של
AIRSCAPE



יש פול רמיקסים לסילנס
אבל תאמין לי... האורגינל ענק!!
זה שקט כזה ואדיר


Posted by ProjectFive on Nov-27-2001 08:07:

אוקיי
ראיתי
דבר ראשון הם שמו גרסא מגעילה של השיר
והבחורה מ.כוערת
איך
הפרצוף שלה מגעיל!


Posted by Dj Black on Nov-27-2001 13:05:

זה ציל אווט כזה

טיסטו מיקס זה מה שכולם רגילים לשמוע בסינלנס


Posted by Dj Black on Nov-27-2001 23:02:

ראיתי את הקליפ
קליפ חמוד....ומי ששרה ממש לא כוסית
נראה כאילו היא עשתה איזה ניתוח בשפה...(החלק של הפה לא השפה בדיבור)

אבל בסך הכל קליפ נחמד


Posted by Dj Black on Nov-27-2001 23:14:

ראיתי את הקליפ
קליפ חמוד....ומי ששרה ממש לא כוסית
נראה כאילו היא עשתה איזה ניתוח בשפה...(החלק של הפה לא השפה בדיבור)

אבל בסך הכל קליפ נחמד


Posted by luckystrike on Nov-28-2001 01:43:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


יש פול רמיקסים לסילנס
אבל תאמין לי... האורגינל ענק!!
זה שקט כזה ואדיר


הרמיקס השקט הכי טוב לזה זה
MICHEL WOODS REMIX
לדעתי

פשוט ענק בן אדם הזה


Posted by eXeTik on Nov-28-2001 04:38:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי... הקטע הוא שזה לא מיקס
זה השיר אורגינל
ושמע... יחסית לזה שאין לזה רמיקס שם השיר עדיין נשמע טוב


עזוב אחי- התכוונתי להגיד גירסה... לא מיקס
בכל מקרה... הווקל יפה אבל הרקע על הפנים
בתכלס אתה צודק לגבי הקטע שאפילו שזה לא במיקס זה נשמע סביר
אני זוכר שמעתי את סיילנס המקורי אחרי שהייתי מכור למיקס של טייסטו ואירסקייפ והייתי בשוק איך משיר כזה מגעיל (בלי להעליב- עניין של טעם )יצא כזה להיט...

quote:
Originally posted by luckystrike


הרמיקס השקט הכי טוב לזה זה
MICHEL WOODS REMIX
לדעתי

פשוט ענק בן אדם הזה


יותר מדי שקט בשבילי, המיקסים של
Tiesto & Airscape
מושלמים...


Posted by Hell_Copter on Nov-28-2001 05:47:

ברור שאתם צודקים
אני גם מעדיף טייסטו מיקס של סיילנס על האורגינל
בדיוק כמו שאני מעדיף כל מיקס של רפטור על האורגינל

אבל אני אהבתי גם את האורגינל של סיילנס וגם את של רפטור
זה הטעם שלי


ועוד משהו...
לא אמרתי שהזמרת כוסית
אמרתי שהיא נראית לא רע...
ודרך אגב.. למי שלא ידע היא ערביה או משהו כזה


Posted by Dj Black on Nov-28-2001 23:15:

מוות לערבים


Posted by Hell_Copter on Nov-29-2001 12:13:

quote:
Originally posted by Dj Black
מוות לערבים


בטח שמוות לערבים!!!
אבל לא לכאלה שמביאים לנו טראקים פצצה כאלה
היא נראה לי ערביה שעברה לאנשהו
או משהו כזה...

אבל שורה תחתונה
dj black
אמר מילות חוכמה
מוות לערבים


Posted by Ariels on Dec-01-2001 20:42:

ילידת לוב עברה לגור בפקיסטן ומשם לניו יורק


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.