TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gumball rally
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by 1Million$shot on May-15-2005 19:09:

Talking Gumball rally

LOL !!!!! DJ Ghost is tegengehouden door de flikken in de gumball omdat hij geen rijbewijs heeft !!!!

iemand die deze achterlijke decadentie volgt ???

Posted by Jasperovitsj on May-15-2005 19:12:

Kzag het juist op het nieuws...

Ghost heel laconiek tegen de camera: "Ik heb blijkbaar geen geldg rijbewijs of zoiets", met een blik waarop te lezen stond "like I care, ik ben beroemd en ik scheur zo snel mogelijk rond in een sjieke bak, waarom zou ik een rijbewijs moeten hebben?"

Posted by Bunz on May-15-2005 20:01:

en opt einde eigelijk na zen interview nog rap ff "DJ Ghost" derachteraan zwiere dat de mense wete da hij et was

Posted by The_G0dfather on May-15-2005 21:16:

bs !! en dien dwazen "spillie" was daar ook weer te zien

Posted by Jasperovitsj on May-15-2005 23:22:

Darryl Hannah is er ook bij, omdat ze is overgehaald door een vriendin die een organistie heeft die "racen tegen bortkanker" heet. Heel nobel en weldoordacht, geld inzamelen ten voordele van een dodelijke ziekte, en dat door tegen 200 km/u over drukke wegen te scheuren, waardoor ze zichzelf en talloze andere chauffeurs constant in gevaar brengen...

Posted by Bertn on May-16-2005 08:24:

in het verleden zijn er al genoeg verkeersdoden gevallen in de gumball wedstrijd. das voor mij het meest decadente evenement voor verwende rijken ter wereld.

zum kotsen

Posted by DeSpErAtOs-X on May-16-2005 08:30:

het straffe is ... dj ghost is niet eens rijk

em heeft speciaal om dit weekend door belgi� mee te rijden 14 dagen verlof genomen om te doen alsof hij de hele tijd meerijdt

echt een schandeventje ...

em huurt wagens om naar gigs te gaan om z'n aanzien te verhogen etc ... how low can u go e

nujah, nie dat et me veel kan schele ... , ieder zijn manier van leven

Posted by Wildfir3 on May-16-2005 08:46:

1. dat ge commentaar geeft op die gumball, akkoord... mensen worden nodeloos in gevaar gebracht

2. dat ge commentaar geeft op deelnemers, omwille van zaken die NIEMAND kwaad doen (nen auto huren om naar ne gig te gaan, who fucking carez), das puur jaloezie ofzoiets

Posted by Real on May-16-2005 09:08:

quote:
Originally posted by Wildfir3
nen auto huren om naar ne gig te gaan, who fucking carez, das puur jaloezie ofzoiets

Nee das puur belachelijkheid. Al� nu

Posted by X-Tune on May-16-2005 09:38:

quote:
Originally posted by Real
Nee das puur belachelijkheid. Al� nu

Hij is niet alleen die dat doet. Denk je dat dat allemaal rijke mensen zijn behalve hij?

Posted by DeSpErAtOs-X on May-16-2005 09:39:

quote:
Originally posted by Wildfir3 2. dat ge commentaar geeft op deelnemers, omwille van zaken die NIEMAND kwaad doen (nen auto huren om naar ne gig te gaan, who fucking carez), das puur jaloezie ofzoiets

jaloers ... kdenket nie ... in dat geval zou'k zelf nen auto willen huren om naar een feestje te trekken ... (ziede mij al rijden hihi ) kvinda gewoon belachelijk ... net als ik het belachelijk vind om zogezegd 14 dagen geen gigs te kunnen doen omdat ge zogezegd de hele tijd meerijd in de gumball ...

enjah ... ik heb nu eenmaal vaak commentaar op mensen , nie da ik perfect ben ofzu ze ... en zoals ik zelf ook al zei, eigenlijk kan't me nie veel schelen ... maar kvinnet zielig dat dat het imago van de huidige dj's zo naar beneden haalt! Iedereen denkt dan, wow dj zijn verdient massa's etc ... terwijl veel dj's wel wat extra centjes zouden kunnen gebruiken om hun platen, kost & inwoon en de hele boel te kunnen betalen!

mensen die zo ne show-off nodig hebben voor hun ego vind'k nogal TE

neem nu Elof, toch ook al wat dingen bereikt ... maar blijft toch mooi bescheiden en zichzelf ... en dan het andere uiterste: tiesto net hetzelfde, hij blijft tenminste bescheiden!

Posted by X-Tune on May-16-2005 09:42:

haha DeSpErAtOs-X

99% van de nieuwskijkers weet niet eens dat die belg DJ is.

Posted by MikeVee on May-16-2005 10:14:

Jullie doen alsof het hier om een levensechte versie van carmageddon gaat? Gebaseerd op een reportage van 4 minuten tijdens het nieuws en wat ooit eens op telefacts geweest is?

Posted by mellow_head on May-16-2005 11:52:

Carmageddon rulez

Posted by 1Million$shot on May-16-2005 14:01:

quote:
Originally posted by MikeVee
Jullie doen alsof het hier om een levensechte versie van carmageddon gaat? Gebaseerd op een reportage van 4 minuten tijdens het nieuws en wat ooit eens op telefacts geweest is?

Mensen zoals die maffen duitser Schmidt horen nu eenmaal niet thuis achter een stuur !!!! Als ek die ooit een keer tegenkom sla ik op zen smoel.

Posted by 1Million$shot on May-16-2005 14:03:

quote:
Originally posted by mellow_head
Carmageddon rulez

IDD it rulez, als ge dan toch gefrusteerd achter een stuur wilt kruipen, doe het dan op het pcke

Posted by The_G0dfather on May-16-2005 14:06:

quote:
Originally posted by X-Tune
haha DeSpErAtOs-X

99% van de nieuwskijkers weet niet eens dat die belg DJ is.

aja idd
vooral als ze letterlijk Dj Ghost vermelden in de reportage

Posted by X-Tune on May-16-2005 14:19:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
aja idd
vooral als ze letterlijk Dj Ghost vermelden in de reportage

Dat wel, maar die kerel in de reportage sloeg zo'n onzin uit. Het zal wel aan zijn IQ gelegen hebben.
Maar je denkt toch niet dat met die reportage de DJ's in het algemeen in een slecht daglicht zijn gezet?

Posted by Bertn on May-16-2005 14:32:

wat erger is: ik vernam net dat ook Quentin Tarantino in die race meerijdt... Ik had nooit verwacht dat ��n van mijn filmhelden zich tot de Gumball zou verlagen...

Posted by pooley on May-16-2005 14:40:

Bleiters

oh nee men held verlaagt zich tot de gummball race, OH NOS !

Posted by X-Tune on May-16-2005 14:43:

quote:
Originally posted by Bertn
wat erger is: ik vernam net dat ook Quentin Tarantino in die race meerijdt... Ik had nooit verwacht dat ��n van mijn filmhelden zich tot de Gumball zou verlagen...

Mijn held Spillie flikte me dat vorig jaar ook...

Posted by mellow_head on May-16-2005 17:13:

Spillie is a fucking queer who should be wiped out

Posted by Wildfir3 on May-16-2005 17:20:

quote:
Originally posted by pooley
Bleiters

oh nee men held verlaagt zich tot de gummball race, OH NOS !

he shoots, he scores!

Posted by djcresto on May-16-2005 17:55:

Kvind het wel chique auto's eigenlijk. En op het nieuws hoorde je niets van rijbewijzen die werden ingetrokken. Gewoon een goed avondje voor de flikken die telkens hun 170 euro incasseerden als ze iemand tegenhielden.

Enja tis niet verantwoord wat ze doen akkoord, kga het zeker niet goedpraten

Posted by Kaidreas on May-16-2005 18:28:

kvind nog al voos dat sommige wa zitten te zagen omdat het dj ghost is... pfffff
ws weer omdat ie hardstyle draait. ma kbetwijfel dat die mensen hem al echt aan het werk hebben gehoord.
al die gast dat nu wou doen, zijn goed recht zekerst. (ieder zen hobby)
moet ie anders gaan duivenmelken om jullie tevreden te stellen?
ik vind het anders wel leuk om die gumball racers bezig te zien.

Pages (3): [1] 2 3 »