TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16-07-2005] John Digweed Panama Amsterdam
Pages (2): [1] 2 »
[16-07-2005] John Digweed Panama Amsterdam
www.johndigweed.com
16-07 Panama Amsterdam
Mochten mensen nog niet genoeg hebben gehad na een dagje extrema outdoor
Dus toch... werd al genoemd in Progressive thread!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Dus toch... werd al genoemd in Progressive thread! |
ik wist dat digweed kwam en hoorde vrijdag dat hij ("extrema after") in de panama zou draaien.
Joh, idd, dat kan ook in de progthread, is nog zo ver weg 
Damn, moet je kijken hoeveel threads er nu open zijn over progressive....
...zullen we een eigen forum beginnen? 
wacht op Tim zijn altijd genuanceerde reactie
| Originally posted by SnuggLe Joh, idd, dat kan ook in de progthread, is nog zo ver weg ![]() Damn, moet je kijken hoeveel threads er nu open zijn over progressive.... ...zullen we een eigen forum beginnen? ![]() wacht op Tim zijn altijd genuanceerde reactie |
| Originally posted by magrec Eindelijk nu begint het te lopen, 4 jaar geleden ben ik al begonnen met mijn grote plan om ooit dit hele forum om te turnen in 1 groot progressive walhalla |
| Originally posted by New Wave NAZI!!!! Beetje prog propaganda rondstrooien hier!! |
| Originally posted by magrec Jij hielp mij anders wel mooi mee met elke keer die hardstylers te flamen |
| Originally posted by New Wave mwjha, maar dat staat hier los van. |
| Originally posted by magrec Nee dat was allemaal onderdeel van mijn plan |
Landveraaier! Kop kaal scheren en een kruis in je nek!
w8 maar tot de hardcore kneuzen er achter komen dat progressive stoer is
, straks de masters of progressive in thialf, met 1500 golf gti'tjes voor de deur :P
| Originally posted by DJ_Siesta w8 maar tot de hardcore kneuzen er achter komen dat progressive stoer is , straks de masters of progressive in thialf, met 1500 golf gti'tjes voor de deur :P |
| Originally posted by magrec Dat zou wel dikke shit zijn ja...gelukkig zal dat nooit gebeuren |
Dano en Luna zijn nu ook 90% met techno bezig
Eerst van hardcore naar hardstyle en toen naar techno. Volgende stap is progressive. Ga maar alvast sparen voor je getunede Golf 2.
Kan je al je VrIeNdEn meenemen in je cruiser, ouwe
| Originally posted by New Wave Ah wieweet. Dano en Luna zijn nu ook 90% met techno bezig Eerst van hardcore naar hardstyle en toen naar techno. Volgende stap is progressive. Ga maar alvast sparen voor je getunede Golf 2. Kan je al je VrIeNdEn meenemen in je cruiser, ouwe |
| Originally posted by SnuggLe ...zullen we een eigen forum beginnen? ![]() wacht op Tim zijn altijd genuanceerde reactie |
| Originally posted by magrec Eindelijk nu begint het te lopen, 4 jaar geleden ben ik al begonnen met mijn grote plan om ooit dit hele forum om te turnen in 1 groot progressive walhalla |

| Originally posted by GrooveCollect. Die was ik toch al begonnen voor jullie. |
| Originally posted by SnuggLe LOL @ Harmen! ![]() Zoiets? ![]() |
| Originally posted by magrec ehehehe PINKY & The brain.... Waarbij new wave natuurlijk pinky is en ik the brain |

Betekent dat dat magrec president wordt als we van NL een progressive republiek hebben gemaakt?
| Originally posted by emre Betekent dat dat magrec president wordt als we van NL een progressive republiek hebben gemaakt? |
| Originally posted by magrec Nee die plek is voor sander kleinenberg.. (maar stiekem heb ik wel alle touwtjes in handen) |

| Originally posted by tijs08 Wel vet dat Panama Digweed binnen heeft gehaald... denk dat dit feest vooral leuk is voor de mensen die niet naar Extrema Outdoor gaan... Hij sluit geloof ik ook af op Outdoor... als je hem dan 2 uur later weer ziet draaien is het speciale er wel een beetje af. Maar als after is dit dan natuurlijk wel de beste optie 'als' je nog door gaat na Outdoor ![]() |
| Originally posted by tijs08 Ik ga zoieso niet.. vlieg die zondag richting zon |
| Originally posted by Matthijs Voor mij geldt hetzelfde, lekker naar Ibizaaa!! |
| Originally posted by magrec ehehehe PINKY & The brain.... Waarbij new wave natuurlijk pinky is en ik the brain |
Laat zich door iedereen beinvloeden. Bram, jij was Harmen zijn eerste slachtoffer. Alleen had je het niet in de gate.
Ik ben nog de enige die niet in zijn propaganda is getrapt.
Daar heeft SK wel voor gezorgt, wat heb ik heerlijk geslapen toen