TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by MdJ on May-18-2005 13:38:

[23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag

Area 1:

Signum [Armada, Godskitchen, Gatecrasher, Dance Valley] (NL)
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, XFM] (NL)
Adam White [White Room, Armada, Darey Products] (UK)
Miika Kuisma [JOOF, Subtraxx, AR52] (FI)
Jonas Steur [Intuition Recordings, Black Hole] (BE)
MC Da Silva (NL)

Area 2:

�zg�r Can vs. Likwit [Furry Nipples 4 Hour Set] (SE) (NO)
Jav D [�smu[th], XM Radio] (USA)
Roel H (NL)

Naam: Intuition Summer Event 2005
Datum: Zaterdag 23 Juli 2005
Lokatie: Asta Theater, Den Haag
Tijd: 23:00 - 05:00
Min. Age: 18
Entree: Gratis!!!

Voor volledige info (per act) over de line-up, zie post op 3e pagina van deze topic.

-------------------------------
Hey iedereen!

Ik dacht ik laat hier ook even weten dat we 23 Juli weer een feest in de Asta organiseren. Het is deze keer helemaal onder de naam "Intuition", Trance.nu zal in de toekomst zeker weer gerelateerd worden aan de feesten, maar op het moment kwam het qua tijd en indeling niet helemaal uit.

Er was eerst sprake dat we entree zouden gaan heffen, maar gelukkig is het deze keer ook weer helemaal gratis! Het was een hoop geregel maar dan hebben jullie iig. geen excuus om niet te komen.

Meer info over Intuition enzo op www.intuitionrecordings.com of over de Asta natuurlijk www.asta.nl

Aangezien veel mensen altijd niet weten wat ze in Den Haag met parkeren aanmoeten... tip: Parkeer in de Pleingarage, die is 24 uur geopend (Plein 25, 2511CS Den Haag). De Spuigarage kan evt. ook, maar daar zijn niet alle ingangen 24 uur van open, dus grote kans dat je dan flink moet omlopen. Allebei zijn om de hoek van de Asta.

Hope to see you there...

Groetjes,

Menno [Intuition Recordings]

Posted by MaGiK54 on May-18-2005 13:41:

Als ik niks te doen heb die avond, kom ik zeker weer ff buurten...

Posted by nwopper on May-18-2005 13:43:

Jup, ik kom!
Het is gratis!

Posted by @win on May-18-2005 14:05:

Zeg Menno geef eens wat namen en noem dan niet jezelf

Ik ga wel proberen hier bij te zijn!

Posted by SnuggLe on May-18-2005 14:07:

Dat progressive duo, is dat niet heel toevallig Six4Eight (Eelke Kleijn) versus M.I.D.O.R. (of wat was zijn naam ook als weer)??

Zo ja, dan ben ik er ook bij Eelke maakt heerlijke sets!

De trance vond ik niets vorige keer, en ik dacht ook van "niet meer", maar dit zou wel leuk zijn

Posted by @win on May-18-2005 14:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat progressive duo, is dat niet heel toevallig Six4Eight (Eelke Kleijn) versus M.I.D.O.R. (of wat was zijn naam ook als weer)??

Zo ja, dan ben ik er ook bij Eelke maakt heerlijke sets!

De trance vond ik niets vorige keer, en ik dacht ook van "niet meer", maar dit zou wel leuk zijn

M.I.D.O.R. draait toch geen prog, dat doet Eelke volgens mij alleen onder zijn eigen naam en dus niet onder de naam Six4Eight

Posted by MdJ on May-18-2005 14:14:

Ik kan jullie wel al wat tips geven... we hebben deze editie DJs uit landen zoals: NL, Belgie, Engeland, Noorwegen, Zweden en Finland.

Weer een gezonde mix dus

En @ Snuggle... smaken verschillen, omdat de 2e area vorige keer niet echt tot z'n recht kwam, hebben we deze keer besloten om er iets heel anders te doen zodat het weer voor een breder publiek interessant is

Posted by nwopper on May-18-2005 14:19:

Noorwegen & Zweden:
Furry Nipples/Ozgur Can (toch noors/zweeds/turks iets), LikWit?
Want ik geloof dat die Elusive in de US woont....

Geen Duitsers?

Posted by @win on May-18-2005 14:26:

quote:
Originally posted by MdJ
Ik kan jullie wel al wat tips geven... we hebben deze editie DJs uit landen zoals: NL, Belgie, Engeland, Noorwegen, Zweden en Finland.

Weer een gezonde mix dus

En @ Snuggle... smaken verschillen, omdat de 2e area vorige keer niet echt tot z'n recht kwam, hebben we deze keer besloten om er iets heel anders te doen zodat het weer voor een breder publiek interessant is

Belgie is vast Jonas Steur en Noorwegen Kimito Lopez

ach ja de line-up is toch altijd top (ik reken dit even onder trance.nu voor het gemak). Eigenlijk het enige feest in NL waar de volgende generatie aan de bak komt!

Posted by Freezel on May-18-2005 14:40:

Bin da bei

Posted by HardKiller on May-18-2005 14:46:

Ik ben erbij!

Ik hoop dat het 4 uur draaiende duo Furry Nipples is

Posted by SnuggLe on May-18-2005 15:06:

quote:
Originally posted by MdJ

De tweede area komt nooit goed tot zijn recht. Niets ten nadele van jullie, maar van de Asta. Dat is geen plek (die 2e area) om een leuk feestje te geven.

Posted by MdJ on May-18-2005 15:41:

quote:
De tweede area komt nooit goed tot zijn recht. Niets ten nadele van jullie, maar van de Asta. Dat is geen plek (die 2e area) om een leuk feestje te geven.

Ik ben wel op slechtere plekken uit m'n dak gegaan hoor.

Het gaat toch om de muziek uiteindelijk.

Het enige wat zonde is van die 2e area zijn de stoelen... die hadden ze beter in een aparte chillout area kunnen zetten.

Posted by SnuggLe on May-18-2005 16:13:

quote:
Originally posted by MdJ
Ik ben wel op slechtere plekken uit m'n dak gegaan hoor.

Het gaat toch om de muziek uiteindelijk.

Het enige wat zonde is van die 2e area zijn de stoelen... die hadden ze beter in een aparte chillout area kunnen zetten.

Dat bedoel ik ook, die stoelen. Het is gewoon een veredelde chillout. De dansvloer is langer dan dattie breed is, wat ook irri is.
Nee, zeker niets voor mij zo'n tweede zaal. Een knus gevoel heb je er iig niet.

Posted by TOR on May-18-2005 16:44:

is waarschijnlijk Furry Nipples ja

en Belgi�.. kan bijna niemand anders dan Estuera zijn

zal hier zeker proberen bij te zijn, heb de eerste helaas moeten missen

Posted by MdJ on May-18-2005 16:48:

quote:
Dat bedoel ik ook, die stoelen. Het is gewoon een veredelde chillout. De dansvloer is langer dan dattie breed is, wat ook irri is.
Nee, zeker niets voor mij zo'n tweede zaal. Een knus gevoel heb je er iig niet.

Hmmm, klopt wel een beetje, ik hoop dat de act die er staat het enigzins goedmaakt

Hopelijk doen we in de toekomst ook nog een keer iets in een lokatie met 2 volwaardige areas! Dan komt het helemaal goed iig.

Posted by moogwai on May-18-2005 19:29:

Klinkt interessant, ben benieuwd naar de line-up!
Misschien dat ik er deze keer wel weer present ben.

Posted by Tom Lont on May-18-2005 21:51:

Wij zijn zeker van de partij, altijd gezellig die Asta feesten

Posted by M_Peror on May-20-2005 16:18:

Ook benieuwd naar de line-up, alsie een beetje leuk is zijn wij er vast en zeker weer bij. Van de trance.nu-feestjes hebben we er nog geen enkele gemist dus nou ja met deze kunnen we de reeks wel mooi voortzetten.

Wel jammer dat 't "binnen" is, die Q-beach had toch ook wel wat speciaals (en dan bedoel ik niet die putlucht als je binnenkwam ), maar als het dan toch binnen is, dan is de Asta wel een prima keus.

Hou ons op de hoogte zou ik zeggen?

Posted by jbz on May-20-2005 16:34:

Ziet er weer cool uit.

Posted by MdJ on May-20-2005 22:44:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ook benieuwd naar de line-up, alsie een beetje leuk is zijn wij er vast en zeker weer bij. Van de trance.nu-feestjes hebben we er nog geen enkele gemist dus nou ja met deze kunnen we de reeks wel mooi voortzetten.

Wel jammer dat 't "binnen" is, die Q-beach had toch ook wel wat speciaals (en dan bedoel ik niet die putlucht als je binnenkwam ), maar als het dan toch binnen is, dan is de Asta wel een prima keus.

Hou ons op de hoogte zou ik zeggen?

Hehe idd. volgend jaar proberen we weer iets buiten te doen. Omdat ik me nu volledig op het Intuition concept focus moet dat een beetje groeien, als het een succes blijft... gaan we volgende zomer weer iets speciaals doen.

De buitenversie is dit jaar een truck op FFWD geworden, dus eigenlijk doen we 2 Summer Events! Voor de FFWD truck gaan we waarschijnlijk nog wel iets van een contest voor een plekje op de truck doen trouwens (voor partypeople die mee willen rijden).

Line-up komt eraan... kga vanavond posters en flyers ophalen in Den Haag om alvast wat te promoten, dus kan niet lang meer duren!

Posted by Roger on May-20-2005 23:13:

ben helaas op vakantie dan had er wel graag bij willen zijn, heb me altijd goed vermaakt

Posted by M_Peror on May-23-2005 07:20:

quote:
Originally posted by MdJ
Voor de FFWD truck gaan we waarschijnlijk nog wel iets van een contest voor een plekje op de truck doen trouwens (voor partypeople die mee willen rijden).

Hmmm een contest? Nice... een plekje op een truck zou wel de twijfel tussen FFWD en Solar Weekend kunnen wegnemen -- weer een dilemma minder.

Posted by MdJ on May-23-2005 20:29:

quote:
Originally posted by M_Peror
Hmmm een contest? Nice... een plekje op een truck zou wel de twijfel tussen FFWD en Solar Weekend kunnen wegnemen -- weer een dilemma minder.

Hehe... Contest, verloting, iets in die richting iig (klonk een beetje raar)...

Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben!

Posted by M_Peror on May-24-2005 09:14:

quote:
Originally posted by MdJ
Maar we willen de truck dus zo vol mogelijk met Trance liefhebbers hebben!

Sounds good

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »