TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-11-2005] Armin Only - Ahoy, Rotterdam
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Armin solo Ahoy Rotterdam
Volgens mij is er hier nog geen draad over. De datum is dus 12 november. Verder stond er nog niet op wanneer de kaartverkoop begint. Maar Ahoy is toch een prima lokatie, mits het Feyenoord publiek buiten blijft. Bron teletekst 403.
Reeds een draad:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=ahoy
En de Ahoy zuigt.....
Programma van November
12 HOLIDAY ON ICE
12 HUIS & APPARTEMENT 2005
12 VLOOIENMARKT
Armin zal wel ergens op het ijs, tussen de tuinhuisjes of de vlooien draaien 
| quote: |
| Originally posted by BaRTeZ Programma van November 12 HOLIDAY ON ICE 12 HUIS & APPARTEMENT 2005 12 VLOOIENMARKT Armin zal wel ergens op het ijs, tussen de tuinhuisjes of de vlooien draaien |
Re: Armin solo Ahoy Rotterdam
| Originally posted by Marc.....S mits het Feyenoord publiek buiten blijft. Bron teletekst 403. |
Als het goed is wordt dit (gelukkig) de HMH! Die in Amsterdam dan he 
| Originally posted by @win Als het goed is wordt dit (gelukkig) de HMH! Die in Amsterdam dan he |
| Originally posted by Ultravibe! Als dat zo is, ga ik er denk ik wel bij zijn. Naar Ahoy kom ik niet. |
Wordt gewoon de Ahoy hoor....
Ahoy, Heineken Music Hall... Het zal mij een vreugde wezen. Veel reistijd verschil zit er toch niet in voor mij. Ik moet sowieso lang reizen. Ik zal hier zeker wel bij zijn!
| Originally posted by @win Ja wanneer gaan wij nou eindelijk eens meeten? |
HMH zou wel beter zijn dan Ahoy, dan gaat t tenminste nog een beetje vol 
alsie belooft om de zn ouwe remixen te draaien (Moogwai, Yahel, Aria) dan is het voor mij al een topfeest
gaat hij een beetje "tiesto wannabe" spelen. pfffft. STOM

Als ie een beetje draait in de richting van hoe hij draaide in de Asta een jaar of 1.5 terug dan ben ik heeeeeeeel tevreden!!!
ahoy zuigt!
rotterdam zuigt (de boot met FFWD vorig jaar was ook mislukt)
er is ILT!!! (10 jaar editie)
dus ik moet nog eens heeeeel hard nadenken of ik ga
Is Ahoy echt zo slecht? Ik wil hier best naar toe gaan, maar als ik dit zo lees dan wacht ik nog maar ff af denk ik.
Heb er wel zin in eigenlijk 
Ben er meen 2 jaar geleden eens geweest toen o.a. Chicane draaide.(meen dat Snuggle er toen ook was????) Moet eerlijk zeggen dat ik het toen ook niet echt een heel vette locatie vond.
Neem dan maar aan dan het een goedkope locatie is anders kan ik me geen reden bedenken waarom deze locatie is uitgekozen.
Met de lokatie is niks mis...meer het publiek wat er op af komt....
| Originally posted by magrec Met de lokatie is niks mis...meer het publiek wat er op af komt.... |
| Originally posted by franzelare er is ILT!!! (10 jaar editie) dus ik moet nog eens heeeeel hard nadenken of ik ga |
Ik ga hier zeker heen. Dit moet wel een goed en mooi feestje worden. Armin zal waarschijnlijk een lekker showtje en setje neerzetten met nieuwe top platen en gouden ouwe platen. Kan niet slecht worden dus.
Sja zn solo's in de eau waren serieus altijd dikke shit,dus k denk toch wel dat dik ook een zeer aardig feestje zou kunnen worden.
Ahoy is echter geen plaats voor een feest als dit,zo'n idiote onzin vind ik het.
Zal me echt geen zorg wezen of ie tiesto nou wil copieen of daar totaal niet mee bezig is,feest zal om deze keuze kwalitatief slechter zijn dan nodig.
Maak je zo'n keuze echter uit commercieel oogpunt dan is de keuze natuurlijk zeker niet dom.
Jammer,maar begrijpelijk nowadays
Als het echt in Ahoy is ben ik er in IEDERGEVAL ZEKER NIET BIJ!!!!!!
wat is dat een kutlocatie!!
Ik ben nog nooit op een feest in Ahoy geweest dus kan iemand mij vertellen wat er zo vreselijk slecht aan is??
Was namelijk wel van plan om te gaan....