TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zaterdag 15 december &joi #2
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Eye-Riz on Dec-10-2001 17:17:

Invisible Grin zaterdag 15 december &joi #2

Voor iedereen die elke keer weer zegt te willen komen, maar altijd een smoesje heeft: probeer een nieuw smoesje te verzinnen om zaterdag 15 december niet te komen.

ER is weer een &joi in Club 151. Dit keer gaan we diep trancen en hardtrancen tot we erbij neervallen! Tot 8 uur 's ochtends in Club 151, Oudegracht 151 a/d werf, Utrecht. Ik zou grag de flyer hier willen posten, ware het niet dat mijn eigen pc kapoet is en dat ik vanuit deze pc niets kan uploaden. bij deze vraag ik Dago dan ook om de flyer er even bij te zetten...

DJ's: UP, Eye-Riz, Wouter (Freaks) en Soundtraveller (Wake Up)
Entree: 10 piek

Posted by Dago "B" Duck on Dec-11-2001 12:56:

Zo dan!

Posted by eXos on Dec-11-2001 13:01:

http://home.wanadoo.nl/smaanen/voorkant&joy.jpg

Posted by eXos on Dec-11-2001 13:02:

MMMM, zeker vreemd. Heeft ze misschien bij het starten van deze Thread per ongeluk Html codes uit gezet.

En dat in je sig ligt echt aan jezelf....

Posted by Gekhous on Dec-11-2001 15:27:

Exclamation

uitstekende smoes: maandag een herkansing bedrijfseconomie voor mn propedeuse (MOET ik dus halen, anders einde verhaal op school) EN een presentatie voor mn project... oh, en ik moet zondag werken

Posted by Eye-Riz on Dec-11-2001 15:34:

Nou, okay, Gekhous, hihi, dat is wel een goeie smoes. Is het anders ECHT einde school voor je? Heb je knap gedaan dan

Enne Dago, haal dat & teken uit de naam weg, die tekens veroorzaken vaak problemen.

Posted by Dj Alpha on Dec-11-2001 15:43:

K heb geen smoes nodig, heb allang gezegd dat ik t voorlopig ff rustig aan ga doen, ook omdat ik mn OV ben verloren..
Voor de mensen die wel gaan veel plezier, zal wel moeten lukken
Eye-Riz, was deze &joy editie nou meer hardhouse? Dat hoorde ik van Oedo..

Posted by Eye-Riz on Dec-11-2001 15:53:

eerder hardtrance denk ik, maar wel diep en vet beuken op het laatst. WE beginnen rustig, hihhi, mensen warming up geven en hoe later hoe krachtiger

Posted by Dago "B" Duck on Dec-11-2001 16:13:

quote:
K heb geen smoes nodig, heb allang gezegd dat ik t voorlopig ff rustig aan ga doen, ook omdat ik mn OV ben verloren..

Jij hoeft geen smoesjes te verzinnen Alpha, want volgens mij ben je al overtuigd, dus kom je toch wel als je kan.

Weer een Nexus/&Joi- verslaafde!!!

Posted by Gekhous on Dec-11-2001 19:27:

Exclamation

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Nou, okay, Gekhous, hihi, dat is wel een goeie smoes. Is het anders ECHT einde school voor je? Heb je knap gedaan dan

propedeuse moet je in 2 jaar halen, dit is mn 2e jaar en laatste x dat ik dit vak mag herren...

quote:
eerder hardtrance denk ik, maar wel diep en vet beuken op het laatst. WE beginnen rustig, hihhi, mensen warming up geven en hoe later hoe krachtiger

&ga me ff lekker zitten maken, terwijl je weet dat ik niet kan!!!!
grmbl

Posted by Dj Alpha on Dec-12-2001 03:12:

quote:

beloof mij de volgende keer dat weer kom (januari/februari) dat t weer flink stampen wordt.. wantuhhhhh.. daar hou ik wel van

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck

Jij hoeft geen smoesjes te verzinnen Alpha, want volgens mij ben je al overtuigd, dus kom je toch wel als je kan.

Weer een Nexus/&Joi- verslaafde!!!

Posted by Eye-Riz on Dec-12-2001 09:52:

OOOOOW, sorry Gekhous, ik zal het niet meer hebben over die heerlijke beats en de muziek die je allemaal moet missen komende zaterdag
Da's net zoiets als koekhappen terwijl je er NET niet bij kunt, maar wel heel veel zin hebt in dat koekje

Trouwens, Alpha, over muziek kan ik niets beloven, ik kan namelijk niet spreken voor de andere dj's. Je moet er maar op vertrouwen.

Posted by Dr Mystical on Dec-13-2001 16:45:

Ik kom waarschijnlijk zaterdag wel, alleen nog ff een paar dingetjes:
-Is er een minimumleeftijd?
-Is er een maximaal aantal mensen dat erin mag?
(ik zit eraan te denken om met 3/4 vrienden te komen, en ze moeten er natuurlijk wel in mogen )

Posted by Dj Alpha on Dec-13-2001 16:51:

quote:
Originally posted by Dr Mystical
Ik kom waarschijnlijk zaterdag wel, alleen nog ff een paar dingetjes:
-Is er een minimumleeftijd?
-Is er een maximaal aantal mensen dat erin mag?
(ik zit eraan te denken om met 3/4 vrienden te komen, en ze moeten er natuurlijk wel in mogen )

Als t om TA's gaat smokkelt Iris je er wel in :P

Posted by Eye-Riz on Dec-14-2001 01:53:

Ha dr Mystical! Long time no hear!
Tuurlijk kom je er wel in. Ze doen niet meer zo moeilijk als in het begin (dat was om de rotte appels buiten te houden volgens mij).
Kan je alleen niet meer voordoen als mijn neefje, dat heb ik al met Alpha gedaan (aangezien Alpha er nogal jong uitziet en ik niet denk dat de portiers zouden geloven dat ie gewoon een beetje overmatig is geweest met Oil of Olaz )
Maar STEL dat je er niet inkomt, dan zeg je maar dat je een vriend bent en speciaal komt voor mij. En anders moeten ze me maar achter de draaitafels vandaan sleuren.

Enne, Bellie, als je dit leest: je weet het van die deal he? Dit is je kans

Posted by Eye-Riz on Dec-14-2001 01:54:

enne oja, GEEN sportschoenen!

Posted by Dj Alpha on Dec-14-2001 07:33:

zoow ben weer zwaar naar beneden gehaald met da oil of olaz gedoe..

Posted by Dr Mystical on Dec-14-2001 10:06:

Thnx Iris, ik zal er zijn zaterdag (maareh, zag ik er vorige keer dan zo rot uit dat ze me niet binnen wouden laten?? ) nu alleen nog ff lief tegen me ouders doen

Posted by Akira on Dec-14-2001 11:06:

Helaas ben ik die avond dan ergens anders...

Posted by Eye-Riz on Dec-15-2001 00:24:

Was niet slecht bedoeld hoor, Alpha

Dat ze de vorige keer moeilijk deden was omdat een zo'n portier gewoon een dikke eikel is. Die staat er gelukkig nu niet meer (hoef ik tenminste ook niet elke keer meer ruzie te maken met hem, wat ik daarvoor dus wel deed omdat ie een van onze trouwste aanhangers er steeds niet inliet, en tja, dan heb je aan mij een verkeerde, vooral als het alleen maar om uiterlijkheden gaat (die vriend is donker), daar heb ik echt een ontzettende schurfthekel aan)
Dus wees niet bang, Mystical anders komt deze moraalridder je wel uit de penarie helpen

Enne, Akira.... dat is wel het meest DOMME smoesje . Kun je niet iets originelers verzinnen? ah toe?

Posted by Opti on Dec-15-2001 02:02:

quote:
Kun je niet iets originelers verzinnen? ah toe?

Ik ga alleen uit met me sportschoenen Eye...

Posted by Eye-Riz on Dec-15-2001 12:56:

Jij bent er zo eentje die zegt dat ie komt en het nooit doet, he Optimus :P ?
Ik denk dat zlefs sportschoenen niet meer zo'n probleem zijn, het is meer een manier voor hun om mensen te kunnen weigeren. Ik ben er geen voorstander van, ik loop er de hele tijd al tegen aan te trappen, maar ja, ik ben niet de eigenaar van die tent...

Posted by New Wave on Dec-15-2001 13:15:

wheeeeee, leuk dat geflame

maaruh Iris..ikkuh kom ..............NIET.....wannthuh ik moet werken in de Klaveet.............gare Klubheadz komen dus de snollen en sletten van 12 tot 14 jaar zullen weer vollop vertegenwoordigt zijn in de Klaveet......drukdrukdruk.....was ik toch effe liever setje van jou wezen controleren

Ennuh lekker draaien meidjuh vanavond!!!!!!

LATAAAAAAAHHHHH

Posted by Jukx on Dec-15-2001 13:18:

"tralalalaaaaaa.. ehhh, hoe hoe bedoel je onder invloed?"

hahaha, echt leuke fotos trouwens hoor!!

Posted by Jukx on Dec-15-2001 13:30:

pfffff.... hahaha, zelf ben ik er ook nog niet helemaal bij volgens mij.
zit gewoon die foto in de verkeerde thread te posten kom ik net achter.
nouja, dat vorige berichtje van mij moet je dus maar even in de "NEXUS-fotos eindelijk online" - thread denken!

Pages (2): [1] 2 »