TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto's Eredivisie tune
Pages (2): [1] 2 »
Tiësto's Eredivisie tune
Sorry, maar dit is zó slecht dat hij z'n eigen thread verdient. Luister op http://talpadownloads.nl/Talpa/index.php
De tering zeg, Flodder meets Te Land Ter Zee en In De Lucht
Echt een aanfluiting.
Er is toch een groot tosti-topic?
Whahaha klinkt echt te simpel
Mja, hij zal er wel genoeg centen voor gekregen hebben.
inderdaad, dit klinkt wel héél goedkoop! Maar het moet natuurlijk leuk worden gevonden door een publiek tussen de 8 en 80 jaar, vandaar dat het waarschijnlijk zo'n 'toegankelijk' melodietje is geworden.
tering, dit is wel hhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll
slecht....
Lekker catchy man 
Sorry hoor, maar ik geloof dat jullie totaal het doel van het melodietje vergeten...
Dit moet een tunetje zijn voor de opening van het programma waarin er een voetbal wedstrijd wordt uitgezonden en voor tussen door een programma om over te schakelen naar de reclame of iets dergelijks.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo goed zou worden, het is toegankelijk en het heeft het typische voetbal "gevoel" vind ik. Dat zit er gewoon in het is zoals hij nu is prima geschikt voor de doeleindes die ik hier boven heb beschreven.
het zal dan ook echt niet iets zijn wat hij in zijn sets zal draaien hoor.. 
Dat moest er nog eens bijkomen dat hij die rotzooi in z'n sets ging draaien zeg
Sorry, maar ik vind dit echt geen tune voor het voetbal.
| quote: |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Sorry hoor, maar ik geloof dat jullie totaal het doel van het melodietje vergeten... Dit moet een tunetje zijn voor de opening van het programma waarin er een voetbal wedstrijd wordt uitgezonden en voor tussen door een programma om over te schakelen naar de reclame of iets dergelijks. |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Sorry hoor, maar ik geloof dat jullie totaal het doel van het melodietje vergeten... Dit moet een tunetje zijn voor de opening van het programma waarin er een voetbal wedstrijd wordt uitgezonden en voor tussen door een programma om over te schakelen naar de reclame of iets dergelijks. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo goed zou worden, het is toegankelijk en het heeft het typische voetbal "gevoel" vind ik. Dat zit er gewoon in het is zoals hij nu is prima geschikt voor de doeleindes die ik hier boven heb beschreven. |
Wat een aanfluiting... 
| Originally posted by Jasperovitsj Waarom vraag je dan aan iemand als Dj Tiesto om zo'n tune te maken in de eerste plaats? Als je zo iemand vraagt om een tune te maken kan je toch al wel verwachten dat de mensen een degelijke track of tune verwachten in plaats van wat rotzooi? |
Prima stukkie voor een leader. het wordt nog gemonteerd met beelden er onder. Dan krijg je er nog een ander gevoel bij. Het is een leader en niet zijn nieuwe singel en daarom het wat peppie en kokkie achtige melodietje.
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Dus jij denkt niet dat de persoon die met die idee is gekomen eerst heel lang met Tijs en managers rond de tafel hebben gezeten en precies hebben verteld wat het moest worden? Hij had ook een enorm mooie gevoelige track ervoor kunnen maken als hij die vrijheid had, maar dat heeft hij logischerwijs niet omdat de tune voor een bepaald doel is, en die mannetjes die dat verzinnen hebben dat altijd wel tot in de puntjes bedacht. Het gaat erom dat dat nieuwe programma vernieuwd en al op de buis knalt en als dan die melodie afkomstig is van de gehypte nummer 1 dj van de wereld dat is alleenmaar voor de goed voor het imago van het programma en om te laten zien dat ze met de "tijd" meegaan. Zoals zo'n woordvoerder al was geqoute in een artikel "Wij vinden dat een persoon zoals Tiesto goed past bij ons beeld wat we voor ogen hebben"(of in iedergeval op dat kwam het neer). |

Ja, maar omdat iedereen meteen al begon met slecht dit slecht dat, en het beoordeelde als een "Tiesto track". Het was waarschijnlijk een enorme uitdaging voor Tijs en daarom heeft hij het gedaan. Zoals New Wave als zei de beelden moet erbij en ik zie het zo heel simpel in een programma komen, iets wat ik niet had verwacht dat hij dat zo zou kunnen.
Dit doet me denken aan Megaman op de NES
| Originally posted by Jasperovitsj Maar dan had Tiesto gewoon moeten zeggen: "Sorry jongens, maar dit laat ik aan me voorbij gaan. Dit is beneden mijn artistieke waardigheid, en m'n fans gaan het al helemaal niks vinden.". |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Hij had ook een enorm mooie gevoelige track ervoor kunnen maken als hij die vrijheid had |
Komt dit niet uit je Bart Smit keyboardje knallen als je op het demo knopje drukt 
tja, tis geen meesterwerk om het zacht uit te drukken. Beetje "cheesy" zelfs.
Deed me wel beetje denken aan die actie toen met Coca Cola. Dat korte nummer Searching.
| Originally posted by Ding Chavez Komt dit niet uit je Bart Smit keyboardje knallen als je op het demo knopje drukt |
| Originally posted by AversusZ tja, tis geen meesterwerk om het zacht uit te drukken. Beetje "cheesy" zelfs. Deed me wel beetje denken aan die actie toen met Coca Cola. Dat korte nummer Searching. |
uhmmmmmm
De pot verwijt de ketel topic here 
is tiesto de pot en zijn wij de ketel? Ik wil er ook wel wat aan toevoegen. Ikben het wel met Jasperovitz eens wat betreft de artistieke waardigheid. Ik denk dat je als DJ moet draaien voor je fans, en niet voor de krenten in de pap. Ik snap echt niet waarom Tiesto zijn trouwe fans die zelfs nu nog achter hem aan wandelen moet teleurstellen voor het geld. Zoiets pikken die fans ook nog, en je krijgt zelfs van die vogels die een oneliner erin gooien om de goede naam van hun idool te verdedigen.
Ik snap echt niet waarom iedereen nog zo wild is van het artistieke hoogstandje wat tijs verwest heet. 6 jaar geleden snap ik nog, en zijn magik cds kon ik ook altijd waarderen, maar de afgelopen paar jaar gaat het in mijn ogen zo ver achteruit, niet alleen qua kwaliteit, maar ook qua intentie. Je zou je als fan toch behoorlijk kut moeten voelen als je hoort dat je idool een geldwolf was en in feite jouw fan-activiteit samen met al je medefans zou verwaarlozen?
Echt, als we zo Sasha in een yogurtreclame tegenkomen en hij daar een prutnummer voor horen maken, dan schreeuwen er ook een hele hoop schande.
Ze moeten inderdaad wel hele mooie beelden onder deze muziek zetten, want hier krijg je zeker geen kippenvel van...
Re: uhmmmmmm
| Originally posted by tiestoworld De pot verwijt de ketel topic here |