TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
מוזיקה ישראלית!
טוב חשבתי לפתוח את הטופיק הזה על המוזיקה בארץ,לא על הטראנס אלה כל הלהקות "רוק" וכ"ו
אם מה אתה אוהבים פרסמו כמה שירים טובים,המלצות
בקיצור תפרסמו כאן!
אז לי יש שתי המלצות:
שי עמר-באושר ובעוני
אבנר גדסי-נפרדנו כך
תורידו אם אתה לא מכירים!
אוקיי
שר אל בדואט עם תמיר גל - דמעות של גבר
צביקה פיק - אשליות 2000
סבלימינאל - הבית ספר הישן
סבלימינאל - איזה סרט
סבלימינאל - חי מיום ליום
יש עוד
אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייכס
וואי... יש לי פול שירים ישראליים
אלי לוזון - גשם
בועז שרעבי - שאת נוגעת בי
שרון חזיז - הולכת ממך
איפה הילד - לבן בחלום שחור
איפה הילד - נפלת חזק
איפה הילד - רק בשביל לקבל חיבוק
אינפקציה - עין הנמר
אביב גפן - עורי עור
הדג נחש - אף אחד
שוטי הנבואה - אין אני
אביבה אבידן ואלי לוזון - פרי גנך
חיים משה - נשבע
איפה הילד - מה שעובר עליי
משינה - להתראות נעורים שלום אהבה
משינה - אחכה לך בשדות
משינה - אופטיקאי מדופלם
היהודים - גניבה
נמרוד והבודדים - צורח בורח
נושאי המגבעת - הבא בתור הוא סוס
אסף אמדורסקי - אהבה חדשה
יש לי עוד פול!!!!
אם למישהו זה לא מספיק שיגיד לי אני ירשום עוד שירים
טוב דיי הסתלבטתי על שירים ישראלים
אני לא הכי שונא אותם
אבל אם כבר שירים ישראלים
רק משינה
רכבת לילה לקהיר
נגעה בשמיים
אנה
ויש עוד הרבה הרבה של משינה
וגם לבן בחלום שחור באמת שיר טוב
אבל אני כל כך שונא את אביב גפן
שזה משהו
איכסה
וגם ברי סחרוף וכל הנושכי כריות האלה
לכו הביתה
רק שתדעו שאני לא חולה על מוזיקה ישראלית
אבל היהודים!!
זה פשוט רוק טוב
הם ממש טובים אני מציע לכם לנסות כמה מהשירים שלהם
מחפש תשובה ג'קי וכו'
בעצם אין שיר שלהם שלא אהבתי!!
וגם עברי לידר לא רע בתור זמר אבל רק לא רע...
היהודים פשוט תותחים!!
כדאי לכם להקשיב לחלק מהשירים שלהם...
באמת!
תנסו את מחפש תשובה ג'קי אלה וכו'
לא היה אפילו שיר אחד שלהם שלא אהבתי..
ממש כדאי לכם לנסות!!

איכס אני שונא פריקים<--------->רוק
טוב אני לא רוצה להעליב אותכם..אבל מה אתם מפגרים?! אני רואה פה שירים מזרחיים!! בושה וחרפה!!!!!!!!
חשבתי שבפורום כזה אני לעולם לא יראה כאלו דברים!
אם כבר מוזיקה ישראלית - משינה היא הלהקה הישראלית הכי טובה בכל הזמנים..זאת עובדה..
כל השאר שווים לתחת
(ובמיוחד אביב גפן האפס שגורם לעשרות אלפי בני נוער תמימים להכנס לדיכאון
)
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN איכס אני שונא פריקים<--------->רוק |
לא סובל מוזיקה ישראלית!
אחים
אני עם
Mosh_Man
וחבל על הזמן עם
Trance Man
אין כמו משינה
וכל השאר שווים לתחת
במיוחד היהודים פריקים מסריחים
הם כל כך רוצים צומי שזה משהו
לכו הביתה
אני דווקא אוהב ישראלי במיוחד ישנים כאלה (מי שיעז לצחוק אני חונק אותו =))
דני סנדרסון, כוורת, חווה אלברשטיין, אההההה ואריק אינשטיין המלך!!1
היהודים ואביב גפן גם אני ממש אוהב רק שזה מדכא אז אני עובר ישר לטראנסים =)
ואני ממש אהבתי את אינפקציה אבל הם בכלל לא כותבים דברים חדשים..
משינה - העמותה לחקר התמותה
הדיסק הכי טוב של מוזיקה ישראלית שיצא אי פעם
סבבה...
אם מדברים שירים ישראלים (לא שאני אוהב אותם כלכך) יש אמן אחד קוראים לו יהל, שמעתי עושה בן זונה של שירים...
נצטט את אליס דיג'י שהיא אמרה ובצדק:
WHO NEEDS GUITARS ANYWAY???
...תקבלו את הרמז
1.תוורידו
אריאל_הורביץ_-_רנה
2.למישהו יש מושג מאיפה להוריד שירים בעבירת חוץ מקזה?
קודם כל...
אני רוצה לציין שאליס דיג'יי זה הרכב ולא זמרת...
בין היתר גם חברים שם סוונסון ויוהן גילן
אחרי שהבהרנו את זה...
הנה אתר עם שירים ישראליים...
www.israelimp3.up.co.il
יכול להיות שהוא לא עובד... אם הוא לא עובד אז סורי
הורדתי ממנו מלא שירים... מלפני מלא זמן
והנה אתר על משינה כולל שירים להורדה
www.mashina.up.co.il
שונא מוזיקה ישראלית!!!
רק שירם כל היום על להתאבד, כל הפריקים האלה...
שיהיו בריאים



למרות שיש שירים ישראלים יפים...

| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL שונא מוזיקה ישראלית!!! רק שירם כל היום על להתאבד, כל הפריקים האלה... שיהיו בריאים ![]() ![]() ![]() למרות שיש שירים ישראלים יפים... |
רציתי גם מקודם לכתוב על סגנונות, אני אישית יכול לסבול הכול, כמעט, חוץ מפופ וכל הזבל שיש באם,טי,וי...
אם השיר עצמו יפה בעיני (אוזני) אז הוא יפה, יש מלא שירים שאני ממש ממש אוהב, שאני פה ושם תופס ברדיו אם אני יוריד אותם ויקשיב להם 24 שעות אז מה זה עזר לי?
אני עכשיו ישנא את השירים האלה...
הנקודה שלי (אני חושב למה די בילבלתי את עצמי) אם יש שיר יפה לא צריך לשמוע אותו כל הזמן, ופופ = זבל!!!
אהה ורציתי להגיד גם שאני פתוח לכל הסגנונות חוץ מפופ, כל מה שיפה אני יקשיב לו...

טוב נתחיל ככה. מי שמכיר אותי, ואני יודע שלרובכם זה לא יצא...
אז אני ממש לא פריק, גר בשיכון ותיקים רמת גן, צפונבון כמו שצריך, חחח.
עכשיו, קודם כל, מה הקשר לפריקים, הם האנשים הכי מצחיקים ושרוטים בעולם
חוץ מהקטע של מטאל ופאנק והסמים, אין לי בעיה עם פריקים
ועם פריקיות בכלל (מזדיינות חושרמוטא, תנסו...).
עכשיו בקשר למוזיקה כי זה הרי פורום של מוזיקה (טראנס)
משינה גדולים !
אבל אין אין אין כמו היהודים, מי שרשם לפני כ"כ צדק,
תשמעו את מחפש תשובה, את עוד ארון אחד...
וגם עברי לידר - בתי קפה נחמד מאד, כמו החתימה שלי 
עכשיו שאר הסגנונות לא משהו , אבל אפשר לסבול
אני עכשיו עם הדיסק של לינקינ פארק (אח שלי קנה לי - הוא לא מבין שאפשר להוריד) ואני לא מפסיק לשמוע ואתו, הם גדולים גם..
חוץ מזה רק טראנס, ווקל טראנס עדיף
תגיבו...
שכחתי עוד משהו
מה אתה לעזאזל מוריד מקאזה
אין כמו אודיאו גלאקסי
גם למוזיקה ישראלית,
אתה פשוט רושם באנגלית-עברית
יעני
hayehudim
ivri lider
שים לב איזה מטומטמים עם אני רושם
ivri lider - batei cafe
זה מוצא אחד
אבל אם אני רושם
ivri lider- batei kafe
זה מוצא הרבה
מי המטומטם שרושם עם קיי קפה ???
| quote: |
| Originally posted by DjChook מי המטומטם שרושם עם קיי קפה ??? |
| quote: |
| Originally posted by Trance man טוב אני לא רוצה להעליב אותכם..אבל מה אתם מפגרים?! אני רואה פה שירים מזרחיים!! בושה וחרפה!!!!!!!! חשבתי שבפורום כזה אני לעולם לא יראה כאלו דברים! |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo !!!!מזרחית = חרא אני שונא את זה.. אני באמת לא מבין איך מישהו מסוגל להקשיב לזבל הזה... דוגרי אני מעדיף בריטני ספירס על מזרחית! |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo ואני לא פריק, אבל יש לי חברים שהם כן, ואני לא מבין למה אנשים שופטים אנשים אחרים רק בגלל המוזיקה שהם שומעים. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.