TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbal seizoen 2005 - 2006
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Voetbal seizoen 2005 - 2006
Als er voor wieler-wedstrijden een nieuwe thread open mag moet er ook eentje zijn van een echte sport 
Anderlecht kampioen 
FCB !
RACING GENK till i die!!!!!!!!!!!
mjah 3-3, genk had meer verdiend op basis van dat laatste kwartier..
K. Lierse S.K.
Binnen 2 weken Lokeren - Lierse op TV 
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid RACING GENK till i die!!!!!!!!!!! mjah 3-3, genk had meer verdiend op basis van dat laatste kwartier.. |
Ben ook al jaren genk supporter, maar met dit puntje mogen we blij zijn. Beetje realistisch blijven, dit was gewoon een slechte match van ons en we verdienden eigenlijk dit punt niet. Ik heb geen problemen om dat toe te geven. Ben ik nu een nep supporter? 
| Originally posted by Phortastic Ben ik nu een nep supporter? |
Ok, oef 
ff iets anders. Ik vind dat de competitie snel naar 14 ploegen moet gaan. Wat ben je nu met clubs als Roeselare, La Louviere en dergelijke waar elke week 5 man en ne paardekop komt supporteren.
Het blijft toch allemaal niet duren. In West Vlaanderen hebben ze daar al enorm veel eersteklassers gehad op een boogscheut van elkaar. Zulte Waregem, Roeselare, Kortrijk, Harelbeke en ook Moeskroen ligt niet veraf. Dan toch gewoon beter 1 sterk team maken die alle supporters in de regio kan samenbrengen. Hetzelfde geld ook voor teams als La Louviere, bergen en chareloi.
zit iets in. Maar dat heb je in andere landen soms ook wel. En feit is dat het soms echt wel moeilijk is ploegen te laten fusioneren. Kijk naar Winterslag en Waterschei vroeger... Heeft heel wat voeten in de aarde gehad zenne.
Ach kom we kunne niet klagen. De competitie is de laatste jaren toch iets verbetert met Standard, Gent, Gent etc die op een 'redelijk' niveau spelen.
Pronostiekje? Ik hoop 1) Anderlecht 2) Standard 3) Brugge
Maar ik denk 1) Anderlecht 2) Brugge 3) Standard
Gaan er trouwens nog mensen naar Chelsea en Liverpool? 
edit: Die eerste Gent moet uiteraard Genk zijn 
ook een genk supporter hier
de match van gisteren is een deftig resultaat, en e spektakelstuk dus de mensen mogen niet klagen
daarbij tis lang geleden dat anderlecht ens niet is komen winnen bij ons (die bekermatch van januari nie meegeteld dan), kheb al genoeg traumas overgehouden aan die matchen

kben trouwens eens benieuwd hoe lang standard het uithoud daar vanboven..
voetbal zuigt 
zwakker reply h�
Standard aan kop van de competitie,da's weeral een tijdje geleden,in alle geval ik vind ze sterk spelen tot nu toe.We zijn wel maar 4 matchen ver, ma toch.
Ik denk wel dat Anderlecht kampioen wordt,achterna gezeten door standard.
Dit jaar Union terug naar eerste
't zou mooi zijn ma weinig haalbaar, we zullen wel zien wa ze dees jaar uitsteken.
Wel al serieus wa tweedeklassers uit de beker van Belgi�
| Originally posted by DJ Sid RACING GENK till i die!!!!!!!!!!! mjah 3-3, genk had meer verdiend op basis van dat laatste kwartier.. |

't zal wel zijn 
de abbos vanop rsca zijn toch wel duur (CL) maar tzijn wel topmatchen.
Die verdediging van genk, das precies boter.
En Proto heeft het niet al te best gedaan in de goal
| Originally posted by Bertn Die verdediging van genk, das precies boter. En Proto heeft het niet al te best gedaan in de goal |
)
lol...
, dus dat zal nooit doorgaan denk ik.
) niet gebeuren. Meestal door het feit dat de ploegen onderling meestal elkaar als grote concurrent zien, vooral dan als het op supporters aankomt.
.
Anderlecht heeft zijn extra centrale
verdediger beet. De club bereikte maan-
dag een akkoord voor drie seizoenen met
de 22-jarige Hongaar Roland Juhasz.
Anderlecht was al een tijdje op zoek
naar een centrale verdediger en heeft
die dus gevonden bij MTK Boedapest, de
leider in de Hongaarse competitie.
Later op maandag wordt Juhasz, die het
nummer 5 krijgt, officieel voorgesteld.
Over de transfersom is nog niks bekend.
En is er eindelijk een oplossing in de
Manager Herman Van Holsbeeck wil er ook
nog een spits bij. "Maar dat ligt ge-
voeliger. Nu we de CL hebben gehaald,
zijn de prijzen verdubbeld", zegt hij.
Hopelijk is het ne goeie en kan Kompany van tijd is op het middenveld gaan spelen ipv Vanderhaeghe. Ben wel nieuwsgierig naar die spits waarmee ze onderhandelen, een Zuid-Amerikaan bij Anderlecht is al lang geleden.
| Originally posted by Shadowkid Ben wel nieuwsgierig naar die spits waarmee ze onderhandelen, een Zuid-Amerikaan bij Anderlecht is al lang geleden. |
http://www.sport.be/nl/jupilerleagu...euws/?comp=2304 omg wa hebbe ze nu gehaald
lol wa hadde dan verwacht? Ivan Helguera ofwa?
gvd, Club gaat precies geen spits bij kopen! Arrghh spijtig 
| Originally posted by djcresto ff iets anders. Ik vind dat de competitie snel naar 14 ploegen moet gaan. Wat ben je nu met clubs als Roeselare, La Louviere en dergelijke waar elke week 5 man en ne paardekop komt supporteren. Het blijft toch allemaal niet duren. In West Vlaanderen hebben ze daar al enorm veel eersteklassers gehad op een boogscheut van elkaar. Zulte Waregem, Roeselare, Kortrijk, Harelbeke en ook Moeskroen ligt niet veraf. Dan toch gewoon beter 1 sterk team maken die alle supporters in de regio kan samenbrengen. Hetzelfde geld ook voor teams als La Louviere, bergen en chareloi. |
| Originally posted by Phortastic lol wa hadde dan verwacht? Ivan Helguera ofwa? |