TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj Moriano on Dec-18-2001 12:19:

Exclamation איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....

אתם לא קולטים מה היה לי היום
דיברתי עם חבר שלי שחשבתי שהוא
מבין במוזיקה, לא בטראנס ברוק
אבל עדיין במוזיקה
חשבתי שהוא פתוח לסגנונות אחרים והכל
בקיצור הוא אמר לי שהוא ועוד אחד כותבים שיר
הוא מנגן על גיטרה וזה שהוא כותב איתו מנגן על תופים

שאלתי אותו איזה אז הוא אומר לי אתה לא
תאהב אותו
שאלתי למה
אז הוא עונה זה
רוק פרוגרסיב
שאלתי אותו למה אני לא יאהב אותו אז הוא אמר כי צריך להתעמק במוזיקה
ובדרך כלל רק כאלה שמנגנים אוהבים את זה
אמרתי לא שאני אותו דבר בטראנס אז מה הוא אומר לי
(מה אתה מנגן על פטיפון?? (הוא אמר את זה בקול מתנשא
אמרתי לו שכן וגם בלי קשר אנ אוהב טראנס וגם יש סגנונות
אז הוא אומר
טוב בקול הכי מתנשא שיש הוא חושב שמוזיקה אלקטרונית זה לא
מוזיקה ואין סגנונות והכל אותו דבר
והוא חושב שליצור מוזיקה אלקטרונית ולתקלט זה
כל ילד עושה וכל מי שמתקלט הוא מתקלט
אותו דבר ואין שינויים





איזה עצבון


Posted by TranceGiant on Dec-18-2001 12:34:

Whsat does that have to do with "haarez shelanu"?
Thats got nothin to do with Israel..its just typical for those who go no clue bout electronic music
In fact i thought the same way before loving it..dont get too mad about it..
Dont u think too, that every black metal songs consits of chaotic drumming and nonsense screaming?
cause i do


Posted by Dj Moriano on Dec-18-2001 12:44:

צודק הכותרת באמת לא הכי מתאימה....

מה שמעצבן אותי זה חוסר ההגיון שיש לו
אני לא אוהב מטאל אבל אני יודע שיש סגנונות
אני לא יודע להבדיל אבל ההגיון שיש
הבדלים בינהם......

ואני מעריך גם כאלה שעושים מוזיקת רוק
אפילו שאני לא אוהב את זה


Posted by Dj-2TaLL on Dec-18-2001 12:49:

Angry ...סיפור בסגנון

גם לי היה משהו בסגנון הזה, דיברתי עם איזה מישהו והגענו לנושא של מוזיקה, עכשיו הוא מנגן על גיטרה, ואני אומר לו שאני אוהב אלקטרוני, טראנס, אז הוא מתחיל לזבל לי את השכל שזה לא מוזיקה אמיתית ושהיום הוא יכול לנגן משהו עם הגיטרה שלי ומחר מישהו יקח את הסימפול יוסיף לזה טוף ויעשה מזה אלקטרוני!!!

פריק מזדיין מה הוא חושב שהוא?!?
אני לא ביקרתי את שירי ההתאבדות שלו אז מה הוא אומר שאלקטרוני זה לא מוזיקה אמיתית?!?!


Posted by Dj Moriano on Dec-18-2001 13:00:

Re: ...סיפור בסגנון

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
גם לי היה משהו בסגנון הזה, דיברתי עם איזה מישהו והגענו לנושא של מוזיקה, עכשיו הוא מנגן על גיטרה, ואני אומר לו שאני אוהב אלקטרוני, טראנס, אז הוא מתחיל לזבל לי את השכל שזה לא מוזיקה אמיתית ושהיום הוא יכול לנגן משהו עם הגיטרה שלי ומחר מישהו יקח את הסימפול יוסיף לזה טוף ויעשה מזה אלקטרוני!!!

פריק מזדיין מה הוא חושב שהוא?!?
אני לא ביקרתי את שירי ההתאבדות שלו אז מה הוא אומר שאלקטרוני זה לא מוזיקה אמיתית?!?!



קרעת אותי
שירי התאבדות
כן מעצבן לאללה שעשו כאלה סטיגמות
היום ההרבה מאוד להקות רוק משתמשות בדי ג'יי לסקרצ'ים
והרבה זמרים וזמרות פופ משלמים כדיי שדי ג'ייאים יעשו להם
רמיקסים


Posted by Hell_Copter on Dec-18-2001 13:24:

לי זה קורה כל הזמן...

חברים שלי עושים לי מה כל כך כיף בלשמוע בום בום בום כל הזמן
אז אני אומר להם שזה מה שאני אוהב.. מה לעשות
חבר שלי כמעט צעק עליי שהוא ראה שלטיול השנתי הבאתי פול דיסקים רק עם טראנסים
אבל יש כאלה שלא אוהבים ואני מכבד את זה

אני בנאדם שפתוח לסגנונות מוזיקה אחרים
לדוגמה... אני בבוקר מכוון את הטלוויזיה להפתח כדי שתעזור לי לקום
אז אני שם על אמ טי וי
ככה שאני קם עם מוזיקה על הבוקר
אין לי בעיה עם שירים שיש באמ טי וי...
יש גם מלא שירים ישראליים שאני אוהב
ובפליי ליסט שלי אתם תמצאו גם שירים שאתם לא הייתם מצפים
אני מסוגל לשמוע כמעט את כל סגנונות המוזיקה שיש...
אבל מה שכן... נגמר לי כבר המקום במחשב.. אז צרבתי את כל השירים ומחקתי את כולם חוץ מהטראנסים
כי שאני על המחשב אני שומע רק טראנסים


Posted by warpedd_ on Dec-18-2001 13:35:

חחח
כבר שמעתי את הויכוח הזה הרבה פעמים
וכל מה שאני שומע שרוקיסט מדבר על מוזיקה אלקטרונית זה
"זה סתם בום בום בום"
ומצד שני אתה יכול להגיד שרוק של רק מטאל וזה רק צרחות ודכאונות

אז פשוט אני כבר לא מדבר עם אנשים כאלה

ואם כבר הזכרת כאלה שלא מבינים במוזיקה אלקטרונית
כבר שמעתי שפול ון דייק מנגן רק דאנס
אבל זה לא לט'רד הזה


Posted by YuVaL on Dec-18-2001 15:07:

חחחח.. אני מכיר את הבעיה הזאת
האנשים בארץ ממש אין להם ראש פתוח לדברים חדשים
למשל.. המורה שלי לספרות.. מה היא אומרת
"אני אוהבת כל מוסיקה שיש חוץ ממוזיקת הטראנס כי זה כל הזמן עושה לי בום בום בום בראש" .. זה אומר כמה האנשים בארץ לא בקיעים בכלום
הם בטח מכירים רק כמה שירי
Hard trance
כמו כל החברים החסרי ידע שלי..
כל ה
warp brothers - we will survive
והחרטות האלו... הם לא מכירים את המוסיקה הנבחרת.. עם המלודיה שעושה לך צמרמורת בכל הגוף..

פשוט צריך להתחיל חנך אותם... אני מנסה כמה שיותר לתת לחברים שלי מוזיקה שאני מוריד כדי שישמיעו ואולי שיתענינו אפילו.. שיגעו לרמה מינימלית אפילו.. אבל עדיין קצת ידע בחיית


Posted by warpedd_ on Dec-18-2001 15:16:

אם אתה כבר רוצה לדסקס על זה פה
אז הבעיה תמונה לא באנשים
(כי לדעתי כל אחד הוא קלאבר בהתכחשות(
אלה במצב הדיג'יים הנורא בארצנו
אני לא מדבר על אלה ש"נחשבים"
אלה על כל אלה שעושים מסיבות לילדים בכיתות ד
ועדיין חושבים כמו שאמרת שכל ההארד טראנס זה מה שהולך
ושמים ועד פעם ועוד פעם דברים כמו
back to earth
וhorizon
שפשוט אני לא יכול כבר לשמוע אותם בגלל השמעת יתר
ואז כל דרדק כזה מגיע לגיל 16 וחושב שבוא מבין במוזיקה
מתחיל לתקלט וככה זה חוזר על עצמו


Posted by m0sh on Dec-18-2001 15:31:

Re: איזה עצבים שהארץ הזאת לא מבינה כלום מהחיים שלה....

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אתם לא קולטים מה היה לי היום
דיברתי עם חבר שלי שחשבתי שהוא
מבין במוזיקה, לא בטראנס ברוק
אבל עדיין במוזיקה
חשבתי שהוא פתוח לסגנונות אחרים והכל
בקיצור הוא אמר לי שהוא ועוד אחד כותבים שיר
הוא מנגן על גיטרה וזה שהוא כותב איתו מנגן על תופים

שאלתי אותו איזה אז הוא אומר לי אתה לא
תאהב אותו
שאלתי למה
אז הוא עונה זה
רוק פרוגרסיב
שאלתי אותו למה אני לא יאהב אותו אז הוא אמר כי צריך להתעמק במוזיקה
ובדרך כלל רק כאלה שמנגנים אוהבים את זה
אמרתי לא שאני אותו דבר בטראנס אז מה הוא אומר לי
(מה אתה מנגן על פטיפון?? (הוא אמר את זה בקול מתנשא
אמרתי לו שכן וגם בלי קשר אנ אוהב טראנס וגם יש סגנונות
אז הוא אומר
טוב בקול הכי מתנשא שיש הוא חושב שמוזיקה אלקטרונית זה לא
מוזיקה ואין סגנונות והכל אותו דבר
והוא חושב שליצור מוזיקה אלקטרונית ולתקלט זה
כל ילד עושה וכל מי שמתקלט הוא מתקלט
אותו דבר ואין שינויים





איזה עצבון


טוב תשמע ככה זה בעולם יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שאוהבים את זה וכן האלה ששומעים רוק חושבים שטראנס זה זבל כי בטראנס (משהו נכון)ברוק יש מילים ואנשים כותבים את השירים עח החיים שלהם(מה שלא בפופ)ובטראנס זה פשוט מוזיקה רעשנית...
אבל ככה זה אני אישית חושב שמוזיקה ישראלית(הרוב)זה יפה ואני ואוהב טראנסים...אבל לכל אדם יש דעה וזה בטח לא קשור לארץ...


Posted by YuVaL on Dec-18-2001 15:46:

quote:
Originally posted by warpedd_
אם אתה כבר רוצה לדסקס על זה פה
אז הבעיה תמונה לא באנשים
(כי לדעתי כל אחד הוא קלאבר בהתכחשות(
אלה במצב הדיג'יים הנורא בארצנו
אני לא מדבר על אלה ש"נחשבים"
אלה על כל אלה שעושים מסיבות לילדים בכיתות ד
ועדיין חושבים כמו שאמרת שכל ההארד טראנס זה מה שהולך
ושמים ועד פעם ועוד פעם דברים כמו
back to earth
וhorizon
שפשוט אני לא יכול כבר לשמוע אותם בגלל השמעת יתר
ואז כל דרדק כזה מגיע לגיל 16 וחושב שבוא מבין במוזיקה
מתחיל לתקלט וככה זה חוזר על עצמו


אתה צודק אחי!!
יש מלא שטינקרים שחושבים שהם שווים משהו!!.. וזה משגע ברמה של החומר שלהם
יש להם את אותם טראקים שהיה להם מלפני שנתיים והם לא מחדשים....
אני לא מבין מה החברים שלי מתלהבים שהם שומעים את הורייזן...
זה נמאס כבר לשמוע את הטראק הסופר ממוסחר הזה!!!


Posted by m0sh on Dec-18-2001 16:38:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחח.. אני מכיר את הבעיה הזאת
האנשים בארץ ממש אין להם ראש פתוח לדברים חדשים
למשל.. המורה שלי לספרות.. מה היא אומרת
"אני אוהבת כל מוסיקה שיש חוץ ממוזיקת הטראנס כי זה כל הזמן עושה לי בום בום בום בראש" .. זה אומר כמה האנשים בארץ לא בקיעים בכלום
הם בטח מכירים רק כמה שירי
Hard trance
כמו כל החברים החסרי ידע שלי..
כל ה
warp brothers - we will survive
והחרטות האלו... הם לא מכירים את המוסיקה הנבחרת.. עם המלודיה שעושה לך צמרמורת בכל הגוף..

פשוט צריך להתחיל חנך אותם... אני מנסה כמה שיותר לתת לחברים שלי מוזיקה שאני מוריד כדי שישמיעו ואולי שיתענינו אפילו.. שיגעו לרמה מינימלית אפילו.. אבל עדיין קצת ידע בחיית


טוב דבר ראשון מבוגרים לא אוהבים את זה כי באמת יש בום בום ורעש של תופים...זה לא אומר שהם אוהבים רוק כבד...וקוראים לזה בלק אנד דקר!
אגב אני נורא מופתע ממך יובל
we will survive זה ממש לא הארד טראנס
בכלל בכלליות ווארפ עושים טכנו ,השיר זה אסיד... אם כבר היית אומר טכנו


Posted by YuVaL on Dec-18-2001 16:54:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


טוב דבר ראשון מבוגרים לא אוהבים את זה כי באמת יש בום בום ורעש של תופים...זה לא אומר שהם אוהבים רוק כבד...וקוראים לזה בלק אנד דקר!
אגב אני נורא מופתע ממך יובל
we will survive זה ממש לא הארד טראנס
בכלל בכלליות ווארפ עושים טכנו ,השיר זה אסיד... אם כבר היית אומר טכנו


טוב אחי..
תודה שתיקנת אותי...
אני ישתמש בזה "בעתיד".. לא יוצא לי הרבה לשמוע ווארפ ברדרס.. לא ממש אוהב אותם


Posted by Sm0keMachine on Dec-18-2001 17:13:

מממ אני יכול לרשום ספרים על הנושא הזה...
לצערי בתיכון בו אני לומד יש פוווווווול פריקים.. הרבה אוהבים זמרים כמו אביב גפן, שהוא אחד האנשים שאני הכי לא סובל בארץ שלנו! אני פשוט לא מבין איך אנשים נהנים כשהם שומעים את השירים שלו, הרבה שאוהבים אותו אפילו יגידו שהם לא אוהבים את המוזיקה אלא את המילים של השירים שלו.. שלדעתי זה הדבר המפגר ביותר שאפשר לעשות..מוזיקה צריך לשמוע בשביל להנות ,לא בשביל פשוט "לזכור את המילים בע"פ ולהבין אותם"..בשביל זה יש את שיעורי ספרות

אני נתקל בהרבה הערות כמו "למה אתה שומע מוזיקה בלי מילים??" ו"זאת מוזיקה של ציפצופים" וכו' וכו'...
האמת היא שמה שממש הרס את המוניטין של טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל היה הטראקים נצחונות של אייל ברקן..הם גרמו למלא אנשים באמת לחשוב שטראנס זאת מוזיקה פשוטה של ערסים..וחבל שהשמיעו את הטראקים האלו כל כך הרבה במסיבות, זה רק גרם למלא אנשים להסגר ולא לנסות לשמוע את האמנים האחרים..
וזה באמת מה שקורה היום - את אייל ברקן החליפו טראקים פשוטים אחרים כמו:
we will survive
ו
back to earth..

חבל שמשמיעים אותם כל כך הרבה ולא משמיעים את הדברים האיכותיים..
פעם אחת כשחבר היה אצלי,שבחיים לא ישמע מוזיקה בלי פיזמון חוזר, ושמע את פור אן אנג'ל של פול ואן דייק הוא התלהב והתחיל לזמזם את זה..והוא תמיד אמר לי כמה הוא שונא את המוזיקה הזאת..עובדה כשהוא שמע משהו איכותי הוא אהב את זה..כי זאת מוזיקה פשוט יפה ואין מה לעשות
אז אם יש לכם חברים שלא יודעים להנות ממוזיקה..תשמיעו להם איזה אפליפטינג רגוע כזה, משהו בסיגנון של
solid sessions - janeiro


Posted by s0undw4v3 on Dec-18-2001 18:38:

טוב תראו... תשמעו.... ותשמעו עוד קצת...

אני אישית, לא התעסקתי במוזיקה ב-כ-ל-ל עד איזה כיתה ו' כשכולם התחילו לדבר על הבקסטריט בויז וכל זה... אז פתחתי אמ טי וי והתחלתי לשמוע... ומאז התמכרתי

בגלל כל הערסים וואנה-ביז בביה"ס שלי, שהתלהבו מאייל ברקן ובניו (אח שלו בעצם ) וידעו שיש לי קטע עם אינטרנט אמרו לי תוריד... ובאותו זמן גם קניתי ריו 300... האמפי 3 פלייר הראשון נדמה לי.
אז שמתי אייל ברקן וכל מיני על הריו (גם ככה לא היה שם הרבה מקום ) ושמעתי... אבל בשלב מסויים נמאס לי אז חיפשתי את המילה טראנס באינטרנט ומצאתי המוווווון דברים... לאט לאט "התדרדרתי" (וטוב שכך) לטראנס אירופאי בזכות הפסקול של מורטל קומבט 2 שהיה בו את
Scooter - Fire (משלב גיטרות חשמליות, מקצב טוב, ושיר נחמד)
שגרם לי להוריד עוד טראקים של סקוטר הגדולים, ולהוריד עוד בסגנון
happy hardcore
וטראנס ווקאלי...
בכיתה ט' טסתי פעם ראשונה לחו"ל (לונדון) וקניתי שם כל מיני מזכרות שביניהן היה תליון פנטגרם (קשור ל"פריקים" מי שלא יודע) שדרכו נהיתי פחות או יותר פריק, ועד היום אני שומע גם טראקים איכותיים (וגם רוצה לתקלט בעתיד המאוד קרוב) וגם מטאל למיניהם/רוק כבד/רוק שנות ה-80 (לא יודע למה אבל אני פשוט אוהב את זה).

לא יודע למה, אבל זה פשוט נותן לי את אותו סיפוק של לשמוע טראנס איכותי.
אבל בדרך כלל לפי המצברוח אני שומע מה שבא לי.

הפליי ליסט שלי משלב דיסקים של
Children of Bodom & Sonata Arctica
וטראנסים איכותיים.
אני פשוט אוהב את שני העולמות ואני שם זין על מי שיש לו משהו להגיד על זה.


Posted by Dj-2TaLL on Dec-18-2001 18:42:

אחי, אם אני לא טועה כבר כתבנו ספר בנושא...
למי שלא זוכר, מכיר, שמע על הפוסט העצום שהיה פה שהתוכונו על הנושא וחרשנו עליו מכל הכיוונים...

בעיה גדולה גם בנוסף לסגירות של ה"עם" היא למשל הזמנות לדיסקוטקים, מישהו בא רואה כתוב על ההזמנה די,גי טומאס, ולייד זה רשום האוס, אוטומטית הכול אצלו שהוא שומע מטומאס הופך להואס...


Posted by Hell_Copter on Dec-18-2001 21:37:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אחי, אם אני לא טועה כבר כתבנו ספר בנושא...
למי שלא זוכר, מכיר, שמע על הפוסט העצום שהיה פה שהתוכונו על הנושא וחרשנו עליו מכל הכיוונים...

בעיה גדולה גם בנוסף לסגירות של ה"עם" היא למשל הזמנות לדיסקוטקים, מישהו בא רואה כתוב על ההזמנה די,גי טומאס, ולייד זה רשום האוס, אוטומטית הכול אצלו שהוא שומע מטומאס הופך להואס...



חחחחח
אחי... יצא לך אותו פוסט 3 פעמים

בקשר להזמנות של הדיסקוטקים...
אם האלה שלא מבינים רואים שם שהם מכירים כמו נגיד רוברט גיטלמן אז הם יתפסו מהמסיבה יותר
אם הם רואים סתם שמות של די ג'יים שהם לא מכירים הם ישימו זין
Dj Thomas
מתקלט
Club Trance
לא??


Posted by Dj-2TaLL on Dec-19-2001 11:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחח
אחי... יצא לך אותו פוסט 3 פעמים

בקשר להזמנות של הדיסקוטקים...
אם האלה שלא מבינים רואים שם שהם מכירים כמו נגיד רוברט גיטלמן אז הם יתפסו מהמסיבה יותר
אם הם רואים סתם שמות של די ג'יים שהם לא מכירים הם ישימו זין
Dj Thomas
מתקלט
Club Trance
לא??


אני יודע אחי, האינטרנט דפוק...
טומס מנגן קלאבטראנס כן...


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 12:43:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אני יודע אחי, האינטרנט דפוק...
טומס מנגן קלאבטראנס כן...


חחחחחח
אני ראיתי פעם שהיה כתוב

Dj Tomas - דאנס, פופ
חחחחחח
לא הבנתי..


Posted by Scorchio on Dec-19-2001 12:52:

quote:
Originally posted by warpedd_
חחח
כבר שמעתי את הויכוח הזה הרבה פעמים
וכל מה שאני שומע שרוקיסט מדבר על מוזיקה אלקטרונית זה
"זה סתם בום בום בום"
ומצד שני אתה יכול להגיד שרוק של רק מטאל וזה רק צרחות ודכאונות

אז פשוט אני כבר לא מדבר עם אנשים כאלה

ואם כבר הזכרת כאלה שלא מבינים במוזיקה אלקטרונית
כבר שמעתי שפול ון דייק מנגן רק דאנס
אבל זה לא לט'רד הזה


מי שאמר את זה אני לא חושב שמגיע בכלל להסתכל על הפרצוף שלו
פול ואן דייק זה קלאב טראנס מעולה
תקשיבו לדיסק החדש הכפול שלו
The Politics Of Dancing
שדרך אגב קניתי אותו אתמול והוא פשוט דיסק לא יאומן.
ותגידו לי אם זה לא קלאב טראנס

ואם מישהו פה חושב שזה דאנס
הוא כנראה נמצא בפורום הלא נכון


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 14:01:

quote:
Originally posted by Scorchio


מי שאמר את זה אני לא חושב שמגיע בכלל להסתכל על הפרצוף שלו
פול ואן דייק זה קלאב טראנס מעולה
תקשיבו לדיסק החדש הכפול שלו
The Politics Of Dancing
שדרך אגב קניתי אותו אתמול והוא פשוט דיסק לא יאומן.
ותגידו לי אם זה לא קלאב טראנס

ואם מישהו פה חושב שזה דאנס
הוא כנראה נמצא בפורום הלא נכון


חחחח
שמח לשמוע שקנית את זה אחי
גם אני קניתי את זה באילת לפני איזה חודש...
אני לא בטוח שהדיסק קלאב טראנס.. כאילו יש בו המון אפליפטינג... אבל יש גם קצת פרוגרסיב
אין ספק שהדיסק פשוט פצצה


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2001 15:42:

במסיבה שהייתי בחנוכה
Dj Thomas
היה שם
אתה פשוט שומע שהוא מתקלט קלאב טראנס
אבל למי שלאמבין את זה משמיעה יכול היה לקרוא בהזמנה שליד השם שלו כתוב את זה שהוא מתקלט קלאב טראנס


Posted by Dj-2TaLL on Dec-19-2001 16:21:

קשה לי מאוד להגיד שפול ואן דייק מנגן קלאב טראנס, במושגים של אנשים פשוטים, אפשר להגיד שהו מנגן קלאב, בתוך קטגוריית טראנס, וכמו שיובל אמר גם פרוגרסיב, אפליפטינג הייתי פחות אומר למה אני חושב שזה יותר לכיוון דיפ, צ'ילאוט כזה...


Posted by m0sh on Dec-19-2001 16:33:

אישית אני מעדיפ במסיבה טכנו מטראנס...

בגלל זה אני לא משהו אוהב אותו כי הוא לא שם או קצת אני כבר לא זוכר טכנו

אבל לשלב בין טכנו לאפליפטינד זה טוב (פולס דרייבר )


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2001 20:20:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אישית אני מעדיפ במסיבה טכנו מטראנס...

בגלל זה אני לא משהו אוהב אותו כי הוא לא שם או קצת אני כבר לא זוכר טכנו

אבל לשלב בין טכנו לאפליפטינד זה טוב (פולס דרייבר )


פולסדרייבר באמת משלב אותם ויוצא לו בנזונה

אבל שאני שומע מלא טראקים שלו או רמיקסים שלו אחד אחרי השני אני שם לב שהם די דומים אחד לשני
לא כולם אבל חלק


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.