TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בר מצווה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj Black on Dec-22-2001 09:40:

King בר מצווה

מזל טוב לי!
עוד כמה ימים אני עולה לתורה


Posted by YuVaL on Dec-22-2001 09:43:

Re: בר מצווה

quote:
Originally posted by Dj Black
מזל טוב לי!
עוד כמה ימים אני עולה לתורה



מזל טוב אחי!!!
אני שנה שעברה עליתי ב
27.01
התרגשתי כמו לא יודע מה הלכתי להשתין איזה 10 פעמים לפני


אל תדאג אחי זה קצר לא רציני.. ואחרי זה כל הכסף שאתה מקבל!!!.. זה שווה את זה אחי


אז מזל טוב ובהצלחה


Posted by Dj Moriano on Dec-22-2001 10:24:

אני עליתי לפני שנה וחצי
התרגשתי גם מאוד

קיבלתי מלאאאאא כסף


אבל אפילו אם אתה טועה זה לא נורא לא יעשו לך כלום
בהתחלה חשבתי שאם אני יטעה יצחקו עליי או משהו כזה

אבל הייתה לי טעות פעם אחת אז קראתי את השורה הזאת עוד פעם
אל תדאג אף אחד לא באמת מקשיב אתה יכול
לשיר את הווקאל של
GODD
ואף אחד אפילו לא ישים לך כל עוד עשית את
זה בסגנון עליה לתורה שאתה מאריך חלק מהאותיות....


Posted by eran on Dec-22-2001 10:27:

חחחח

חחחחחחחח
איזה רעיון טוב
בכל מקרה, שיהיה במזל טוב אחי!


Posted by dj alonzo on Dec-22-2001 10:40:

מזל טוב גבר!


Posted by Dj Black on Dec-22-2001 10:58:

Jester

תודה לכולם

נ.ב
אני יחשוב על ה
Godd


Posted by eXeTik on Dec-22-2001 11:31:

pfffffft
אני עליתי לפני 5 שנים...


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-22-2001 12:57:

מזל טוףףףף


Posted by YuVaL on Dec-22-2001 13:26:

חחחחחחחחחחחח
Do u believe in the ה' that satesfise
Do u believe in the ה' that opens eyes
Do u believe in the ה' that makes u bow

Or do u believe in meeeeeeeee



אחלה רעיון..


Posted by DjNumShum on Dec-22-2001 13:52:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחחחחח
Do u believe in the ה' that satesfise
Do u believe in the ה' that opens eyes
Do u believe in the ה' that makes u bow

Or do u believe in meeeeeeeee



אחלה רעיון..



איך קוראים לשיר הזה?
רציני


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-22-2001 14:03:

זה הווקאלס של
marco v - godd
בתוספת ה'


Posted by YuVaL on Dec-22-2001 15:20:

quote:
Originally posted by DjNumShum



איך קוראים לשיר הזה?
רציני


Marco V - Godd
יש שנו גרסאות
Dub Mix & Original Mix


Posted by DjChook on Dec-22-2001 16:35:

חחח עליתי לפני 4 שנים בערך

זה ממש קל
אח"כ המסיבה הייתה טובה, עשיתי בגן אורנים, משהו חבל"ז


Posted by m0sh on Dec-22-2001 17:37:

חחחח איזה דפוקים

לשיר את גוד

ברור שמקשיבים אבל אם אתה טועה לא קורה כלום...

אף אחד לא מושלם...

אני זוכר את העלייה........ממזמן....

Anyway:

בהצלחה!


Posted by YuVaL on Dec-22-2001 17:48:

אין סיכוי שמישהו ישים לב שטעית כי הם לא יודעים את ההפטרה שלך


שים על כולם זיין אחי...


Posted by arik on Dec-22-2001 17:49:

קודם כל מזל טוב
שנית כל אין לך מושג איך אני מקנא בך שכבר בגיל כזב אתה בעינינים פה בפורמ אני עוד 4 חודשים בצבא ולא הספקתי אפילו לקנות מיקסר
אז שיהיה בהצלחה


Posted by Dj Moriano on Dec-22-2001 17:53:

אף אחד לא מקשיב חוץ מהרב
אני זוכר זה שישב לידי היה לו ספר גדול והוא הראה לי איפה לקרוא

לפני שעליתי....
םתאום תוך כדיי שהוא מזיז את היד הוא נרדם..........


Posted by m0sh on Dec-22-2001 17:59:

חחחחחחחח טוב

אבל מקשיבים...

אולי כנראה לא סובלים אותך(חחח... סתם)

אבל מקשיבים... (פעם שנייה)


Posted by Dj-2TaLL on Dec-22-2001 18:41:

quote:
Originally posted by arik
קודם כל מזל טוב
שנית כל אין לך מושג איך אני מקנא בך שכבר בגיל כזב אתה בעינינים פה בפורמ אני עוד 4 חודשים בצבא ולא הספקתי אפילו לקנות מיקסר
אז שיהיה בהצלחה

יוווווו
אחי אתה כלכך כלכך צודק!!!
(מממ...לא נעים)
שכחתי את השם שלך

אתה כזה צעיר ואתה מבין לאללה!!!
אני בכיתה ז שמעתי אייל ברקן...


Posted by DjChook on Dec-22-2001 19:38:

העיקר שתברר שזורקים רק טופי ולא סוכריות מציצה, כי הן כואבות !


Posted by Dj-2TaLL on Dec-23-2001 21:52:

quote:
Originally posted by DjChook
העיקר שתברר שזורקים רק טופי ולא סוכריות מציצה, כי הן כואבות !

חחחחחחחחחח
לי זרקו מלאאאאאאאא טופי...

יש פה מישהו שעשה בכפר שמריהו?
(חוץ ממי שגר בכפר שמריו????)


Posted by Dj Moriano on Dec-24-2001 20:14:

אני זוכר שאצלי היה לי קרוב משפחה שמן שלקח לחברים שלי סוכריות
אז במקום לזרוק עליי הם זרקו עליו......


Posted by DjChook on Dec-24-2001 20:23:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני זוכר שאצלי היה לי קרוב משפחה שמן שלקח לחברים שלי סוכריות
אז במקום לזרוק עליי הם זרקו עליו......


חחחח קרעת אותי


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2001 22:04:

מזל טוב גבר!!!!
שיהיה בהצלחה

אני זוכר איזה בוקר שבת אחד לפני כמעט 3 וחצי שנים
היה טוב
וחברים שלי פוצצו אותי בסוכריות

אבל אין על הקטע מאלכס חולה אהבה
אתה לא תקבל בוטנים


Posted by YuVaL on Dec-25-2001 09:06:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

יוווווו
אחי אתה כלכך כלכך צודק!!!
(מממ...לא נעים)
שכחתי את השם שלך

אתה כזה צעיר ואתה מבין לאללה!!!
אני בכיתה ז שמעתי אייל ברקן...


אני כבר כיתה ז' כבר שמעתי
Paul van dyk & dj tiesto


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.