TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בר מצווה
Pages (2): [1] 2 »
בר מצווה
מזל טוב לי!
עוד כמה ימים אני עולה לתורה

Re: בר מצווה
| quote: |
| Originally posted by Dj Black מזל טוב לי! עוד כמה ימים אני עולה לתורה |

אני עליתי לפני שנה וחצי
התרגשתי גם מאוד
קיבלתי מלאאאאא כסף
אבל אפילו אם אתה טועה זה לא נורא לא יעשו לך כלום
בהתחלה חשבתי שאם אני יטעה יצחקו עליי או משהו כזה
אבל הייתה לי טעות פעם אחת אז קראתי את השורה הזאת עוד פעם
אל תדאג אף אחד לא באמת מקשיב אתה יכול
לשיר את הווקאל של
GODD
ואף אחד אפילו לא ישים לך כל עוד עשית את
זה בסגנון עליה לתורה שאתה מאריך חלק מהאותיות....
חחחח
חחחחחחחח
איזה רעיון טוב
בכל מקרה, שיהיה במזל טוב אחי!
מזל טוב גבר!
תודה לכולם
נ.ב
אני יחשוב על ה
Godd

pfffffft
אני עליתי לפני 5 שנים...
מזל טוףףףף

חחחחחחחחחחחח
Do u believe in the ה' that satesfise
Do u believe in the ה' that opens eyes
Do u believe in the ה' that makes u bow
Or do u believe in meeeeeeeee
אחלה רעיון..
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy חחחחחחחחחחחח Do u believe in the ה' that satesfise Do u believe in the ה' that opens eyes Do u believe in the ה' that makes u bow Or do u believe in meeeeeeeee אחלה רעיון.. |
זה הווקאלס של
marco v - godd
בתוספת ה' 
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum איך קוראים לשיר הזה? רציני |
חחח עליתי לפני 4 שנים בערך
זה ממש קל
אח"כ המסיבה הייתה טובה, עשיתי בגן אורנים, משהו חבל"ז
חחחח איזה דפוקים
לשיר את גוד
ברור שמקשיבים אבל אם אתה טועה לא קורה כלום...
אף אחד לא מושלם...
אני זוכר את העלייה........ממזמן....
Anyway:
בהצלחה! 
אין סיכוי שמישהו ישים לב שטעית כי הם לא יודעים את ההפטרה שלך

שים על כולם זיין אחי...

קודם כל מזל טוב
שנית כל אין לך מושג איך אני מקנא בך שכבר בגיל כזב אתה בעינינים פה בפורמ אני עוד 4 חודשים בצבא ולא הספקתי אפילו לקנות מיקסר
אז שיהיה בהצלחה
אף אחד לא מקשיב חוץ מהרב
אני זוכר זה שישב לידי היה לו ספר גדול והוא הראה לי איפה לקרוא
לפני שעליתי....
םתאום תוך כדיי שהוא מזיז את היד הוא נרדם..........
חחחחחחחח טוב
אבל מקשיבים...
אולי כנראה לא סובלים אותך(חחח... סתם)
אבל מקשיבים... (פעם שנייה)
| quote: |
| Originally posted by arik קודם כל מזל טוב שנית כל אין לך מושג איך אני מקנא בך שכבר בגיל כזב אתה בעינינים פה בפורמ אני עוד 4 חודשים בצבא ולא הספקתי אפילו לקנות מיקסר אז שיהיה בהצלחה |


העיקר שתברר שזורקים רק טופי ולא סוכריות מציצה, כי הן כואבות !
| quote: |
| Originally posted by DjChook העיקר שתברר שזורקים רק טופי ולא סוכריות מציצה, כי הן כואבות ! |

אני זוכר שאצלי היה לי קרוב משפחה שמן שלקח לחברים שלי סוכריות
אז במקום לזרוק עליי הם זרקו עליו......
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני זוכר שאצלי היה לי קרוב משפחה שמן שלקח לחברים שלי סוכריות אז במקום לזרוק עליי הם זרקו עליו...... |
מזל טוב גבר!!!!
שיהיה בהצלחה
אני זוכר איזה בוקר שבת אחד לפני כמעט 3 וחצי שנים
היה טוב
וחברים שלי פוצצו אותי בסוכריות
אבל אין על הקטע מאלכס חולה אהבה
אתה לא תקבל בוטנים
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL יוווווו אחי אתה כלכך כלכך צודק!!! (מממ...לא נעים) שכחתי את השם שלך אתה כזה צעיר ואתה מבין לאללה!!! אני בכיתה ז שמעתי אייל ברקן... ![]() ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.