TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Blijf thuis!
Pages (3): [1] 2 3 »
Blijf thuis!
Dat warmtefront is hier al goeiendag komen zeggen en op de weg is het pure waanzin. U weze gewaarschuwd.
Hartelijk dank voor deze Sabine
Ik kan er ni onderuit vrees ik, maar ik zal wel veilig zijn op m'n fietske 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ik zal wel veilig zijn op m'n fietske |
Dunno, maar hier schijnt de zon. 
EDIT: ale tis bewolkt nu, mor toch nog altijd mooi weer. 
Hier is het juist ferm beginnen sneeuwen. Kmoet toch nog zeker naar het dorp, maar dat kappersbezoek zal ik misschien toch maar uitstellen 
Hier valt er wat fijne sneeuw. Normaal moet ik straks gaan zaalvoetballen maar kzal er wss ni geraken

hier wordt ge momenteel zwaar omver gewaaid met uw fiets 
en zeggen da'k straks nog naar m'n vriendin vertrek 
Kga ff wat buiten zitten in m'n zwembroek. 
Hier wordt geschaatst op straat.
Hier sneeuwt het redelijk, en de baan ziet er ook redelijk uit. Mijn caf�-avondje zal waarschijnlijk dus niet verstoord worden 
Damn k'ben jaloers...hier is't nog maar pauverkes aan't sneeuwen...waar blijven die winterse buien 
| Originally posted by Jasperovitsj Hier is het juist ferm beginnen sneeuwen. Kmoet toch nog zeker naar het dorp, maar dat kappersbezoek zal ik misschien toch maar uitstellen |
Het dorp is zeker 800 meter ver
En de kapper ligt aan de andere kant van Wijnegem h�, een kwartier ferm doortrappen langs het kanaal. En met de vriestemeraturen, hevige sneeuw en de harde wind lijkt me dat toch geen strak plan 
Bij ons sneeuwde het gisteren ook al en daardoor kon ik niet naar Clouseau gaan
Blijkbaar kunnen ze in wetteren dan beter flitsen dan zout strooien 
SNOWBALLL FIGHTTT
Leuk weer toch?
Straks wat met de auto gaan rijden op verlaten plaatsen 
Tis hier in het Noord-Oosten van't land ook al begonnen. De straten zijn al wit. Daar gaat de laatste avond caf� van 2005.
| Originally posted by Bl@ckOut Hier valt er wat fijne sneeuw. Normaal moet ik straks gaan zaalvoetballen maar kzal er wss ni geraken |
| Originally posted by FUSyke Bij ons sneeuwde het gisteren ook al en daardoor kon ik niet naar Clouseau gaan |
keb juist de open haard aangestoken gesjellig
| Originally posted by FUSyke Bij ons sneeuwde het gisteren ook al en daardoor kon ik niet naar Clouseau gaan |
ik ga sebiet gn kwissen, 3 km met de fiets, is nog just te doen denkek.
Ik ga toch proberen weg te geraken met de auto. Ik heb geen zin om de hele avond thuis niets te doen. Als het morgen ook zo'n weer is/was, dan ging toch ook iedereen weg.