TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- K3 - Kuma Hé
Pages (3): [1] 2 3 »
K3 - Kuma Hé
Een trance remix hiervan zou niet misstaan, denk ik
Met die harmonie is wel iets te doen..
Iemand die zich geroepen voelt? Jonas? 
You've got to be kidding me 
Allee ja ken het niet dus ik zal zwijgen 
Moet het trance zijn? 
En zet het nummer eens online want niet iedereen heeft de cd. 
heb de cd spijtig genoeg niet 
hoorde het gisteren voor de eerste keer en het beviel me eigenlijk wel
nu ja, ik had wel al een aantal havana cola's binnen 
http://www.streaming-clips.com/vide.../K3/Kuma-He.php
Zou leuk zijn als Belgian jumpstyle versie 
^ dit is zeker iets voor New Wave 
Of ne (Tonijn In Blik Remix) (...)
omg
ik begin spontaan mijn haar uit te trekken als ik da lieke hoor
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Of ne (Tonijn In Blik Remix) (...) |
| Originally posted by TOR ^ dit is zeker iets voor New Wave |
| Originally posted by jp http://www.streaming-clips.com/vide.../K3/Kuma-He.php Zou leuk zijn als Belgian jumpstyle versie |
K3 Remix > waarom denk ik nu spotaan aan de remix skills van Señor Push2005

Ik vind het persoonlijk ook wel gaan als een trance mixje, zeker het refrein als sample, de rest van de tekst wordt miss beter weg gedubt.
K3 voor kindjes met links op het scherm "anoniem condooms kopen". Je kan niet zeggen dat de jeugd op tijd beschermd wordt!
| Originally posted by dj Elof K3 voor kindjes met links op het scherm "anoniem condooms kopen". Je kan niet zeggen dat de jeugd op tijd beschermd wordt! |
Gaan jullie nu die (gemakkelijke en goedkope) remix in elkaar steken? Meestal sterven deze topics een trage dood, maar ik had toch graag eens gehoord wat jullie kunnen. Zelf kan ik het niet.
Wat een idee
Kzal in de loop van vandaag eens een waardeloze poging doen
| Originally posted by Bl@ckOut Wat een idee Kzal in de loop van vandaag eens een waardeloze poging doen |
Slettiesssssssssss.
| Originally posted by Push2005 De waardeloze zijn meestal de leukste |
| Originally posted by Toni_D2 topics een trage dood, |
En hier komen weer die haatgevoelens tegenover gert verhulst weer boven. Alles waar gert verhulst zijn dikke vettige geldpoten aangezet heeft is vieselek, ook K3 dus, en in het bijzondere de roste.

| Originally posted by Tiger777 Alles waar gert verhulst zijn dikke vettige geldpoten aangezet heeft is vieselek, ook K3 dus, en in het bijzondere de roste. |
Ik ben superslecht in't namaken van melodiën 
Wel spijtig da'k gene a capella had ma goed, zoals ge wel zult horen heb ik er ni te veel moeite in gestoken 
[[ LINK REMOVED ]]
Nu weet ge toch al waarop ge moet stemmen voor den asot top 20 van 2006 
| Originally posted by Bl@ckOut Ik ben superslecht in't namaken van melodiën ![]() Wel spijtig da'k gene a capella had ma goed, zoals ge wel zult horen heb ik er ni te veel moeite in gestoken ![]() [[ LINK REMOVED ]] Nu weet ge toch al waarop ge moet stemmen voor den asot top 20 van 2006 |