TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp was burning
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Antwerp was burning
Waar is den tijd..
Ik dacht dat ID&T bij de aankoop van AIB beloofd had om het event verder uit te bouwen? En wa blijft er over: 2005 zonder AIB maar met een geimporteerde Sensation en Tomorrowland..
Niet dat ik me niet heb geamuseerd op Sensation en Tomorrowland, maar de sfeer rond AIB had toch dat ietsje extra. Tgaf toch een beke een gevoel dat het iets "van ons" was.
Is er iemand die wat meer inside information heeft mbt de toekomst van AIB, of zou het over and out zijn voor altijd?
inderdaad 'iets van ons' ... jammer moest het niet meer georganiseert worden in de toekomst! mis da wel zo'n zot Antwerpen-feesje (die disco to disco toestanden trekken op niks)
ik vind het enorm jammer dat ze AIB hebben opgedoekt ten voordele van Sensation, war ge gewoon 18 euro meer betaalt voor een paar leuke lichteffectjes, �n waar ge nog ne witte broek voor zou moeten aandoen ook!
ID&T fucked it up bigtime
Mijn kamer straalt nog van de grote Antwerp is burning posters.
ik zei het al van in het begin: Als id&t komt gaat AIB weg.
ik zou graag zo'n t-shirt willen maken voor op tomorrowland ofzow.
op de achterkant in het groot:
Bring AIB back!
en daaronder het logo 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik zou graag zo'n t-shirt willen maken voor op tomorrowland ofzow. op de achterkant in het groot: Bring AIB back! en daaronder het logo |
Zelf ben ik nooit naar AiB geweest (helaas); maar ik vind het wel plezant dat Tomorrowland ook eens een festival overdag is. Dat moet van mij niet meer verdwijnen; Sensation daarentegen... Laat ze die 2 maar terugwisselen 
sensation is �cht wel het event waardoor we ons belachelijk maken bij het meer "serieuze" clubpubliek van belgie (fuse en zo). dat is echt een bombastische, zelfverheerlijkende, decadente megashow die totaal vergeet waar het eigenlijk om draait: de muziek.
aib was echt fijn: 1 main stage met 30% leuk volk, en dan 1 zaaltje achterin waar enkel de grote freaks bleven staan omdat het er zo warm was. daar werden nogal eens feestjes gehouden. Armin vs MIKE back to back en zo...
zucht, jammer dat het verdwenen is
^het was allemaal leuk. maar de laatste AIB indoor en outdoor was er opmerkelijk weinig volk.
IMO
| Originally posted by Kaidreas ^het was allemaal leuk. maar de laatste AIB indoor en outdoor was er opmerkelijk weinig volk. IMO |
^ idd, all about the money.
Michiel had AIB nooit mogen verkopen.
^idd.. das het zelfde met Ik hou van techno. alleen dat, dat wel volk aantrekt
you got mail (op u gsm ) trouwens. 
| Originally posted by Kaidreas you got mail (op u gsm ) trouwens. |
AiB is eigenlijk het enige event waar ik levendige herinneringen aan overhou.. dat is me opgevallen tijdens gesprek onlangs, waar ik me zonder problemen scenes van vier jaar geleden voor de geest kon halen. de beste sets die ik tot nu toe heb bijgewoond zijn ook gedraaid op AiB (Armin @ AiB Indoor & Outdoor 2003, M.I.K.E. @ Antwerp is Burning Outdoor 2004, enz.)
| Originally posted by Bertn aib was echt fijn: 1 main stage met 30% leuk volk, en dan 1 zaaltje achterin waar enkel de grote freaks bleven staan omdat het er zo warm was. daar werden nogal eens feestjes gehouden. Armin vs MIKE back to back en zo... |
Ik denk ook altijd terug aan aib. Dit was ons event; iets waar we trots op konden zijn. Ik zit ook nog altijd naar de posters te kijken. Dit waren zalige momenten!!! Met AvB, M.I.K.E., Sven V�th, Richie Hawtin, Armand Van Helden, ... Ze boden ons telkens een goede en originele line up. ID&T heeft ons hier nog niets meer geboden dan AIB. Dat AIB hopelijk ooit nog mag terugkomen!
| Originally posted by Jasperovitsj AIB Indoor 2003, M.I.K.E. als afsluiter in de kleine zaal. Pakweg 6u 's morgens, het licht van de opkomende zon schijnt door die crappy zwarte gordijnen waarmee ze de ramen hadden afgedekt, en M.I.K.E. mixt de Liquid Overdose remix van The First Rebirth in. De 100 mensen die nog overgebleven waren allemaal voor een laatste keer compleet uit hun dak. Zelden zo geflipt op een feestje! |
Antwerp is burning was een zalig feestje. Zoals zovelen hier hou ik er prachtige herrineringen aan over. Jammer genoeg zijn we waarschijnlijk maar met een 100tal die zo denken. Die andere 14900 zijn waarschijnlijk verdomd blij dat Sensation en Tommorowland er zijn. En in dat opzicht kan ik Id&t wel begrijpen. Hoeveel volk zou er nog zijn als aib naast die andere wordt georganiseerd. En hoe je het ook draait of keert heel veel valt of staat bij zo'n evenement met geld. Geen geld geen reclame, geen volk, geen inkomsten, nog minder geld, en ga zo maar verder.
| Originally posted by Bertn sensation is �cht wel het event waardoor we ons belachelijk maken bij het meer "serieuze" clubpubliek van belgie (fuse en zo). |
| Originally posted by Bertn dat is echt een bombastische, zelfverheerlijkende, decadente megashow die totaal vergeet waar het eigenlijk om draait: de muziek. |
^ Daar zit allemaal veel waarheid in Cresto.
| Originally posted by djcresto Maar Id&t laat vooraf duidelijk genoeg weten dat het hier om de show, om het bombastische gaat. En dat brengt nu eenmaal meer volk op de been dan "wat voor ons goeie muziek is". Mensen gaan toch ook naar Cirque du Soleil en dergelijke voor de show. Dus ik heb er geen probleem mee dat mensen kiezen voor zo'n event voor de show. |
| Originally posted by Eagle` beste is voor mij toch nog steeds Fleming @ outdoor die like voor 10-15 man nog om 6,7 uur smorgens er nog steeds vol voor gaat. Echt memorabel moment |
Aib was echt iets om naar uit te kijken 2 maal per jaar ! En ook ik had zo'n gevoel van een Belgische topper, iets van "ons" ! Ze waren ook de eerste waar het plaatje volledig klopte. De sluitingsets van M.I.K.E op de indoor en outdoor editie van 2003, die B2B met Armin in dat hete zaaltje en de laatste outdooreditie... . Super mooie feestherinnneringen zijn het
. Hopelijk komen ze terug. Maar nu met de komst van Qlimax en Reverze en de id&t-events is er nog weinig plaats voor events van dat kaliber vrees ik 
omg qlimax, dat lijkt mij zo'n platte kakboel... die intro op die site alleen al. "the answer for all your questions... qliimaaaxxxxxxx" dat is er zooo hard over. zoiets kunt ge toch ni serieus nemen?
geef mij dan maar een concept als AIB: simpel, zonder al te veel gezwans, maar met genoeg lichten en show om toch indrukwekkend te zijn
| Originally posted by Bertn geef mij dan maar een concept als AIB: simpel, zonder al te veel gezwans, maar met genoeg lichten en show om toch indrukwekkend te zijn |
| Originally posted by Antony moest het nu onder id&t trugkomen, wa zou het kosten? |