TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T wint kort geding tegen Burgemeester Utrecht.
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Obi on Jan-18-2002 11:49:

ID&T wint kort geding tegen Burgemeester Utrecht.

Entertainmentbedrijf ID&T mag - net als vorig jaar - dertigduizend bezoekers toelaten tot het evenement �Trance Energy� in de Jaarbeurs te Utrecht op 16 februari a.s. De President van de rechtbank Utrecht heeft vandaag het besluit van Burgemeester Brouwer teruggedraaid. De door de Burgemeester gewenste inperking van het aantal bezoekers tot twintigduizend, is daarmee van de baan.

Hoewel de door ID&T en Jaarbeurs gewenste uitbreiding naar veertigduizend bezoekers niet is toegestaan, is ID&T zeer tevreden met de principi�le uitspraak van de rechter. Gezien de succesvolle organisatie voor dertigduizend bezoekers vorig jaar, is voor een inperking van de capaciteit geen grond. De door de Burgemeester gestelde vrees voor verstoring van de openbare orde wordt door de rechter niet gedeeld. Naar de mening van ID&T, marktleider op het gebied van dance, bevestigt ook de rechter hiermee dat ID&T op een verantwoorde wijze grootschalige evenementen organiseert.

Posted by serialkillah on Jan-18-2002 12:02:

dus wel een progressive area?????

Posted by Blik on Jan-18-2002 12:13:

quote:
Originally posted by serialkillah
dus wel een progressive area?????

nee dat is zou alleen maar zijn als er een uitbreiding naar 40.000 bezoekers zou komen, maar dat is afgewezen helaas

maar gelukkig hebben ze gewonnen, hoe meer mensen hoe meer vreugd

Posted by kolkiewolkie on Jan-18-2002 12:19:

mmmmm, the place zal dan wel weer absolutely rampacked worden....

kweenie of dat ook gunstig is... wel voor die lui die er heen wilden/willen en nog geen ticket hebben

greetz kolkiewolkie

congrats richting ID&T trouwens

Posted by Empathy on Jan-18-2002 12:54:

Obi=Ibo=GoTter?

Posted by HaZZa on Jan-18-2002 14:06:

Obi is Obi gloof ik.
Maar Empathy, waar kom je vandaan? Je Sig staat Zak in, en das bij mij in de buurt, vandaar dak benieuwd ben :-)

Posted by Empathy on Jan-18-2002 14:15:

Ommen.. 25 km ten oosten van Zwolle

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-18-2002 14:58:

[on/offtopic]Ommen.....dit dorpje wordt dagelijks met een bezoekje vereerd door ondergetekende.[off/offtopic]

Tof dat ID&T dit kort geding gewonnen heeft, zo zie je maar weer, niet elke gemeente kan alles maken wat ie wil. Goed dat ze op deze manier worden teruggefloten!

GreetZ RubDub

Posted by serialkillah on Jan-18-2002 20:15:

quote:
nee dat is zou alleen maar zijn als er een uitbreiding naar 40.000 bezoekers zou komen, maar dat is afgewezen helaas

kut

Posted by John on Jan-18-2002 22:46:

jammer van de 40.000 en vooral van marco v, maar tis iig een overwinning go id&t =)

Posted by Opti on Jan-18-2002 23:15:

quote:
Originally posted by Empathy
Obi=Ibo=GoTter?

was een Gotter??????

God Of Trance?
Gay or Trance? Sorry Obi kon t nie laten hehehe

Posted by Eye-Riz on Jan-19-2002 00:50:

cool voor id&t, lekker utrecht laten staan
eigen schuld dikke #$#%#%#%

Posted by Opti on Jan-19-2002 01:48:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
#$#%#%#%

watte?

Posted by Eye-Riz on Jan-19-2002 11:41:

ik mag van mijn mammie niet schelden of vloeken

Posted by eXos on Jan-19-2002 11:54:

Komt Marco V nu wel of niet. Op z'n site staat nml nog gewoon dat ie komt (en op verscheidende ander forums). Ik vind ook dat ie gewoon moet draaien. Dan schoppen ze zo'n Barthezz of Jean maar een keer weg . Al hoewel ik al een liverset heb gehoord van onze Barthezzz vink het toch nogsteeds nix en ik Jean op Qontact ook zeer goed vond draaien. Maar Marco V is nou net nog weer dat stapje extra wat hun nou niet kunnen brengen.

Posted by Opti on Jan-19-2002 12:28:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik mag van mijn mammie niet schelden of vloeken

leest zij ook t forum dan?

Posted by TranceFool on Jan-19-2002 13:32:

Ja Obi, kan je misschien uitleggen hoe het zit met Marco V???? Graag

Posted by Flipper01 on Jan-19-2002 14:14:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ja Obi, kan je misschien uitleggen hoe het zit met Marco V???? Graag

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!! Op zich hebben ze hem toch geboekt. En het is toch een van de grote namen, zou zonde zijn om hem te cancellen. We'll see

iig heel mooi dat ID&T heeft gewonnen!!

Posted by Jukx on Jan-19-2002 14:17:

quote:
"UTRECHT - Burgemeester A. Brouwer van Utrecht is verbijsterd en woedend over de uitspraak van de bestuursrechter dat organisator ID&T 30.000 bezoekers toe mag laten tijdens het dancefeest Trance Energy op 16 februari in de Jaarbeurs.

Brouwer wilde het feest verbieden als ID&T meer dan 25.000 kaartjes zou verkopen. Bij een hoger bezoekersaantal moeten volgens de burgemeester zoveel politiemensen worden ingeschakeld, dat de veiligheid in andere delen van de stad niet kan worden gegarandeerd.

Bestuursrechter mr. P. van der Beek besliste vrijdag dat de dancepromotor 30.000 partygangers toe mag laten tot Trance Energy. De schriftelijke motivering van dat besluit volgt nog.

Burgemeester Brouwer is ronduit verbluft over de opstelling van de rechtbank. Zij verwijt de rechter dat die de verantwoordelijkheid voor de openbare orde overneemt. "De rechter geeft met deze uitspraak immers aan, dat zij meent b�ter de risico's van een dergelijk grootschalig evenement te kunnen taxeren dan de politie. De rechter gaat op de stoel zitten van de politie en de gemeente. Dat is een kwalijke zaak".

Volgens Brouwer zijn de gevolgen voor Utrecht groot. "Wij zijn door de uitspraak verplicht vijftig agenten extra in te zetten. Die zijn nodig om in de rest van Utrecht de orde te handhaven, maar kunnen natuurlijk niet op twee plekken tegelijk zijn". Brouwer vindt ook dat de rechter met haar uitspraak een gedoogcultuur bevordert."

LOL!

Posted by TranceFool on Jan-19-2002 14:19:

Ik vind et best als die extra kaarten komen, maar dan hoop ik wel dat zaal 3 terugkomt en dat gaat volgens mij niet gebeuren, dus wordt het alleen maar drukker in de andere zalen, hopelijk niet te druk

Posted by Dr. Kuipers on Jan-19-2002 16:19:

Wat was dan het uigangspunt van de rechzaak eigenlijk?
Ik bedoel ner wordt nu gezegd dat ID&T de rechtzaak gewonnen heeft, en dat er 5000 "extra" bezoekers mogen komen.
Maar ze zouden toch pas echt van een overwinning kunnen spreken als er 40000 in mogen en dus de progressive zaal terug...?, of zie ik dat verkeerd?
Ik denk trouwens niet dat het nu in die andere zalen te druk zal worden, want vorig jaar hadden ze er dus ook 30000, alleen dan in 1 zaal, nu is dat verspreid over 3 zalen, dus met te weinig dansruimte zal het wel mee vallen.
Ben trouwens wel benieuwd wat er met Marco V gaat gebeuren, hoop echt dat bv. een Mark van Dale, een Jean of Barthezz gekickt wordt.
Let's Hope!

Oja, ik heb mijn kaartjes ook binnen, dus ben van de partij.
Samen met iig 3 mooie dames

Posted by Opti on Jan-19-2002 16:28:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Oja, ik heb mijn kaartjes ook binnen, dus ben van de partij.
Samen met iig 3 mooie dames

Oma, mama en zusje?

Posted by Dr. Kuipers on Jan-19-2002 17:44:

quote:
Originally posted by Optimus

Oma, mama en zusje?

Haha

1tje goed, mag je raden welke

Ik zal het maar zeggen:
zusje en 2 vriendinnen en die zijn zoooooooo lekker

Posted by LightForce on Jan-19-2002 21:23:

quote:
Original Posted By Dr. Kuipers
Ik zal het maar zeggen: zusje en 2 vriendinnen en die zijn zoooooooo lekker

ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN!!!!

p.s. hoop niet dat je op je zusje valt, dan mankeert er toch echt iets daar in je bovenkamer!!

Posted by Opti on Jan-19-2002 21:52:

quote:
Originally posted by LightForce

ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN!!!!

p.s. hoop niet dat je op je zusje valt, dan mankeert er toch echt iets daar in je bovenkamer!!

hoezo? ik val ook op zn zusje ghehehe

Pages (2): [1] 2 »