TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [07/08-04-2006] Awakenings - Gashouder, Amsterdam
Pages (2): [1] 2 »
[07/04-08/04] Awakenings
Datum: 07-04-2006
Tijd: 22:00 - 07:00
Vvk: 35 euro vanaf 14 februari
Line-up
22:00 - 23:45 2000 and One
23:45 - 01:00 Joris Voorn
01:00 - 02:45 Adam Beyer
02:45 - 04:15 Cari LekeBusch
04:15 - 05:45 Misstress Barbara
05:45 - 07:00 Marco Remus
Datum: 08-04-2006
Tijd: 22:00 - 07:00
Vvk: 35 euro vanaf 14 februari
Line-up
22:00 - 00:00 Joel Mull
00:00 - 01:30 Pelacha
01:30 - 02:30 Technasia (live)
02:30 - 04:15 Dave Clarke
04:15 - 05:15 Advent
05:15 - 07:00 Steve Rachmad
Pelacha
Top dat ze die geboekt hebben! Spanish offbeat techno puta powerrrrrrrrrr..
Plus dat Dave Clarke weer eens uit de mottenballen gepeuterd is.. Leuk hoor! Advent ook niet gek en Rachmad is altijd wel kwaliteit.
Wie is er nog meer voor de zaterdag?
ziet er leuk uit 
de vrijdag vooral minder hard als deze keer!
dus de kans is groot dat ik dan weer een weekendje in de gas bivakeer 
Zaterdag hele dikke shit
Eindelijk Dave Clarke weer eens bewonderen, daarnaast The Advent en Mull ook erg vet. Steve Rachmad is 9 van de 10 keer wel knallen. Verder niet erg bekend met Pelacha maar Spaanse offbeat kan nooit kwaad. Technasia live lijkt me ook erg vet. Zn djsets zijn vaak goed te pruimen maar ik ben erg fan van zn producties. Wat mij betreft dus een hele dikke line-up 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Zn djsets zijn vaak goed te pruimen maar ik ben erg fan van zn producties. |

| Originally posted by basd Niet z'n, maar hun ![]() Van de week maar effe kaartje scoren, zal me niet weer gebeuren dat het uitverkocht is en ik ineens weer zin krijg om te gaan. |
| Originally posted by basd Niet z'n, maar hun ![]() Van de week maar effe kaartje scoren, zal me niet weer gebeuren dat het uitverkocht is en ik ineens weer zin krijg om te gaan. |
.
| Originally posted by TranceFool Je hebt gelijk .Dacht dat Technasia alleen Charles Siegling was. Volgens mij heb ik wel eens een djset van Technasia meegemaakt waar alleen Charles Siegling aanwezig was, maar goed. |
| Originally posted by basd Dat komt inderdaad wel vaker voor dat alleen siegling onder de Technasia-naam een DJ-set doet, zou best kunnen dat dat nu ook weer zo is.. Enne Bram, gewoon doen, ik ga ook wel |
| Originally posted by SnuggLe Frans, ga jij pica's schieten? Maybe ga ik dat ook weer eens proberen. |
| Originally posted by SnuggLe Ik ben al bezig wat "te regelen". Komt goed. Tim, ben je dan ook weer beter? Harmen, ga je mee? Bastiaan, ga weer eens een keer mee partyen! Van tevoren Mariopartyen bij jou! |
| Originally posted by basd Mooi zo, mijn kaartje is iig binnen. Zin in! |
| Originally posted by SnuggLe Ga je nog mee naar Jeff Mills? Binnenkort kaarten halen ? Ik zal eerst kijken of daar wat voor geregeld kan worden..denk het wel nl. |
En als het dan toch half-half over Mills gaat, [[ LINK REMOVED ]]
kun je een interessante collab tussen hem en het National Orchestra of Montpellier downloaden.
DVD schijnt ook in de maak te zijn.
Timewarp is ook dat weekend en ik heb nog 60 euro aan DB treintegoed liggen *insert likkebaardende smilie*
Wel vette line upS trouwens
groetjes allemaal!!!!!!!!!!!!!
Keeenker dat wordt genieten zeg, ben hier zeker bij!
Mooi, Thesaus gaat ook mee. Who's next?
Effe rap kaarten halen/regelen!
Heb wel weer eens zin een ouderewetse stampbeurt!
En ik haal het bier wel Bastiaan 
| Originally posted by SnuggLe Ga je nog mee naar Jeff Mills? Binnenkort kaarten halen ? Ik zal eerst kijken of daar wat voor geregeld kan worden..denk het wel nl. |
. Dagje eerder in Eindhoven is ook niet verkeerd trouwens
(ik hou me aanbevolen
).
| Originally posted by Little Theseus Keeenker dat wordt genieten zeg, ben hier zeker bij! |
| Originally posted by basd We hebben het hier toch wel over de zaterdag he? |
Oke, twee gastenlijstplaatsen zo ongeveer binnen.
Bas jij had je kaartje al he?
| Originally posted by SnuggLe Oke, twee gastenlijstplaatsen zo ongeveer binnen. Bas jij had je kaartje al he? |
Ik ga vrijdag �n zaterdag 
Bas, Bastiaan: hoe, wie, wat, waar? Marioparty-en bij Bastiaan? 
Tin: ga jij nou nog?
nope, ben volop bezig met mijn scriptie, dus dit gaat hem niet worden