TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- VinterOS Turin - 2006
Pages (4): [1] 2 3 4 »
VinterOS Turin - 2006
Oj oj oj, s�g just lagsprinten i l�ngd�kning f�r damer och herrar, vilka j�vlars �k dom gjorde!
Var aldeless darrig efter upploppet, s� j�vla sk�nt med dubbla OS-guld! 
ohh well, t�nkte det kan va kul att diskutera de olika h�ndelserna i OS.
Vad tror ni andra om hockeyn, blir det n�gon medalj d�r? 
Ja b�de dam och herrsprinten var riktigt sp�nnande. Skapliga avslutningar av b�de Lina Andersson och Bj�rn Lind 
Tror tyv�rr inte det blir n�n medalj i hockeyn, men hoppet �r ju det sista som l�mnar m�nniskan, s� vem vet *hehe*
Men jag b�rjar bli lite sm�tr�tt p� dom h�r f�rs�ken med en dr�s NHL-spelare som skall komma in o g�ra arbetet. Det �r ju inte n�n av "gamlingarna" som riktigt har lyckats i landslaget. Men jag ska h�lla alla tummar jag har f�r att det g�r bra.
jag tror att hockeyn kan g� v��l men det vill till att de yngre lirarna inte h�nger upp sig p� att sudden � foppa ska g�ra jobbet f�r det funkar inte.
Dom m�ste spela som ett lag, d� kan vi ta en av medaljerna. Chansen finns ju definitivt 
g�rdagens konst�kning var en suver�n njutning! l�nghopp i skidor p� onsdag blir ocks� en fr�jd... inte f�r att jag hejar p� n�got, men det �r kul att se vad dom g�r f�r 
Herr-Hockeyn kommer f�rmodligen att g� bra, hoppas att man kan upprepa vinsten fr�n 1994 i Lillehammer.
Just nu spelar ju damerna, och det ser inte s� illa ut, 1-6 mot Kanada efter 17:30 i 2a perioden.
Kanada tar hockeyn l�tt! 
Grymmt kul med tv� OS guld hursomhelst!
Tydligen 12 �r sen sist ju!
| quote: |
| Originally posted by FredAcler Det �r ju inte n�n av "gamlingarna" som riktigt har lyckats i landslaget. |
bara jag som �r svag f�r konst�kning? =)
jag tyckte konst�kning var skitfj�ligt f�rut men jag b�rjar f� upp �gonen f�r det mer och mer, riktigt h�ftigt faktiskt 
dock �r ju snowboasrden den allra l�ckraste sporten i OS i min mening, s� f�rbannat snygg sport 
Anja - brons i st�rtloppet. cp att dom klippte bort mellanpartiet p� loppet
Silver i skidskyttet 
Ikv�ll �r det hockey som g�ller dock!
Jag tycker att det kan vara v�lldigt trevligt att kolla p� konst�kningen iblan och ibland �r det rent ut sagt tr�kigt.
Men s� tycker jag det �r med dom fl�sta sporterna.
Men jag m�ste s�ga som Viz snowboard grenarna �r helt klart roligast. �ven dom lite "h�ftigare" skidgrenarna gillar jag t.ex. freestyle puckelpist
Det var ju r�tt n�ra att det hade blivit en bronspeng �ven d�r ig�r.
(Om det �r n�got ord d�r bokst�verna �r v�ldigt omkastade s� f�r ni st� ut. Jag tycks ha f�tt n�gon extrem dyslexi nu n�r jag �r sjuk)
S�g att det blev silver i skidskyttet, ser fram emot Ryssland vs. Sverige. Kommer f�rmodligen bli r�tt j�mt.
Damhockeyn ig�r var inte att leka med! Grymt sp�nnande avslutning
Damernas staffet idag var ocks� sp�nnande
Alltid roligt n�r det g�r bra n�r ingen har trott det!
F�r se om herrarna kan fixa n�t dom ocks� 
Jag tittade p� hela matchen f�rutom f�rl�ngningen och straffl�ggningen. Ist�llet satte jag p� Mp3-spelaren p� bussen och meddelade vad som h�nde 
Haha, det var fan skitroligt n�r tv� kompisar inte ville lyssna p� mig f�r att de var s� nerv�sa hahaha 
Jo, damhocken var fan sjuuuuukt sp�nnande!!! Ser fram emot finalen mot Kanada p� m�ndag, �ven fast itne sverige har n�gon chans... igen 
Bah.. grymt n�ra en medalj i stafetten nyss!
b�st i OS: Svenska damlandslaget i curling. helt klart
Jag somnar av Curling men f�rs�ker titta p� det �nd�, de m�ter v�l Japan's damer ikv�ll som vann �ver Kanada's tidigare idag..
Tycker curling �r ganska kul faktiskt, ser fram emot slutspelet sen 
Anja P�rson tar brons och �r skitlack
..�t helvete med Kostelic 
| quote: |
| Originally posted by zoric Anja P�rson tar brons och �r skitlack |
Wikeg�rd �r fan skitrolig
Annars tycker jag om Chris H�renstam som �r en grymt bra kommentator.
H�ller med om att man m�ste vara f�rbannad ibland, st�ller man h�ga krav p� sig sj�lv blir det oftast s�. S� l�nge man inte g�r det, �r man inte heller n�gon s�rskillt framg�ngsrik oftast.
Men Sverige spelade faktiskt bra idag, i alla fall i den andra perioden d� m�len b�rjade komma. Hoppas att man inte faller ihop och blir utkontrade mot USA imorgon.
HEJA SVERIGE 
�r det inte Slovakien imorn ?? .. + att wikeg�rd som sagt �ger .. + att Curling suger s� ofantligt mega�ebrh�rt, sport ?! .. knappast
Nope. USA imorgon