TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sensation 2006
Pages (3): [1] 2 3 »
Sensation 2006
Sensation white
22:30 HouseQuake Roog en Erick E B2B
0:45 David Guetta
2:00 MEGAMIX
2:30 Steve Angello
3:45 Sander Kleinenberg
5:00 Ferry Corsten
5:45 Benny Rodrigues
Sensation black
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
funderar p� att fara p� white med n�gra danska kamrater. hur snabbt brukar biljetterna ta slut, n�r de v�l �r sl�ppta?
De var slut p� morgonen n�r de sl�pptes vid midnatt f�rra �ret i alla fall.
Funderar p� om det blir White igen (f�r att det var s� otroligt grymt) eller om man ska dra p� typ Dance Valley eller liknande f�r att f� uppleva n�got annat.
lineupen sl�pps allts� tre dagar efter biljettsl�ppet men dom l�r �nd� ta slut p� ett par timmar gissar jag 
D� var line up'en sl�ppt 
Line up Sensation White 1/7-06:
HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Line up Sensation Black 8/7-06:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
ja j�vlar STEVE ANGELLO
fan vad skoj med en svensk i lineupen. Mycket house p� sensation white och en riktigt tung lina p� sensation black
Ferr finns i alla fall d�r..
fin white-lina, men jag kommer nog inte att fara. de jag skulle fara med tycker att linan �r v�rdel�s, vilket har mycket att g�ra med att varken taehesto eller armin �r p� den.
de borde v�l n�ja sig med ferry 
| quote: |
| Originally posted by lacksesepsotygh fin white-lina, men jag kommer nog inte att fara. de jag skulle fara med tycker att linan �r v�rdel�s, vilket har mycket att g�ra med att varken taehesto eller armin �r p� den. de borde v�l n�ja sig med ferry |
Var v�l 2003 senast som sensation white var en trance fest.
Sen dess har det ju blivit en fest mer f�r allm�nheten d�r det spelas house och annan l�ttlyssnad musik med en touch av trance. 2004 var det ju igentligen bara pvd som lockade och armin/marco v 2005 s� det kommer nog inte som n�gon schock att det bara blev en trance dj detta �r.
Sj�lv s� tycker jag inte det g�r n�got alls f�r det finns renodlade trancefester o andra stora events men white �r ju mer f�r sorters m�nniskor som bara tycker det �r kul att festa och kanske bara g�r p� en edm-fest under hela �ret och det �r sensation white men vad g�r det? �r �nd� s� j�kla m�ktigt att st� d�r bland 45000pers �ven om det �r david guetta som langar mjuka house-slingor
linan �r absolut ingen d�lig en men jag �r glad att jag personligen inte k�pte n�gra biljetter i f�rv�g i �r, inte min typ av musik alls.
Coolt med en Svensk i linan !!!!!!!! Men inte en chans jag drar p� ett house-event !
J�vlar i havet, denna linan �r ju f�r en g�ngs skull FET

Tycker linan i sig �r j�vligt sjysst, riktigt kul att Angello ska lira.
Det negativa enligt mig �r det samma som m�nga andra har p�pekat. Sensation White �r ju ett trance event, [/B]INTE[B] house (�ven om jag tillsammans med m�nga andra har b�rjat lyssna p� mer och mer house de senaste �ren). Tycker ID&T har b�rjat barka upp p� fel stig de senaste �ren och gl�mt bort vilken stil Sensation egentligen ska representera.
Fast det �r klart, man g�r ju vad man m�ste in order to make a living.
Smaken e ju som baken, you dig !
Guetta & Angello <3
Sensation 2006 Anthem �r gjord av Fred Baker under aliaset Friends. Inget vidare m�ste jag s�ga 
vad heter l�ten?
sensation black sidan har kommit nu http://sensation.id-t.com/sensation...ck/event-black/
j�vlar vad snygg den var 
L�ten heter Sensation White Anthem 2006.
Sample
Yup, Sidan var riktigt snygg.
Hmm enligt ID&T senaste nyhetsbrev som precis damp ner i inkorgen s� ska sander spela fast han �r ju sjuk?
LINE � UP SENSATION WHITE:
De line-up Sensation is als volgt:
22:30 HouseQuake Roog en Erick E B2B
0:45 David Guetta
2:00 MEGAMIX
2:30 Steve Angello
3:45 Sander Kleinenberg
5:00 Ferry Corsten
5:45 Benny Rodrigues
B�sta tiden �t angello ju 
..K�r Ferry i 45min ? 
| Originally posted by Braxen ..K�r Ferry i 45min ? |
Sander K har ju insjuknat och l�r inte kunna spela...undra vem som tar hans plats eller om �vriga dj:s f�r l�ngre speltid...
| Originally posted by Laszlo Sander K har ju insjuknat och l�r inte kunna spela...undra vem som tar hans plats eller om �vriga dj:s f�r l�ngre speltid... |
har fixat en billig biljett till black s� kanske syns d�r 
45 Ferry
Vilket sk�mt