TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Insamling från oss svenskar till Swamper!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by mindshooter on Jan-21-2002 14:42:

Hello! Insamling från oss svenskar till Swamper!

Efter jag förklarat att Swamper har problem med server så kom Jre med förslaget att starta en insamling så att han får råd att köpa lite nya grejer. Låter bra tycker jag och gaby.

100:- verkar som en lagom summa att lägga.

Hur många är med på detta?

Blir vi tillräckligt många så ska jag meddela swamper.

Med tanke på hur mycket jag har fått ut från detta forum så skulle jag egentligen skänka en tusing.

Peace!


Posted by reveal on Jan-21-2002 15:44:

hur skulle en sådan insamling gå till och vad skulle swamper ha pengarna till? bara undrar alltså, för jag är också på


Posted by Aendy on Jan-21-2002 16:23:

Klart med på det.


Posted by mindshooter on Jan-21-2002 21:10:

Än så länge är juh idén i utvecklingstadie så att säga men hur pengarna kommer dit vet nog swamper bäst själv....han har juh en egen lite t-shirt\väsk bussiness på sidan. Swamper vet inte ens om det här.
Jag vill bara veta hur många som är beredda att lägga en summa pengar....sen presenterar jag det hela för Swamper och så ser vi om han tycker det skulle hjälpa på något sätt och i så fall får han berätta hur vi ska skicka över dom. Självklart ska vi se till att dom som betalat får stora creds för det hela

Så nu är vi alltså:

Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
----------------
500:-





EDIT: Pengarna skulle förmodligen gå till en bättre server reveal


Posted by Virus on Jan-21-2002 21:20:

Jag är oxå gärna med på det här. Skulle kännas bra att betala t-baks på nåt sätt.

Men, vet vi om han ens behöver pengar till en ny server? Han har ju redan sagt att en ny server är på väg.


Posted by Jre on Jan-21-2002 22:25:

Swamper har säker nån form utav postgiro/bankgiro
vi kan sätta in stålarna på..

Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar
så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har
lagt ner på www.tranceaddict.com

Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen"
så kan vi utmana andra länder att göra detsamma

Jag kan lova att swamper får en djävla massa mail där folk
som inte vet bättre bara klagar på att allt är slött och
att länkar är döda osv.

Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran!

/ Jre


Posted by reveal on Jan-21-2002 22:34:

jag tycker vi hålelr det hemligt tills allt är klart, blir som en fin överraskning då


Posted by mindshooter on Jan-22-2002 06:30:

Japp det hela ska självklart hållas hemligt tills det att vi presenterar den totala summan.

Jag lovar er att Swamper skulle använda pengarna till något vettigt som förbättrar det för oss. Lite extra serverutrymme kan man alltid behöva! Kanske slänga upp lite fler singles varje månad. Han har juh själv bätt om en bättre uppkoppling på huvudsidan. Kanske har han inte råd med en sån själv

Jag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va?


Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
King of clubs
--------------------
600:-


Posted by Virus on Jan-22-2002 14:47:

quote:
Originally posted by Jre

Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar
så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har
lagt ner på www.tranceaddict.com

Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen"
så kan vi utmana andra länder att göra detsamma

Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran!

/ Jre


Det är ju väldigt sant. Det måste vara bizzart att starta en sida på skoj och sen se den växa sig så här stor. Nu har han ju ett ansvar han säkert aldrig bett om. Och dessa banners och pop-ups ger ju i praktiken inga pengar alls..


Posted by Gaby on Jan-22-2002 14:56:

quote:
Originally posted by mindshooter
[BJag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va?
[/B]


Jag har ett konto som jag bara använder till insamling och sånt.


Posted by mindshooter on Jan-22-2002 21:47:

quote:
Originally posted by Gaby


Jag har ett konto som jag bara använder till insamling och sånt.


Perfekt! Du var faktikst den första jag tänkte som man kan lita på av nån anledning Kanske för att du känner min bror iofs....

Är ni med på detta? Pengarna på Gabys insamlingskonto......


Posted by Jre on Jan-22-2002 22:21:

Jag är på!

/ Jre


Posted by Dj Memento on Jan-23-2002 10:12:

Thumbs up

Jag är lek med!


Posted by Gaby on Jan-23-2002 16:11:

quote:
Originally posted by mindshooter


Perfekt! Du var faktikst den första jag tänkte som man kan lita på av nån anledning Kanske för att du känner min bror iofs....

Är ni med på detta? Pengarna på Gabys insamlingskonto......


*he he he* jag ska ju till Holland snart...

Jag skickar PM med konto nr! Vilka ska ha det?


Posted by mindshooter on Jan-23-2002 17:02:

Jaaaag

nu e vi 7 pers


Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
King of clubs
DJ Memento
-------------------------
700:-


Posted by x-dream on Jan-23-2002 17:50:

quote:
Originally posted by Gaby


*he he he* jag ska ju till Holland snart...

Jag skickar PM med konto nr! Vilka ska ha det?


Hehe....Det kostar ju lite....Hehe....Har icke varit är på ett par dagar i den svenska sektionen....Men vi ska allså skänka pengar till swamper eller....Är det klart att det blir så eller?


Posted by mindshooter on Jan-24-2002 06:59:

quote:
Originally posted by x-dream
Men vi ska allså skänka pengar till swamper eller....Är det klart att det blir så eller?


Ja det verkar som det går igenom. Löningsdag imorn. Jag tänker iallafall sätta in en hundring Sen får vi se om han vill ha det eller inte. Han kanske känner att han är skyldig oss något då.
Vem vet.


Posted by x-dream on Jan-24-2002 15:25:

quote:
Originally posted by mindshooter


Ja det verkar som det går igenom. Löningsdag imorn. Jag tänker iallafall sätta in en hundring Sen får vi se om han vill ha det eller inte. Han kanske känner att han är skyldig oss något då.
Vem vet.


Det är ju sant det....Men om du läser på startsidan så står det att en ny server är på väg nästa vecka....Så jag vet inte om det behövs skänkas pengar till en server....

Men det skulle ju kunna gå till något annat....


Posted by mindshooter on Jan-24-2002 19:05:

Jo jag vet....Det är itne alls säkert att han vill ha pengarna men nånting vettigt skulle han nog kunna använda dom till. Nåja. Som nån sa så tycker jag att han förtjänar dom i vilket fall som hellst....Jag ska kolla när han fyller år förresten


Posted by Jre on Jan-31-2002 09:45:

Har ni börjat sätta in stålar på någe konto eller?
i så fall vart ????
// Jre


Posted by mindshooter on Jan-31-2002 13:43:

Jag väntar på kontonummer från Gaby och jag tror hon är bortrest


Posted by Gaby on Jan-31-2002 14:03:

Jag är här!!! Vilka ska ha konto nr???


Posted by mindshooter on Feb-01-2002 10:48:

Jag jag jag


Posted by Virus on Feb-01-2002 11:43:

Är det helt klart att vi ska skicka pengarna nu?


Posted by Gaby on Feb-01-2002 12:51:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Är det helt klart att vi ska skicka pengarna nu?


Jag vet inte... är det det?
Mindshooter: styr up det här nu


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.