TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie zijn er nou allemaal dj?
Pages (2): [1] 2 »
Wie zijn er nou allemaal dj?
Aloha 
Ik vroeg me af wie van jullie nou allemaal plaatjes draaien..en hoe lang..en wat voor stijl...en of je het moeilijk vind....of je al opgetreden hebt enzo.....
Dus.... 
ps...ik in ieder geval niet
ik hou me meer met het managen van dj Antiphus bezig
lol
Sander (beter bekend als DJ ElSandro
) draait plaatjes ja...
Ik ben z'n manager, dus voor boekingen moeten jullie bij mij zijn. 
Zijn stijl?? Melodieuze uplifting progressive. Beetje in de stijl van een progressieve Tiesto (geen smurfen-trance in ieder geval!) en een beetje zoals Dave Seaman, Oakenfold, Sasha, DJ Dazzle, James Holden.... Moeilijk uit te leggen! Veel diepe plaatjes in ieder geval die door de melodieuze inslag toch lekker in het gehoor klinken.
Zijn debuut moet nog komen! Hij draait pas 3 maanden.....
grtz,
Sido
Nou ik draai dus ook plaatjes.......ik ben dik hard aan het oefenen, ben nog 100% rookie........draai nergens, alleen op mijn kamer.
Wat ik draai.......TECHNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...........
DJ Hernia met een spermavlek op zn bek

whehehe NERD.....spermavlek? :-) leg uit 
http://www.housenation.nl/forums/sh...20&pagenumber=3
kijk hier maar

Gheghe, op mijn hoofd zit een onzichtbare hoofddoekje die geen spettertje kwak van jouw laat doorgaan whehe jammer he :-)
Ik ken em beter DJ Boggol noemen 
..wij dus, Haze & Abyss. Draaien voornamelijk Hardstyle, houseclassics en techno. 
Meer info hier.
als ik dj wordt, zal ik Dj Spleetoog of Kroepoek Junk heten

en de award voor threadverneuker gaat naar.......Optimus 
wild ehet net posten, BACK TO TOPIC!
HENKIE, DELETE EFFE DE POSTS VAN OPTI EN MIJ!
vroeger wel, toen draaide ik hardcore en techno. Ik draaide vooral in lokale cafes/jeugdhonken. Doordat ik bijne geen tijd heb is het dj gebeuren eigenlijk helemaal verdwenen, allen af en toe thuis. Ik koop de laatste tijd ook niet meer zoveel platen als voorheen.
Hmmmwah, ik draai sinds 3 weken, dus ben nog goed aanet oefenen
. Enne style, vooral hardtrance, maar weet eigenlijk nog nie echt welke kant ik op wil, misschien wordt et wel techno, is denkik toch de muziek van de toekomst 
| quote: |
| Originally posted by New Wave wild ehet net posten, BACK TO TOPIC! HENKIE, DELETE EFFE DE POSTS VAN OPTI EN MIJ! |
ikke ben ook dj :-D, op me site staat ook een promo mxije om je een kleine impressie te geven -->http://members.home.nl/djsiesta/
ik vind progressive/trance/techno en uplifting de lekkere ste muziek, en deze draai dus ook meestal
GreetZ GERRIT!!
Begin steeds meer te draaien...kan er nog geen zak van maar ja...iedereen moet ergens beginnen (en op die zieleige feestjes waar je het leert merken ze het verschil nie)
ben nog wel 110% rookie
Greetz Muppet
Hi all,
Ook ik kom net om de hoek kijken, zeer binnenkort komt mijn bestelling binnen (2 SL1200's) en dan gaan we er flink tegenaan. Ik denk wel dat het goedkomt. Ik heb al wat contacten en bovendien ben ik supergemotiveerd. Check trouwens http://www.blighty.cjb.net voor mijn page. Hier kunnen mijn eigen cd's (JAJAJA
) gedownload worden.
Greetz,
Blighty
| ps...ik in ieder geval niet ik hou me meer met het managen van dj Antiphus bezig lol |

Hoi,
Ik draai nu al 2,5 jaar, heb wel s op feestjes gedraaid etc. maar ik heb niet echt de tijd om ergens een residency te krijgen. Ik ben meer de eeuwige "bedroom-dj" 
(Dat wil niet zeggen dat ik niet in een club wil draaien) Mijn stijl varieert van 'progressieve' trance tot 'progressieve' house. Melodieus en lekker diep dus. K Vind het gewoon een zeer relaxte hobby
greetz
| Dan mag je wel eens op cursus 'hoe promoot ik mijn vriendje het beste' |

Nou, ik weet niet of ik dat wel zou willen 
wat RV zegt is waar, na zonneschijn komt ook weer regen
, dus wees niet teleurgesteld als het een poosje wat minder gaat (gaat zo bij iedereen). Maar aan de andere kant: het ligt er maar aan waarvoor je het doet... ik heb een tijd een residency gehad, maar dat is ook niet alles. Nooit meer zomaar uitgaan, altijd gebonden aan die ene club. Je weekend daarom heen plannen. Nee, geef mij het draaien op feestjes maar, veel leuker!
Ik heb 1 keer het geluk gehad dat ik samen met Per en Armin van Buuren mocht draaien, maar ik zal niet zielig in een hoekje zitten als dat niet vaker gaat gebeuren. Je moet er zelf ook wat aan doen (demo's rondsturen) en daar ben ik beetje te lui voor. Dus als het niet meer gebeurt, heb ik dat aan mezelf te danken
| Je moet er zelf ook wat aan doen (demo's rondsturen) en daar ben ik beetje te lui voor |

ben nu al een jaartje bezig met draaien, ik heb al veel op feestejes van vrienden gedraaid. en over een tijdje moet ik draaien in een jeughonk. het lijkt me leuk om een resident ergens te zijn, gewoon beginnen in een lokale disco en hopen dat je ooit wat verder komt.
van de zomer heb ik in een discotheek in belgie gedraaid, de resident dj was super positief over mij, hij zei allemaal ja we gaan een keer in antwerpen draaien met yves de ruiter. ook nog me demo cd gegeven vond ie ook prachtig. nooit meer iets van gehoord. maar ja gewoon blijven proberen.
over paar weken is in de buurt dj contest, ik weet nog niet of ik meedoet omdat ik nog niet een eigen stijl heb. ik vind alles leuk om te draiien van progressive tot hardhouse. ook kan als ik techno draai me 2 technics en me dj cd speler tegelijk laten draaien. het probleem is dat als je nog geen eigen style heb, dat je veel platen moet kopen. ik heb dus een paar club platen een paar techno een paar hardhouse. maar niet genoeg van 1 style om een volledige mix te maken.
haha
Zo dit is wel een boeiend thread!
Ik vroeg het me ook al af wie hier nu allemaal echt draaien.
Ikzelf draai nu ongeveer 4 maanden, en ik moet zeggen er zit een goede stijgende lijn in! inderdaad zo zijn ups en downs, maar het zijn gelukkig steeds vaker ups! ik draai vooral de betere trance, dus niet de teveel en te makkelijk in het gehoor liggende trance. En draai ook beetje beuktrance, van de voor de djs onder ons wel bekende label tracid traxx, pulse & overdose.
kben nu nog een echte bedroom dj maar heb al wat 'boekingen' voor feestje van kennissen 
Khoop natuurlijk dat dit resulteerd in een residentie ofzo ergens
! maar dat zal wel niet
Maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik deze hobby maar kan blijven uitoefenen, want ik ben echt een draai-addict!
PS. Trancefool. naar welke platenzaken ga jij vooral aangezien je ongeveer dezelfde stijl hebt als ik?
greetzz
Re: haha
| Originally posted by tijs08 En draai ook beetje beuktrance, van de voor de djs onder ons wel bekende label tracid traxx, pulse & overdose. |