TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- är du DJ eller producerare?
Pages (2): [1] 2 »
är du DJ eller producerare?
Jag bara undrade vilka (om det nu finns någon) här på den svenska sektionen som antingen DJ:ar eller producerar musik...
själv producerar jag musik..
Om du har gjort något (mix eller låt) så kanske vi på svenska sektionen kan få höra det så vi vet vad våra svenska medlemmar kan...
här kan ni ladda ner en låt som jag gjorde nyligen
(vänster klicka)
dbl - Ocean of Life
kommentera gärna...
jag gör trance.
Mitt artist namn e Parker.
Ja använder Fruityloops för att göra min musik.
TjeerSzZzz!!!
Bra låt! och kul att du delar med dej..
Jag, personligen är varken nån dj eller producent, bara förälskad i musiken 
Tack KoC...
Har du något man kan få höra Robstar?
skön låt
ibizakänsla
| quote: |
| Originally posted by dbl Har du något man kan få höra Robstar? |

Bra jobbat!
Bra jobbat dbl...Skön låt du har gjort måste jag ju säga....
Hehe, va gjorde du den med? Fyllig och go'! Allmänt asbra! Den var välarbetad!
Själv försöker man hålla ekonomin så bra som möjligt när det gäller inköp av 12" skivor... Blir dyrt, men det e ju mycket roligare än att cdj:a!
Robstar, gelar! Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också)
Ha'et!
tack tack...
KroTrance: Jag använder Fruityloops
Gillar din låt Robstar... härligt tryck i den
Man tackar! 
| Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också) |

Måste ju säga att jag e helt klart impregnerad av både dbl.s och "Parker"s låtar, låter ju hel skönt.
Har faktiskt lite annat med Parker
Laddade hem en låt som du gjort robstar som heter Placid dreams redan den 15 nov. 2001. Den var inte ett dugg dålig heller
Om du inte har nåt emot det så lägger jag upp en länk här till den för att dela med mig, det är bara å höger klicka å spara som --->>Parker - Placid dreams<<--
All kredds till er
Enda egna erfarenheterna jag har, är amatör hemma DJ, har dock spelat på nån fest + en breakfest som en kompis fixa. Så jädra kul.
Klart man har pillat lite med Rebirth som alla andra också, krångligt prog i min mening.
Har ju tillgång till både Fruityloops och Reason så man kanske skulle ge de en chans....
ses...
O jävlar.. det var Robstar.
Väldigt bra låt det också.
Den har jag lyssnat en hel del på faktiskt.
Talang i mängder på Swe-TA! 
jag måste säga att denna låten hade jag för ett bra tag sen och den har alltid varit en av favoritlåtarna på det senaste .. Parker - Placid Dreams skit bra gjort ..imponerad
.Hade på den på en stor lokalfest för ett tag sen och alla älskade låten
så du har verkligen lyckats
Tack igen, skit kul att du gillar den.
Ja e inte riktigt nöjd med den själv eftersom du kanske hör e EQn helt fucked up, de gör nästan ont i öronen när man lyssnar på den.
Men de har ja fixat, ja rmxade om den.
Så om alltgår som planerat så kommer den stå i skivdiskarna runt mars/april. 
Tjeers.
:
| Originally posted by robstar Tack igen, skit kul att du gillar den. Ja e inte riktigt nöjd med den själv eftersom du kanske hör e EQn helt fucked up, de gör nästan ont i öronen när man lyssnar på den.Men de har ja fixat, ja rmxade om den. Så om alltgår som planerat så kommer den stå i skivdiskarna runt mars/april. ![]() Tjeers. : |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan va coolt. Då ska jag ha ett signat ex för tusan ses... |

| Originally posted by SteveTranz4ever Fan va coolt. Då ska jag ha ett signat ex för tusan ses... |
Snälla... Kan inte ja också få en?
Hahahaha!
Ja men ja har ju inte släppt nått ännö! Men när/om så får ni ett signat ex. Men då får ni skicka nått som ni har signat till mej. 
Lika för alla! 
Mindshoooooooter:
Harru testat och spinna nån gång? Gela kul!
| Originally posted by Trancefella Mindshoooooooter: Harru testat och spinna nån gång? Gela kul! |
Jag vill också testa att DJ:a..
Men tyvärr så har man ju inte direkt råd att köpa någon utrustning + att jag inte känner eller vet något ställe som har..
men min farbror skall förhoppningsviss köpa och då skall jag hem till honom och testa.. om det nu blir av någon gång..
| Originally posted by dbl Men tyvärr så har man ju inte direkt råd att köpa någon utrustning + att jag inte känner eller vet något ställe som har.. |
Du kommer så inni sankt Olaus Petri inte ångra dig, reveal!
Och för penga problemet säger jag bara:
Triss! [Bingolotto är så sjukligt segt! Eller?]
Åhhhh!!!! *dreggel*
Såg nys ett paket som man inte får missa! 2 technics sl-1200MK2 [silver], Vestax PCV-175 mixer, Sony MDR-V700 hörlurar, 2 st Stanton 520-SK DJ Craze Pro Cartridges, med headshells o allt. Inklusiv skiv-"borste" och spray.
Sedan kommer priset:
Gissa!
Nej.
Nästan, 16000 SVENSKA KRONOR!! Känner för att leva i celibat eller något liknande drastiskt! Uhhhh.....