TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ביי אנשים !!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by luckystrike on Jan-26-2002 21:52:

Hello! ביי אנשים !!!!

מחר אני מתחיל קורס חובש-קרבי ...


יו איך אין לי כוח לזה ...
ארבעה חודשיים של מחטים ואינפוזיות ...

טוב - רק רציתי להגיד שלום - אני יהיה בביית כמעט כל סוף שבוע אז תשמרו אותי מעודכן שאני יחזור


יאללה - נתראה עוד שבוע...



Posted by SimonP on Jan-26-2002 21:58:

ביי ובהצלחה!
אתה יודע מה המוטו של החובשים הקרביים:
"מה שלא הורג אותך, מחשל אותי"
יאללה אחי בהצלחה


Posted by Dj Moriano on Jan-26-2002 22:04:

בהצלחה אחי


Posted by arik on Jan-26-2002 22:42:

בהצלחה אח שלי
גם אני עוד מעט מתגייס לצהל
אומנם יש לי פרופיל 72 אבל עדיין קרבי

אל תשכח שאתה חוזר להגיד פה שלום בפורמ ולעדכן אם יש משהו

ילא אחי בהצלחה


Posted by on Jan-26-2002 22:51:

אחי
כשתגיע לשם תחפש מדריך בשם רון בן ישי
תגיד לו שאתה חבר שלי
הוא כבר יקמבן אותך

או יוגב לוגסי... הוא גם נמצא שם
אחד מהם בטוח יקמבן אותך שם!

ואתה עוד אומר שאני לא דואג לך


Posted by eXeTik on Jan-26-2002 23:03:

בהצלחה גבר...


Posted by Hell_Copter on Jan-26-2002 23:30:

בהצלחה מורן
ספר חוויות איך תקעת לעצמך אינפוזיה ביד
שמעתי מידידה שלי שהמורה שלה לביולוגיה עשתה את זה בשיעור


Posted by m0sh on Jan-27-2002 05:05:

ביי מורן

אני מקווה שתצליח!

ותפסיק לעשן!


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-27-2002 10:28:

ביי מורן
תהנה ככל האפשר מהקורס שלך


Posted by YuVaL on Jan-27-2002 11:16:

ביי מורן אחי..

תהנה בקורס ותשמור על קשר ואל תשכח לבקר את הפורום פעם ב


אני ינסה לשמור פה שקט עם מוש וגיל לא יריבו כל הזמן



סתם אחים שלי

אז יאללה מורן תהנה... שמור על קשר


Posted by DjChook on Jan-27-2002 12:46:

ביי אחי

והצעה... אני חושב שמוד אחד לא מספיק לפורום

אבל זאת רק ההצעה שלי

ואל תגידו לי שמורן עדיין כאן, כי זה לא עוזר שהוא בא פעם בשבוע ...

תחשבו על זה...


עדיין אחי, מורן, תעשה חיים !
תציל חיים !


Posted by Dj Moriano on Jan-27-2002 12:52:

למה חן אחד זה מספיק
אם יהיה עוד משהו שיסגור במקום יובל ט'רדים
הוא יהיה דיי מעוצבן זה הטריפים שלו.....


אבל אם צריך מוד אז אני חושב שזה צריך להיות אחד שהשם
שלו מתחיל באות א' כי למוד יש הכי הרבה סמכות והוא כאילו ראשון
וא' זאת האות הראשונה



ד"א:

זאת סתם מיקריות אבל במקרה קוראים לי
איתן


Posted by YuVaL on Jan-27-2002 13:06:

הממממ.. אתם רומזים שאני לא מוד טוב?


Posted by Dj Moriano on Jan-27-2002 13:09:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
הממממ.. אתם רומזים שאני לא מוד טוב?



כן

עד שאתה קולט אתה כל כך איטי...

,סתם אחי אתה אחלה מוד לפי דעתי זה מספיק אחד
פשוט חן אתה יודע איך הוא והנטיות שלו.....




Posted by DjChook on Jan-27-2002 13:12:

quote:
Originally posted by Dj Moriano



פשוט חן אתה יודע איך הוא והנטיות שלו.....





למה דווקא אני וליבי....


סתם אח שלי

אף אחד לא אמר שאתה לא מוד טוב פשוט לדעתי אחד לא מספיק
ואני ממש לא אומר שאני רוצה להיות מוד

ת'אמת אני לא רוצה

אני פשוט דואג לשלום הפורום שלנו...


Posted by Dj Moriano on Jan-27-2002 13:15:

quote:
Originally posted by DjChook


למה דווקא אני וליבי....


סתם אח שלי

אף אחד לא אמר שאתה לא מוד טוב פשוט לדעתי אחד לא מספיק
ואני ממש לא אומר שאני רוצה להיות מוד

ת'אמת אני לא רוצה

אני פשוט דואג לשלום הפורום שלנו...


למה זה בסדר בינתייפ אם יהיו בעיות אני בטוח שימנו עוד מוד



שוב פעם
קוראים לי
איתו
'מתחיל בא


וגם אני לא חושב שיובל ומורן יכולים להפוך מידהו למוד אני חושב שרק סוומפר יכול


Posted by DjChook on Jan-27-2002 13:18:

quote:
Originally posted by Dj Moriano

וגם אני לא חושב שיובל ומורן יכולים להפוך מידהו למוד אני חושב שרק סוומפר יכול


אף אחד לא אמר שלא

אבל אם מחליטים החלטה פורומית שצריך ורוצים עוד אחד נפנה את הבקשה לאדון סוואמפר היקר

מישהו יודע את שמו הפרטי ?


Posted by Dj-2TaLL on Jan-27-2002 19:57:

quote:
Originally posted by DjChook


מישהו יודע את שמו הפרטי ?


אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...


אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...


Posted by Dj-2TaLL on Jan-27-2002 20:03:

quote:
Originally posted by DjChook


מישהו יודע את שמו הפרטי ?


אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...


אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...


Posted by DjChook on Jan-27-2002 20:22:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...


אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...


חחחח ראסמי


Posted by m0sh on Jan-27-2002 20:24:

Del *******


Posted by m0sh on Jan-27-2002 20:26:

חחחחחחחחח אי אפשר להכניס את השם שלו


Posted by DjChook on Jan-27-2002 20:31:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחח אי אפשר להכניס את השם שלו


תשמע שאתה מרגיש כמו אלוהים אז

do u believe in a god that .... swamp rulzzz


Posted by Hell_Copter on Jan-27-2002 21:49:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...


אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...


חחחחחחחחחחחחחחחחח
מה שנכון נכון!!!


Posted by luckystrike on Feb-01-2002 14:29:

תודה אנשים !!!!!!!!!

היה לי שבוע קשה אחושרמוטה - אני הולך לישון עוד מעט ואני יעלה ליותר זמן בערב

בקשר למוד - תסתכלו על פורומים מקומיים אחרים - יש כאלה שאין בהם אפילו מוד אחד...

זה לא כזה עניין כולם פה בראש טוב - אני חושב שגם בלי מוד בכלל היינו מסתדרים ...
ו...
שוב פעם תודה !!!!!!!

גיל - ניסיתי למצוא את יוגב ולא מצאתי

אני ינסה שבוע הבא...
הוצאתי פטור גילוח בינתיים וסידרתי לעצמי רובה תירס (במקום בורקס כמו כולם) ..


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.