TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ביי אנשים !!!!
Pages (2): [1] 2 »
ביי אנשים !!!!
מחר אני מתחיל קורס חובש-קרבי ...

יו איך אין לי כוח לזה ...
ארבעה חודשיים של מחטים ואינפוזיות ...
טוב - רק רציתי להגיד שלום - אני יהיה בביית כמעט כל סוף שבוע אז תשמרו אותי מעודכן שאני יחזור
יאללה - נתראה עוד שבוע...
![]()
ביי ובהצלחה!
אתה יודע מה המוטו של החובשים הקרביים:
"מה שלא הורג אותך, מחשל אותי"
יאללה אחי בהצלחה
בהצלחה אחי
בהצלחה אח שלי
גם אני עוד מעט מתגייס לצהל
אומנם יש לי פרופיל 72 אבל עדיין קרבי
אל תשכח שאתה חוזר להגיד פה שלום בפורמ ולעדכן אם יש משהו
ילא אחי בהצלחה
אחי
כשתגיע לשם תחפש מדריך בשם רון בן ישי
תגיד לו שאתה חבר שלי
הוא כבר יקמבן אותך 
או יוגב לוגסי... הוא גם נמצא שם
אחד מהם בטוח יקמבן אותך שם!
ואתה עוד אומר שאני לא דואג לך 
בהצלחה גבר...
בהצלחה מורן
ספר חוויות איך תקעת לעצמך אינפוזיה ביד
שמעתי מידידה שלי שהמורה שלה לביולוגיה עשתה את זה בשיעור
ביי מורן
אני מקווה שתצליח!
ותפסיק לעשן!
ביי מורן
תהנה ככל האפשר מהקורס שלך
ביי מורן אחי..
תהנה בקורס ותשמור על קשר ואל תשכח לבקר את הפורום פעם ב

אני ינסה לשמור פה שקט עם מוש וגיל לא יריבו כל הזמן
סתם אחים שלי
אז יאללה מורן תהנה... שמור על קשר
ביי אחי
והצעה... אני חושב שמוד אחד לא מספיק לפורום
אבל זאת רק ההצעה שלי
ואל תגידו לי שמורן עדיין כאן, כי זה לא עוזר שהוא בא פעם בשבוע ...
תחשבו על זה...
עדיין אחי, מורן, תעשה חיים !
תציל חיים !
למה חן אחד זה מספיק
אם יהיה עוד משהו שיסגור במקום יובל ט'רדים
הוא יהיה דיי מעוצבן זה הטריפים שלו.....
אבל אם צריך מוד אז אני חושב שזה צריך להיות אחד שהשם
שלו מתחיל באות א' כי למוד יש הכי הרבה סמכות והוא כאילו ראשון
וא' זאת האות הראשונה
ד"א:
זאת סתם מיקריות אבל במקרה קוראים לי
איתן
הממממ.. אתם רומזים שאני לא מוד טוב?

| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy הממממ.. אתם רומזים שאני לא מוד טוב? |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano פשוט חן אתה יודע איך הוא והנטיות שלו..... |

| quote: |
| Originally posted by DjChook למה דווקא אני וליבי.... ![]() סתם אח שלי אף אחד לא אמר שאתה לא מוד טוב פשוט לדעתי אחד לא מספיק ואני ממש לא אומר שאני רוצה להיות מוד ת'אמת אני לא רוצה אני פשוט דואג לשלום הפורום שלנו... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano וגם אני לא חושב שיובל ומורן יכולים להפוך מידהו למוד אני חושב שרק סוומפר יכול |
| quote: |
| Originally posted by DjChook מישהו יודע את שמו הפרטי ? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook מישהו יודע את שמו הפרטי ? |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר... אני לא הייתי רוצה להיות מוד... נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים... |
Del *******
חחחחחחחחח אי אפשר להכניס את השם שלו
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחחחחחחחח אי אפשר להכניס את השם שלו |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר... אני לא הייתי רוצה להיות מוד... נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים... |
תודה אנשים !!!!!!!!!
היה לי שבוע קשה אחושרמוטה - אני הולך לישון עוד מעט ואני יעלה ליותר זמן בערב 
בקשר למוד - תסתכלו על פורומים מקומיים אחרים - יש כאלה שאין בהם אפילו מוד אחד...
זה לא כזה עניין כולם פה בראש טוב - אני חושב שגם בלי מוד בכלל היינו מסתדרים ...
ו...
שוב פעם תודה !!!!!!!
גיל - ניסיתי למצוא את יוגב ולא מצאתי

אני ינסה שבוע הבא...
הוצאתי פטור גילוח בינתיים וסידרתי לעצמי רובה תירס (במקום בורקס כמו כולם) ..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.