TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by arik on Jan-27-2002 20:44:

אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!

בהתחלה לא ידעתי אם כדאי לפתוח טרד על זה כי אחרי הכל זה פורמ לטראנס וכל זה
אבל אחרי שכולם שמים מה שבא להם אז גם אני

בכל מקרה מעצבן אותי שיש פול מישחקים שאני בכלל לא יודע עליהם

אז חשבתי אולי כל אחד ימליץ על משחק לא חייב להיות חדש
וגם כל משחק שיוצא אז תירשמו כאן שכולם ידעו

אני גם יתן כמה להתחלה
Art of Magic
Summoner
Legends of Might and Magic
Commandos 2


Posted by m0sh on Jan-27-2002 20:47:

Medal Of Honor:Allied Assult


Posted by arik on Jan-27-2002 20:58:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Medal Of Honor:Allied Assult

סבבה
תודה מוש

אבל גם עדיף שתרשמו את סוג המשחק
כדי לדעת אם יש טעם בכלל לחפש אותו


Posted by m0sh on Jan-27-2002 21:15:

Salt Lake 2002

משחק של אולימפיידת החורף

משחק מאד נחמד


אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף


Posted by DjChook on Jan-27-2002 21:38:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף

?

ואני עדיין אוהב את

Starcraft: Brood war

וגם את
yuri's revenge

המממ
MAX PAYNE

משחקים יותר חדשים פשוט לא סוחבים


Posted by m0sh on Jan-27-2002 21:51:

quote:
Originally posted by DjChook

?


רענן כהן!

יצפאן!


Posted by DjChook on Jan-27-2002 22:01:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


רענן כהן!

יצפאן!



אהה לא ראיתי


Posted by SimonP on Jan-27-2002 22:29:

Max Payne.
פשוט אדיר.

ואם כבר משחקי רשת, אני ממש מכור לאחרונה ל Quake 3: Rocket Arena
ממש נהנה ממנו.


Posted by on Jan-28-2002 00:00:

Jimmy White's Cue Ball

מומלץ לחובברי הסנוקר

Panzer Campaings

אסטרטגיה חמוד


יש לי עוד מלא אבל אין לי זמן לרשום עכשיו...


Posted by m0sh on Jan-28-2002 05:17:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
Jimmy White's Cue Ball

מומלץ לחובברי הסנוקר



חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


יצאו הרבה יורת טובים


Posted by Dj Moriano on Jan-28-2002 13:18:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Salt Lake 2002

משחק של אולימפיידת החורף

משחק מאד נחמד


אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף


חחחחח


Posted by on Jan-28-2002 14:11:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


יצאו הרבה יורת טובים



כל אחד והטעם שלו!


Posted by m0sh on Jan-28-2002 14:25:

סבבה


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-28-2002 15:57:

אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים?


Posted by m0sh on Jan-28-2002 16:06:

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים?


אחי

HTTP DEAD

ני תמיד יכול לסדר לך אם אתה רוצה


Posted by nesher on Jan-28-2002 17:53:

אם כבר משחקי רשת
Counter-Strike
ואין אפילו להשוות למשהו אחר
ומישהו ממכם לעזעזל מכיר איזה קוואסט חדש וטוב?
הז'אנר הזה נעלם מהעולם וחבל


Posted by DjChook on Jan-28-2002 17:56:

quote:
Originally posted by nesher
אם כבר משחקי רשת
Counter-Strike
ואין אפילו להשוות למשהו אחר


אתה צודק
לא שיחקתי בזה אבל חבר שלי כל היום משחק בזה

הדבר היחיד שבאמת השקעתי בו היה

brood war - battle.net


Posted by arik on Jan-28-2002 18:09:

Art of Magic
Heroes Chronicles: The Final Chapter
Red Faction
Summoner
Legends of Might and Magic
Serious Sam
Hostile Weathers
Medal Of Honor:Allied Assult
Disciples 2 - Dark Prophecy
Demon World - Dark Armies
Star Wars - Starfighter
Hitman 2
Return To Castle Wolfenstein
Neverwinter Nights
Condition Zero
The Elder Scrolls III: Morrowind
Grand Theft Auto III
EverQuest: The Shadows Of Luclin
Warcraft III
Age Of Wonders II: The Wizard's Throne
Prisoner of War
Serious Sam 2
הנה רשימה קטנה של מישחקים שאין לי וכנראה גם לא יהיו לי
אלא אם כן יש פה מישהו נחמד שיש לו אותם ומוכן לישלוח לי בדואר אותם
בעד סכום סימלי


Posted by Q-PiXeL on Jan-28-2002 18:44:

טוב אז המשחק שאני הכי משחק בו הוא
Need for Speed: Porsche Unleashed
ישן אבל אני לא יכול בלי תחושת הנהיגה... יש לי גם הגה רוטט וחוץ מהמשחק הזה אין משחק אחר שאני יכול לשחק בו עם ההגה...

כמו שמוש המליץ המשחק הכי חדש והמומלץ בחום הוא מדל אוף הונור

Wolfenstein
משחק שהרבה זמן כבר לא ראיתי משהו דומה לו.... גם מומלץ

הממ.... טוב זהו בנתיים


Posted by DjChook on Jan-28-2002 19:07:

כרגיל אריק והרשימות האינסופיות שלו ...

בכל מקרה, מאיך שהצצתי בה, סתם רשמת משחקים

GTA3 לא יצא בכלל לפיסי למשל..


Posted by m0sh on Jan-28-2002 19:32:

טוב משהו אחד:

מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית

פשוט משחק הרבה יותר טוב


ובקשר ל
Counter stirke

MOHAA is better

זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום

MOH
פשוט קורע את כולם


Posted by Dj Moriano on Jan-28-2002 20:13:

רוצים משהו באמת טוב
"כוכב כחול"

חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו
יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה


Posted by DjChook on Jan-28-2002 21:49:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב משהו אחד:

מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית

פשוט משחק הרבה יותר טוב


ובקשר ל
Counter stirke

MOHAA is better

זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום

MOH
פשוט קורע את כולם


היופי בקאונטר סטרייק זה הכייף שבמשחק רשת

בכל מקרה, אני אוהב את דום 2, לדעתי משחקי גוף ראשון סתם הסתבכו מאז

למרות שאני לא ממש יודע, כי לא שיחקתי בחדשים כי המחשב לא סוחב

תשמעו, אני ו 3 חברים בדום 2 - מסך 7 - הכי כייף בעולםםם

PURE BLOOD


Posted by yahel222 on Jan-28-2002 23:11:

אנשים אני רואה שאף אחד לא הזכיר
אז
Championship Manager 2001\2002
משחק נדיר למי שאוהב כדורגל


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-28-2002 23:36:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אחי

HTTP DEAD

ני תמיד יכול לסדר לך אם אתה רוצה

בטח שאני רוצה אחי
אז אם יש לך מצב לעזור לי פה ושם תרים איזה אי סי קיו


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.