TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
אם אתה רוצה להמליץ על משחק מחשב זה המקום!!!!!
בהתחלה לא ידעתי אם כדאי לפתוח טרד על זה כי אחרי הכל זה פורמ לטראנס וכל זה
אבל אחרי שכולם שמים מה שבא להם אז גם אני
בכל מקרה מעצבן אותי שיש פול מישחקים שאני בכלל לא יודע עליהם
אז חשבתי אולי כל אחד ימליץ על משחק לא חייב להיות חדש
וגם כל משחק שיוצא אז תירשמו כאן שכולם ידעו
אני גם יתן כמה להתחלה
Art of Magic
Summoner
Legends of Might and Magic
Commandos 2
Medal Of Honor:Allied Assult
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN Medal Of Honor:Allied Assult |
Salt Lake 2002
משחק של אולימפיידת החורף
משחק מאד נחמד
אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף |
| quote: |
| Originally posted by DjChook ? |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN רענן כהן! יצפאן! |
Max Payne.
פשוט אדיר.
ואם כבר משחקי רשת, אני ממש מכור לאחרונה ל Quake 3: Rocket Arena
ממש נהנה ממנו.
Jimmy White's Cue Ball
מומלץ לחובברי הסנוקר
Panzer Campaings
אסטרטגיה חמוד
יש לי עוד מלא אבל אין לי זמן לרשום עכשיו...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts Jimmy White's Cue Ball מומלץ לחובברי הסנוקר |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN Salt Lake 2002 משחק של אולימפיידת החורף משחק מאד נחמד אבל היא אפשר לשחק את זה כי זה חורף |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא יצאו הרבה יורת טובים |
סבבה 
אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים?
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 אחים שלי השאלה שלי היא מאיפה אני יכול למצוא אתרים טובים להורדת משחקים? |
אם כבר משחקי רשת
Counter-Strike
ואין אפילו להשוות למשהו אחר
ומישהו ממכם לעזעזל מכיר איזה קוואסט חדש וטוב?
הז'אנר הזה נעלם מהעולם וחבל
| quote: |
| Originally posted by nesher אם כבר משחקי רשת Counter-Strike ואין אפילו להשוות למשהו אחר |
Art of Magic
Heroes Chronicles: The Final Chapter
Red Faction
Summoner
Legends of Might and Magic
Serious Sam
Hostile Weathers
Medal Of Honor:Allied Assult
Disciples 2 - Dark Prophecy
Demon World - Dark Armies
Star Wars - Starfighter
Hitman 2
Return To Castle Wolfenstein
Neverwinter Nights
Condition Zero
The Elder Scrolls III: Morrowind
Grand Theft Auto III
EverQuest: The Shadows Of Luclin
Warcraft III
Age Of Wonders II: The Wizard's Throne
Prisoner of War
Serious Sam 2
הנה רשימה קטנה של מישחקים שאין לי וכנראה גם לא יהיו לי
אלא אם כן יש פה מישהו נחמד שיש לו אותם ומוכן לישלוח לי בדואר אותם
בעד סכום סימלי
טוב אז המשחק שאני הכי משחק בו הוא
Need for Speed: Porsche Unleashed
ישן אבל אני לא יכול בלי תחושת הנהיגה... יש לי גם הגה רוטט וחוץ מהמשחק הזה אין משחק אחר שאני יכול לשחק בו עם ההגה...
כמו שמוש המליץ המשחק הכי חדש והמומלץ בחום הוא מדל אוף הונור
Wolfenstein
משחק שהרבה זמן כבר לא ראיתי משהו דומה לו.... גם מומלץ
הממ.... טוב זהו בנתיים
כרגיל אריק והרשימות האינסופיות שלו ...
בכל מקרה, מאיך שהצצתי בה, סתם רשמת משחקים
GTA3 לא יצא בכלל לפיסי למשל..
טוב משהו אחד:
מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית
פשוט משחק הרבה יותר טוב
ובקשר ל
Counter stirke
MOHAA is better
זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום
MOH
פשוט קורע את כולם
רוצים משהו באמת טוב
"כוכב כחול"
חולה על המשחק הזה אני עדיין משחק בו
יש לי את הג'וסטיק הרוטט של מיקרוסופט משהו חזק לאללה
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN טוב משהו אחד: מדל הוף הונור מזיין את הטירה הנאצית פשוט משחק הרבה יותר טוב ובקשר ל Counter stirke MOHAA is better זה כמעט על אותו עיקרון אבל זה שמלא משחקים את קואנטר עדיין לא אומר כלום MOH פשוט קורע את כולם |
אנשים אני רואה שאף אחד לא הזכיר
אז
Championship Manager 2001\2002
משחק נדיר למי שאוהב כדורגל
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אחי HTTP DEAD ני תמיד יכול לסדר לך אם אתה רוצה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.