TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שביתה??
Pages (2): [1] 2 »


Posted by YuVaL on Jan-28-2002 15:32:

שביטה??

תגידו חבר'ס??

לפי מה שאני רואה יש שביטה
תגידו זה גם כולל חטיבת ביניים למרות שזה קשור לתיכון?!?!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1593308,FF.html


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-28-2002 15:56:

אחי לפי מה שאני מבין החטיבות שובתות הרי העל יסודיים =חטיבות
או שאני טועה ואני מקווה שאני טועה כי אז התיכונים יושבתו וזה יהיה פצצתי


Posted by m0sh on Jan-28-2002 16:04:

חי חי

שביתה זה עם ת


וארגון המורים זה בדר"כ רוב החטיבות


תיכוןזה ארגון


החטיבה שלי הייתה הסתדרות


Posted by m0sh on Jan-28-2002 16:21:

אחי אחיות

זה שביתה של התיכונים!!!!!!

נראה לי גם חטיבות כמעט 100 אחוז

הכל מעל יסודי אני חושב


נו יאללה בלאגן!


Posted by nesher on Jan-28-2002 17:49:

חחחח
איזה דפוקים אתם אלוהים
על-יסודי = לא יסודי
בואנה זה ממש לא קשה להבין
והדבר הזה אומר שזה גם חטיבות וגם תיכונים אבל תצטרכו לבדוק אם בחטיבה\תיכון שלכם המורים הם מהארגון או המהסתדרות
בחלק יש גם וגם


Posted by DjChook on Jan-28-2002 17:54:

quote:
Originally posted by nesher
חחחח
איזה דפוקים אתם אלוהים
על-יסודי = לא יסודי
בואנה זה ממש לא קשה להבין
והדבר הזה אומר שזה גם חטיבות וגם תיכונים אבל תצטרכו לבדוק אם בחטיבה\תיכון שלכם המורים הם מהארגון או המהסתדרות
בחלק יש גם וגם


דברי חוכמה


Posted by YuVaL on Jan-28-2002 17:55:

אנשים!!!!!!
בלגן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני מחר יברר בביצפר שלי
ואם כן


איזה פצצצצצצצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Q-PiXeL on Jan-28-2002 18:32:

יווווווווווו
איך מתאים לי עכשיו שביתה.... אבל אני תמיד שוכח איפה המורים שלנו... חבר שלי אמר לי שבאירגון וגם לי יש הרגשה כזאת....
יוווו זה יכול להיות אחלה...


Posted by YuVaL on Jan-28-2002 19:04:

רוב המורים שלנו הם בארגון!!!

אז יש סיכוי גדול שלא נלמד עם יהיה שביתה!!!!!!!!


Posted by m0sh on Jan-28-2002 19:26:

שאמרתי כולם מעל היסודי

לא אמרתי שאני חושב שגם היסודי....


בעקרון זה ויכוח על הציון של המגן...


אבל אם זה שביתה כללית אז כל החטיבות גם ישבתו...


Posted by Hell_Copter on Jan-28-2002 21:00:

יובל... למי אומרים תודה על זה שהוא אמר לך על זה

זה שביתה בגלל שהמורים רוצים שלבגרויות חורף יהיו ציוני מגן או משהו כזה

חבר שלי התקשר עוד בצהריים למוקד... וכמעט בטוח שיש שביתה... נכון לעכשיו לפחות ולא לומדים יום רביעי
אבל זה מסריח לי בגלל שיש לי מחר מבחן ענק!!


Posted by DjChook on Jan-28-2002 21:45:

יום חמישי תעודות


ואמרו שהשביתה ללא מגבלת זמן


ש-כ-ו-נ-ה


Posted by Hell_Copter on Jan-28-2002 21:52:

quote:
Originally posted by DjChook
יום חמישי תעודות


ואמרו שהשביתה ללא מגבלת זמן


ש-כ-ו-נ-ה


רק עכשיו אתם מקבלים תעודות?!
קיבלנו לפני איזה שבועיים וחצי בערך...


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-28-2002 21:56:

בטוח שובתים???
ואם כן עד מתי?
ואם זה בכל הארץ בכלל


Posted by Hell_Copter on Jan-28-2002 22:01:

לא בטוח שובתים...
הם דיברו על זה היום ומחר גם ידברו
אם כן זה מיום רביעי ולא ידוע עד מתי...
ולפ מה שהבנתי זה אמור להיות בכל הארץ


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-28-2002 22:19:

ניפ ניש ניח
שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ממש מקווה שתהיה אחת אחרת אני רוצח מישהו


Posted by Scorchio on Jan-29-2002 10:56:

מה שביתה מה
יש לי בגרות בהיסטוריה כושיליראבאק
אני יצטרך להשלים הכל בפסח אם השביתה הזאת תהיה הרבה זמן...


Posted by SimonP on Jan-29-2002 12:19:

ואיי מתאים לאללה השביתה, למרות שהיום ביעסו אותי לאללה. היה אמור להיות לנו מבחן מחר בהיסטוריה, בגלל השביתה לא ממש התכונני עד עכשיו. בכל מקרה נכנס לנו היום אחד המורים ואומר שגם אם תהיה שביתה המבחן כרגיך


Posted by YuVaL on Jan-29-2002 12:38:

לנו אמרו לבדוק מחר ב7:00 בבוקר בחדשות

אם אומרים שארגון המורים שובת אז לא לבוא


Posted by Scorchio on Jan-29-2002 13:28:

רוב הסיכויים שאין שביתה
שמעתי ברדיו


Posted by YuVaL on Jan-29-2002 13:45:

quote:
Originally posted by Scorchio
רוב הסיכויים שאין שביתה
שמעתי ברדיו


כוס עמק איזה זיין!!!!!
שונא ת'זונות האלה כל היום מעיימים שביתה שביתה בסוף אין כלום!


Posted by Hell_Copter on Jan-29-2002 13:46:

סעמק !!!!!

אין שביתה מחר... וזה בטוח

מה שכן יכול להיות שמתחילים ב 10... אבל זה גם לא סגור

הקטע הכי זין בכל העניין זה שאני אמור להתחיל מחר ב 10 כי התבטלו לי שעתיים ראשונות
לא רוצה שכולם גם יתחילו ב 10!!


Posted by nesher on Jan-29-2002 13:58:

כוס אמ אמק
יש לי מבחן קיוויתי שהוא יתבטל
וחוץ מזה
גם ככה אני כל יום רביעי מתחיל ב10
עכשיו כולם יתחילו איתי איזה זיין


Posted by Dj Moriano on Jan-29-2002 15:33:

יש שביתה מתחיליםב10


Posted by SimonP on Jan-29-2002 16:31:

בעסה עם ה"שביתה" הזאת.. לי זה לא משנה מתחיל ב7:30


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.