TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Champions League 05/06
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Braxen on Mar-28-2006 15:55:

Champions League 05/06

Ikv�ll sm�ller det Zoric !

Den andra matchen ikv�ll �r mellan Benfica & Barcelona, imorn spelar

Lyon - Milan

Inter - Villarreal

Vilka h�ller ni p�?, vad tror ni ?

Posted by benni on Mar-28-2006 16:10:

Ljungberg och Zlatan?

hade varit roligt att se

Posted by zoric on Mar-28-2006 16:11:

Yay Braxen!

Tror och hoppas givetvis p� Juventus i m�tet p� Highbury. Gissar p� att det blir oavgjort och att Bianconeri tar hem det hela p� Delle Alpi

Dock s� kommer det att bli sv�rt f�r Juventus att f� ett bra utg�ngsl�ge inf�r returen om man underskattar sina motst�ndare som �r ett mycket bra lag. Ett bra utg�ngsl�ge f�r Juventus �r ett m�ste, annars b�ddar en Arsenal-vinst f�r �nnu st�rre dramatik i returen, och det vill vi i Juventus-l�gret inte ha (Det r�ckte med Werder Bremen, Hehe)

Benfica vs. Barcelona:

Barcelona har skadeproblem och detta kan gynna Benfica som har en lyrisk hemmapublik. Barcelona �r givetvis storfavoriter och borde kunna f� ett oavgjort resultat inf�r returen p� Nou Camp. Men jag hoppas att Benfica kan skr�lla, och att den fantastiska publiken p� Est�dio da Luz kan lyfta de. Annars ser det v�l ganska bra ut f�r Barcelona

Olympique Lyon vs. AC Milan:

P� f�rhand kanske den mest intressanta matchen tillsammans med Arsenal vs. Juventus. Det �r kul att m�nga har f�tt upp �gonen p� Lyons fantastiska lag som inte l�ngre �r ett g�ng som bara "r�kar" befinna sig d�r de �r f�r tillf�llet. Milan spelar enormt bra emellan�t och som vanligt har de g�tt l�ngt i turneringen, M�nga h�ller nog Milan som favorit, men jag tror p� Lyon �ven om jag k�nner till Milans fantastiska kapacitet.

Internazional vs. Villareal:

Villareal har g�tt fr�n att vara ett miserabelt La Liga-lag som f�rs�ker h�lla sig kvar i h�gsta spanska, till att spela Kvartsfinal i Champions League. Mycket ligger deras president bakom, han har pumpat in pengar och gjort ett mini-Chelski, men med Sydamerikanska spelare som har en enorm potential. Dejan Stankovic spelar i Inter och jag hoppas att de tar sig vidare, f�r jag tycker om Adriano, Recoba, Stanky och grabbarna n�r de v�l s�tter fart p� saker och ting.

Posted by Braxen on Mar-28-2006 16:11:

Jupp, Ljungberg �r dock skadad .. hoppas p� 2-0 till the gunners, d vore sk�nt att ha med sig till returen i italien ..

Posted by zoric on Mar-28-2006 16:12:

Det �r verkligen synd att Fredrik inte kan spela idag, skadan som han �drogs sig mot Chelsea i Februari var v�rre �n v�ntat.

Sol Campbell spelar inte heller i Arsenal ikv�ll vad jag h�rt.

Posted by Braxen on Mar-28-2006 16:16:

quote:
Originally posted by zoric
Det �r verkligen synd att Fredrik inte kan spela idag, skadan som han �drogs sig mot Chelsea i Februari var v�rre �n v�ntat.

Sol Campbell spelar inte heller i Arsenal ikv�ll vad jag h�rt.

Nej han startar nog inte, har inte spelat en 'riktig' match p� ett tag nu, s� matchformen �r nog inte den b�sta .. tror gunners st�ller upp s�h�r.

Lehmann

Eboue Senderos Toure Flamini

Hleb Gilberto Fabregas Reyes/Pires

Van Persie Titi

H�rde tyv�rr att Sebastian Larsson inte fick plats p� b�nken idag, lite synd, �ven fast han f�rmodligen �nd� itne hade f�tt spela n�tt

Posted by zoric on Mar-28-2006 16:43:

quote:
Originally posted by Braxen
Nej han startar nog inte, har inte spelat en 'riktig' match p� ett tag nu, s� matchformen �r nog inte den b�sta .. tror gunners st�ller upp s�h�r.

Lehmann

Eboue Senderos Toure Flamini

Hleb Gilberto Fabregas Reyes/Pires

Van Persie Titi

H�rde tyv�rr att Sebastian Larsson inte fick plats p� b�nken idag, lite synd, �ven fast han f�rmodligen �nd� itne hade f�tt spela n�tt

Det ser ganska bra ut m�ste jag s�ga, �ven om man saknar en del i backlinjen och d� t�nker jag p� Cole, Campbell och Lauren.

Juventus st�ller f�rmodligen upp f�ljande lag:

Buffon i m�let.

Zambrotta och Chielini p� kanterna, Thuram och Cannavaro som mittbackar.

Camoranesi och Mutu (F�rmodligen Mutu) p� kanterna, I mitten Vieria och Emerson.

P� topp Zlatan & Trez.

Buffon, Inget snack. Hoppas p� en mycket bra match, och som han har spelat tidigare under 2006.

Zambrotta kommer att ruscha upp och ner, f�rhoppningsvis som han brukar, samtidigt som Chielini f�r en defensivare roll som ytterback. Canna och Lillian tar hand om mitten och styr f�rsvaret.

Det kan �ven bli s� att Blasi spelar ist�llet f�r Mutu, och d� spelar Juventus med 2 defensiva och en lite mer offensiv (Vieria), samtidigt som Camoranesi f�r en friare roll ute p� kanten. Emerson styr och st�ller i mitten, f�r det �r h�r man ska vinna matchen.

Zlatan mer target, och Trezeguet l�ngre fram.

Posted by fede on Mar-28-2006 16:58:

BAR�A!!!!!! :P
hoppas verkligen att barcas skador inte p�verkar deras spel s� mycket, ifall benfica vinner tror jag vi �nd� kan klara d p� hemmaplan med messi som f�rmodligen kommer vara tillbaka d�

ang�ende juvve o arsenal s� bryr jag mig inte s� mkt mer �n att den som spelar roligast fotboll ska vinna.. vilket iofs ingen av de tv� g�r :\ men hejja juvve d� eftersom zlatan kan t�nda till ibland

Posted by Braxen on Mar-28-2006 17:05:

quote:
Originally posted by fede
ang�ende juvve o arsenal s� bryr jag mig inte s� mkt mer �n att den som spelar roligast fotboll ska vinna.. vilket iofs ingen av de tv� g�r :\

Sen n�r spelar Arsenal i n t e rolig fotboll ?

Posted by zoric on Mar-28-2006 17:06:

Juventus har inte varit bra p� ett ganska bra tag nu, sista "bra" matchen var nog mot antingen Werder Bremen returen och innan det, Inter-matchen och Derby D'Italia som vi vann med 1-2 p� San Siro.

Nu �terst�r mindre �n 2 timmar till matchstart i kv�llens Champions League-matcher.

Posted by Braxen on Mar-28-2006 17:12:

Ska iv�g till en polare nu d�r jag ska se matchen *nerv�s*

L8rs !

Posted by fede on Mar-28-2006 17:13:

quote:
Sen n�r spelar Arsenal i n t e rolig fotboll ?

dom spelar i premier league :P s�ger allt haha
n�d�,, ohwell kanske fel o uttala sig om ett lag man inte tittat p� s� ofta, men en sak e s�ker :P jag hatar o titta p� arsenal matcher p� tv, kameran verkar sitte helt fel :P haha dagens i-landsproblem typ ;\

Posted by zoric on Mar-28-2006 17:15:

Jag f�rst�r ungef�r vad du menar med kameran, Fede

Nej, men det ska bli grymt intressant. Ikv�ll har jag valt att sitta ensam ifall Juventus skulle f�rlora eller f� ett d�ligt utg�ngsl�ge. Det �r l�ttare att koncentrera sig ensam

FORZA BIANCONERI

Posted by zoric on Mar-28-2006 21:12:

quote:
I'm looking at Juventus in dissapointment.

I've got to face the fact, Juventus played like shit today and it doesn't come as a surprise. First of all, We lost the midfield battle to Fabregas after 20 minutes of the first half. You can't win any matches if you lose the midfield after 20 minutes.

Sure, we've lost 4 games out of the last 6 in the UEFA Champions League this season and I can't blame no one else than the Juventus-players and Capello's bad coaching.

I'm truly dissapointed with Juventus and their appereance tonight, and we played even worse than last time in Germany against Werder Bremen where a couple of minutes could've meant that we could've been knocked out of the tournament. Now, when I compare that loss to this one, I can always take it out on bad defending and unlucky players in the last couple of minutes + That we actually played well without scoring on the chances we had. But, when I look at this loss, I only see Juventus-players making shameful appereances and playing one of the worst games this season. This can actually be compared to the Milan-loss which was our very first in 2005/2006.

If I would rate our players tonight, I would clearly give Fabio Cannavaro, Gianluigi Buffon and Emerson good ratings, Not even Emerson deserves this, But he did play well in the first half and tried at least to create something forward.

Buffon saved Juventus from being totally knocked out of this tournament more than thrice, and I'm very thankful. The same goes with Fabio Cannavaro, He also played quite well and saved Juventus from being totally humiliated, result-wise.

Now let's take a look at the really bad things:

Patrick Vieria returns "Home" to London, and Arsenal after leaving the club for Juventus. Everything is good and it looks very good on the paper. But what does Patrick really achieve this game? Nothing at all.

I would rather see Federico play instead of Jonathan Zebina, doesn't really matter when. I still think he's a much better player, and Capello has to get rid off that "favourite-player" thing that he's got since Roma. Zebina isn't good enough to play against those players. I'm sure Federico could do a much better job than Zebina did today. I'm positive.

Looking at Juventus two otehr midfielders who's going to create the offensive stuff forward, How much did Mutu and Camoranesi do? Nothing.

How much help did they get and why is Camoranesi trying to finish off every single pass, why not play simple?

I still don't get why the fuck Zebina got to play, and why Vieria wasn't substituted. I still don't get why Capello doesn't try anything new instead of that shitty cowardly way of playing.

I'm sure Giannichieda would do a much better job than Vieria did today, and why not start with Emerson and Giannichiedda instead of Mutu and Camoranesi?

Zlatan Ibrahimovic, Why is it so fucking hard to pass a ball right? How the hell are you going to start producing goals if you can't kick the ball properly?

Camoranesi got two yellow cards, The first one in frustration because he didn't get a freekick when Fabregas tackled him, then he got back and took revenge on Flamini. Then he continued to play like he did and finally he was given his second yellow card, once again after frustration he kicked down a player. Stupid challenge, I just can't believe that Capello didn't see that he couldn't carry on, He was too angry/mad/frustrated to continue on, Why the hell did he substitute him when Juventus played Livorno at Delle Alpi last time? That's right, He played 9 minutes and got frustrated at Livorno-attacker Lucarelli. He had to leave the pitch, Didn't he learn anything from that?

Why the hell did Capello substitute Mutu when Camoranesi played like shit tonight? He also had a yellow card, and the rest that's written above.

Zebina should be ashamed, after that shameful attack on Henry. I knew Juventus would fuck up in England once again, and we didn't even had a single chance to score a goal. Totally outplayed.

Arsenal played very well, closed our offensive play and we didn't have any for 85 minutes of the game. How can you score a goal on 5 minutes?

Cesc Fabregas clearly Man of The Match together with Thierry Henry, Kolo Tour�, Senderos, Flamini and ofcourse Reyes.

The only players who deserves a rating tonight is:

Gianluigi Buffon, Fabio Cannavaro and Emerson deserves a half rating. The rest with Capello can go home and be ashamed of themselves.

I'M DEEPLY DISSAPOINTED.

Grattis till Arsenal.

Posted by Joe Nas on Mar-28-2006 21:32:

shit, inte d�ligt med text i den recentionen, �r det meningen att man ska l�sa allt ?

Posted by zoric on Mar-28-2006 21:33:

Sorry. Brukar skriva som de i Sports Forumet s�ger: "Epic Novels"

Posted by Braxen on Mar-28-2006 22:09:

And its Aaaarseeeenaaal, Arseeenaal FC ! We're by faaar the greatest team, the world have ever seeen !

Samtidigt som Arsenal spelade lysande, s� var Juve ooootroligt bleka .. d� e ju fr�gan om arsenal gjorde dom bleka lr tv�rsom..

Vad fan t�nker Camo & Zebina me ? .. smart � spela s� i en kvart i CL .. ba tacka � ta emot.. me all den rutin som juvespelarna besitter �r det mer �n m�rkligt.

Men jag klagar inte

ps.

Booring Booring Arsenal !

Posted by hustler on Mar-28-2006 22:48:

quote:
And its Aaaarseeeenaaal, Arseeenaal FC ! We're by faaar the greatest team, the world have ever seeen !

Samtidigt som Arsenal spelade lysande, s� var Juve ooootroligt bleka .. d� e ju fr�gan om arsenal gjorde dom bleka lr tv�rsom..

Vad fan t�nker Camo & Zebina me ? .. smart � spela s� i en kvart i CL .. ba tacka � ta emot.. me all den rutin som juvespelarna besitter �r det mer �n m�rkligt.

Men jag klagar inte

ps.

Booring Booring Arsenal !

Fick g� upp 6 imorse h�r nere i Aussie f�r att se den matchen och det var det fan v�rt. Gillar varken Juve eller Arsenal om sanningen ska fram men Gunners kl�dde fan av Juve. Rent utav pinsamt emellan�t. Djurg�rden spelar inte i CL i �r s� jag �r v�l inte hyperintresserad men jag �r fan s� orolig f�r Zlatans form. Han uppf�rde sig som en orutinerad b-junior i vissa l�gen.

JUVE JUVE VA FAN CULO

Posted by zoric on Mar-29-2006 12:20:

Det �r sv�rt att komma �ver f�rlusten ig�r mot Arsenal i den f�rsta Champions League-kvarten.

Samtidigt s� f�rst�r jag fortfarande inte varf�r Jonathan Zebina spelade ist�llet f�r Federico Balzaretti som visserligen �r en ung spelare, men har enorm potential. Om det �r f�r att Zebina �r aningen "snabbare" i Capellos �gon, vet jag inte, Men jag f�rmodar att Capello resonerat s� inf�r matchen.

Jag har �ven alltid haft �verseende med Capellos val av spelare inf�r viktiga spelare, trots allt k�nner han laget b�st eftersom det �r hans jobb. Men ig�rkv�ll k�ndes det som om han gjorde flera konstiga/omotiverade val av spelare. Juventus hade bollen mest, men de spelade inte fotboll utan valde att rulla i sidled, likt Real Madrid de senaste �ren. Annat var det n�r Arsenal fick tag p� bollen, man fick tag i bollen och gick med full fart fram�t.

Thierry Henry, Cesc Fabregas, Kolo Tour�, Emmanuel Ebou�, Philippe Senderos, Gilberto Silva vann alla sina respektive "matcher i matchen".

Jag har bara sett Juventus s�h�r d�liga en g�ng tidigare under s�songen, mot AC Milan i seriefinalen i h�stas. D� kom man inte heller n�gonstans och spelade otroligt slarvigt, upptr�dde lojt och hade ingen vilja att skapa n�got.

Jag vet inte vad som h�nde ig�rkv�ll mer �n att Arsenal spelade ut Juventus och att Capello bidrog med n�gra desperata byten som jag inte f�rstod inneb�rden av.

Camoranesi skulle ha tagits av planen, eftersom han var tjurig �nda sedan han f�rlorade en duell mot Fabregas som han inte fick frispark p�, i situationen d�refter drar han p� sig ett gult och det helt i on�dan mot Flamini. Mauros andra gula var det inget snack om, skulle inte bli f�rv�nad om domaren plockade fram det r�da direkt, �ven om detta skulle vara f�r h�rt i det l�get. Det faktum att Adrian Mutu blev utbytt ist�llet f�r Camoranesi f�rst�r jag inte heller, Visst, Mutu hade inga bra l�gen eller chanser, men b�r Capello ta ut Mauro pga. han inte fungerar i matchen. Sj�lv tror jag att Capello �r r�dd f�r att ta ut honom, och att han vill beh�lla honom n�sta s�song ocks�, men samtidigt kan man inte t�nka s� och m�ste t�nka p� vad som �r viktigt just NU.

Jonathan Zebina har jag varit negativ hela tiden sedan han kom till Juventus tillsammans med Capello fr�n Roma. Han �r inte i det slaget han var f�r n�gra �r sedan d� han och Walter Samuel var v�rldsbackar. Hans gula kort var solklara, och det v�rsta �r att han f�rs�kte l�tsas som om han inte hade ett gult innan, d� han "blev f�rv�nad" �ver att ha f�tt ett till gult kort. Ist�llet f�r honom ville jag se Balzaretti, och om det inte uppfylls ska jag personligen �ka ner till Turin och banka in lite vett i Capellos hj�rna.

Patrick Vieria gjorde ingen glad ig�rkv�ll, och han skulle fan i mig ha blivit utbytt mot Giannichieda eventuellt Blasi. F�r han var inte bra och har inte varit bra sedan 10e omg�ngen i Serie A!

Kan bara s�ga att Gianluigi Buffon och Fabio Cannavaro f�r godk�nt f�r g�rdagskv�llens match, resten ska t�nka igenom, analysera och disskutera igenom vilka fel de gjorde.

Juventus bortastatistik �r inte lysande, s� en f�rlust �r inte alls f�rv�nande. Man har f�rlorat 4 av de 6 senaste bortamatcherna i Champions League.

Retur i Turin n�sta vecka, och d� fan ska man inte se skymten av detta loja och ointresserade spel. Dessutom ska de fan i mig prestera, och faktum kvarst�r att vi �r mycket starka p� Delle Alpi, F�rhoppningsvis kan vi sl� ut Arsenal d�.

Posted by Braxen on Mar-29-2006 12:29:

Jag tror Capello valde att spela Zebina p.g.a den rutinen han �nd� besitter, j�mf�rt me Chielini t.ex iaf .. synd att han e avst�ngd i returen bara

En polare h�ller p� Juve, vilket g�r d hela �nnu roligare.
Han st�r inte heller ut me Zebina, han typ hatar honom .. f�r �vrigt tror han att Zebina, Camo � flera kommer s�ljas i sommar, va tror du Zoric ?

Jag e s� j�vla glad �ver att Arsenal visar upp d spel som de besitter p� den stora europeiska scenen !

Sen e ja r�tt stolt �ver v�r lilla guldklimp ocks�

..en bild s�ger mer �n tusen ord lr ?

Posted by zoric on Mar-29-2006 12:48:

quote:
Jag tror Capello valde att spela Zebina p.g.a den rutinen han �nd� besitter, j�mf�rt me Chielini t.ex iaf .. synd att han e avst�ngd i returen bara

En polare h�ller p� Juve, vilket g�r d hela �nnu roligare.
Han st�r inte heller ut me Zebina, han typ hatar honom .. f�r �vrigt tror han att Zebina, Camo � flera kommer s�ljas i sommar, va tror du Zoric ?

Jag e s� j�vla glad �ver att Arsenal visar upp d spel som de besitter p� den stora europeiska scenen !

Sen e ja r�tt stolt �ver v�r lilla guldklimp ocks�

..en bild s�ger mer �n tusen ord lr ?

Jag tror att de allra flesta Juventus-fans alltid varit tveksamma till k�pet av Jonathan Zebina och hur Capello verkligen vill se honom spela.

Samtidigt tycker jag att det �r mycket b�ttre att l�ta unga spelare som antingen Balzaretti eller Chielini spela p� den andra kanten f�r att i v�rsta fall byta ut n�gon av dessa mot den rutinerade Pessotto som aldrig g�r en d�lig match.

Capello gjorde ett par misstag under matchen ig�rkv�ll, samtidigt som Arsenal lekte med Juventus f�rsvar och mittf�lt.

Det kan mycket v�l bli s� att Camoranesi & Zebina kommer att s�ljas i sommar, och det skulle inte f�rv�na mig �rligt talat. Det verkar som om Capello och Camoranesi inte riktigt kommer �verens med varandra och d�rf�r placerades Mauro ganska mycket p� b�nken i b�rjan av denna s�song och �ven en del efter Jul.

Jag tror att Juventus kommer att satsa p� nya spelare till sommaren och att Jonathan Zebina inte �r kvar i klubben inf�r 2006/2007. Det finns m�nga attraktiva spelare p� marknaden, och jag hoppas att Juventus tar och f�rst�rker laget med nya spelare. Camoranesi �r jag beredd att h�lla kvar, men samtidigt m�ste han sk�rpa till sig och upptr�da proffesionellt. Det �r inte f�rsta g�ngen han brister i hum�r, sist det h�nde blev han utbytt efter 9 minuter och d� tyckte jag att Capello gjorde det enda r�tta.

En intressant sak som Hustler n�mnde �r att Zlatan Ibrahimovic inte presterar som han brukar. Det kommer inte heller som en �verraskning. Han har varit mycket blek under 2006 och spelat d�ligt i de flesta matcher f�rutom en bra period d�r han gjorde m�l i 3 matcher i rad, varav en mot Inter i Derby D'Italia.

Jag har en Arsenal-polare som drev mig till vansinne idag, och jag satt ensam och �t mat idag i skolan f�r att det enda jag h�rde var:

"Zoran, ARSENAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2-0!!!!!!!!!!"

Posted by hustler on Mar-29-2006 13:32:

quote:
Det �r sv�rt att komma �ver f�rlusten ig�r mot Arsenal i den f�rsta Champions League-kvarten.

Samtidigt s� f�rst�r jag fortfarande inte varf�r Jonathan Zebina spelade ist�llet f�r Federico Balzaretti som visserligen �r en ung spelare, men har enorm potential. Om det �r f�r att Zebina �r aningen "snabbare" i Capellos �gon, vet jag inte, Men jag f�rmodar att Capello resonerat s� inf�r matchen.

Jag har �ven alltid haft �verseende med Capellos val av spelare inf�r viktiga spelare, trots allt k�nner han laget b�st eftersom det �r hans jobb. Men ig�rkv�ll k�ndes det som om han gjorde flera konstiga/omotiverade val av spelare. Juventus hade bollen mest, men de spelade inte fotboll utan valde att rulla i sidled, likt Real Madrid de senaste �ren. Annat var det n�r Arsenal fick tag p� bollen, man fick tag i bollen och gick med full fart fram�t.

Thierry Henry, Cesc Fabregas, Kolo Tour�, Emmanuel Ebou�, Philippe Senderos, Gilberto Silva vann alla sina respektive "matcher i matchen".

Jag har bara sett Juventus s�h�r d�liga en g�ng tidigare under s�songen, mot AC Milan i seriefinalen i h�stas. D� kom man inte heller n�gonstans och spelade otroligt slarvigt, upptr�dde lojt och hade ingen vilja att skapa n�got.

Jag vet inte vad som h�nde ig�rkv�ll mer �n att Arsenal spelade ut Juventus och att Capello bidrog med n�gra desperata byten som jag inte f�rstod inneb�rden av.

Camoranesi skulle ha tagits av planen, eftersom han var tjurig �nda sedan han f�rlorade en duell mot Fabregas som han inte fick frispark p�, i situationen d�refter drar han p� sig ett gult och det helt i on�dan mot Flamini. Mauros andra gula var det inget snack om, skulle inte bli f�rv�nad om domaren plockade fram det r�da direkt, �ven om detta skulle vara f�r h�rt i det l�get. Det faktum att Adrian Mutu blev utbytt ist�llet f�r Camoranesi f�rst�r jag inte heller, Visst, Mutu hade inga bra l�gen eller chanser, men b�r Capello ta ut Mauro pga. han inte fungerar i matchen. Sj�lv tror jag att Capello �r r�dd f�r att ta ut honom, och att han vill beh�lla honom n�sta s�song ocks�, men samtidigt kan man inte t�nka s� och m�ste t�nka p� vad som �r viktigt just NU.

Jonathan Zebina har jag varit negativ hela tiden sedan han kom till Juventus tillsammans med Capello fr�n Roma. Han �r inte i det slaget han var f�r n�gra �r sedan d� han och Walter Samuel var v�rldsbackar. Hans gula kort var solklara, och det v�rsta �r att han f�rs�kte l�tsas som om han inte hade ett gult innan, d� han "blev f�rv�nad" �ver att ha f�tt ett till gult kort. Ist�llet f�r honom ville jag se Balzaretti, och om det inte uppfylls ska jag personligen �ka ner till Turin och banka in lite vett i Capellos hj�rna.

Patrick Vieria gjorde ingen glad ig�rkv�ll, och han skulle fan i mig ha blivit utbytt mot Giannichieda eventuellt Blasi. F�r han var inte bra och har inte varit bra sedan 10e omg�ngen i Serie A!

Kan bara s�ga att Gianluigi Buffon och Fabio Cannavaro f�r godk�nt f�r g�rdagskv�llens match, resten ska t�nka igenom, analysera och disskutera igenom vilka fel de gjorde.

Juventus bortastatistik �r inte lysande, s� en f�rlust �r inte alls f�rv�nande. Man har f�rlorat 4 av de 6 senaste bortamatcherna i Champions League.

Retur i Turin n�sta vecka, och d� fan ska man inte se skymten av detta loja och ointresserade spel. Dessutom ska de fan i mig prestera, och faktum kvarst�r att vi �r mycket starka p� Delle Alpi, F�rhoppningsvis kan vi sl� ut Arsenal d�.

Vilken j�vla doktorsavhandling!

Posted by Braxen on Mar-29-2006 13:34:

quote:
"Zoran, ARSENAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2-0!!!!!!!!!!"

Thats ma boy !

http://www.aftonbladet.se/atv/playe...=26&clipID=7207

Posted by zoric on Mar-29-2006 13:46:

Inte nog med att jag fick utst� att Juventus spelade v�rre �n 8-�ringar, och att jag fick h�ra "Arsenal 2-0" hela dagen i skolan idag, S� kommer ett g�ng galna Arsenal-fans och skriker "Arsenal 2-0".

Den d�r matchen borde kanske kommas ih�g som: "Arsenal 2-0".

Posted by zoric on Mar-29-2006 13:57:

quote:
Originally posted by hustler
Vilken j�vla doktorsavhandling!

Tack antar jag

Pages (3): [1] 2 3 »