TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Shakira
Pages (2): [1] 2 »

Posted by biba on Feb-01-2002 08:42:

Love Shakira

Heey Gasten, ik ben nieuw op dit Board, zal vanaf vandaag vaak hier aanwezig zijn

FF wat over mezelf, ik ben biba, 21 jr. jong en zit bij FLIPPER01 in de klas! Ga veel met flipper stappen en zelfs op vakantie!

Zoals je ziet vind ik shakira geweldig (lekkerrrr...)
Shake that ass!

Greetz Biba!

Posted by Flipper01 on Feb-01-2002 09:31:

Jester

Oh oh
Blik en Henkie opgelet! Deze gast is een echte spammer!
..Compleet gestoord..

Posted by Partyhardy! on Feb-01-2002 09:38:

Thumbs up

heee biba! welkom hier! enjoy en die Shakira is idd heeeel lekkerrrr

Posted by eXos on Feb-01-2002 10:03:

Welkom Biba, nice pics

==========================

quote:
Originally posted by Flipper01
Oh oh
Blik en Henkie opgelet!

Die zien we die laatste tijd niet zo vaak meer, I'm wondering why

Posted by John on Feb-01-2002 10:04:

heey, welkom op et forum en je smaak is iig goed
shakira is idd lekker =))
have fun here

Posted by Flipper01 on Feb-01-2002 10:38:

Drunk

Lekkerrrr

Gooi je haar los..MAAK ME GEK

Met blond haar is ze toch wel een stuk lekkerder

Posted by Henkie_henk on Feb-01-2002 10:47:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Welkom Biba, nice pics

==========================

Pfoe.. nou ja niet vanwege school .. meer vanwege klere kopen.. probs met internet.. slapen.. werken..

ow ja en die foto met die zwarte haartjes.. plzzz nie dat soort posten :s.. k vin der op veel fotos echt niet knap dus he.. blond met veel computer animaties.. dan is ze mmmm.. int eggie ook wel gok ik zo.. Ik hoop dat ze netzoals britney binnekort ziekenhuis ingaat voor "knie-operatie" woEHoe

Posted by Miss Proximus on Feb-01-2002 10:59:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
ow ja en die foto met die zwarte haartjes.. plzzz nie dat soort posten :s.. k vin der op veel fotos echt niet knap dus he.. blond met veel computer animaties.. dan is ze mmmm.. int eggie ook wel gok ik zo.. Ik hoop dat ze netzoals britney binnekort ziekenhuis ingaat voor "knie-operatie" woEHoe

damn...dit vind ik toch wel een zwaar foute opmerking! praat jij vrouwen altijd op deze manier een minderwaardigheidscomplex aan?
als ze niet goed genoeg zijn moeten ze gelijk maar onder t mes!

fok hey... /me is sprakeloos

Posted by Opti on Feb-01-2002 11:10:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
/me is sprakeloos

dat gebeurt niet snel h�?

Posted by biba on Feb-01-2002 11:10:

Shame / Disagreement HENKIE

Henkie heeft geen verstand van mooie vrouwen!
BOEHOE!

Posted by Henkie_henk on Feb-01-2002 12:19:

whehe ow ja.. moe je es kijken dan

http://www.fsu.edu/~orient01/olpics/shakira.jpg

http://www.ondanet.com/latinos/Shak...es/shakira1.jpg

http://www.unm.edu/~ijm2/music/shakira/sept12_2.jpg

http://www.unm.edu/~ijm2/music/shakira/miamor.gif

het spijt me toch echt maar ze is daar echt niet zo knap als op die fotos waar ze blond is of in de clip..

dank u..

enne ja miss p uiteraard bedoelde ik het zo.. mooi man (whatever) (en plz zet mij in ignore thx)

GreetZz

Posted by Opti on Feb-01-2002 12:28:

quote:
http://www.fsu.edu/~orient01/olpics/shakira.jpg

ze is wel heel erg veranderd he...

Posted by Henkie_henk on Feb-01-2002 12:48:

ja he.. zonder make up ist nix meer.. zei ik toch

Posted by Miss Proximus on Feb-01-2002 12:49:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
enne ja miss p uiteraard bedoelde ik het zo.. mooi man (whatever) (en plz zet mij in ignore thx)

GreetZz

is het verzoekjes tijd? ok ik doe ook mee: henkie_henk..ga plz de rest van je leven kleertjes kope en kom hier nie weer terug thx

Posted by Remy D on Feb-01-2002 13:31:

Ik wist niet eens wie het was, totdat ik die thread zag. Ik had er wel al een paar x in een sig gezien maarja. Iemand op mijn werk had het er ook al over dat die clip ook wel geil moet zijn. Maar die heb ik dus nog niet gezien. En in het blond is ze zeker wel lekker maar zoals Henk al zei met donker valt ze toch ineens best wel mee. Maarja het nadeel is dat ze op tv iedereen heel lekker maken en in het echt valt het altijd reuze mee.

Posted by Blik on Feb-01-2002 14:07:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

vind ik een zeer misplaatste opmerking.......

en shakira is met blond haar 10x lekkerder dan met zwart haar

Posted by New Wave on Feb-01-2002 14:12:

Ik vind der met bruin haar ook wel geil........ bruin haar is sexxxiiiiaaaaaahhhhhhh

MASSOL

wie is dat mens dan? (serieus) ik heb der nog never nooit gezien.....

Posted by TimeportE on Feb-01-2002 17:20:

quote:
Originally posted by New Wave
wie is dat mens dan? (serieus) ik heb der nog never nooit gezien.....

uuh een soort "nieuwe" (ze is niet echt nieuw, hier is ze nieuw maar in amerika etc niet) britney spears (zou je kunnen zeggen) .. wel grappige top40 nummertje
btw. ze is zeker wel lekkaaahhh (iets minder als ze neit blond is) maar ik vind toch denk ik britney iets lekkerder (ook al zullen veel lui het niet met me eens zijn ) maar zij zingt weer beter!!

Posted by New Wave on Feb-01-2002 17:30:

Britney speers moet der mond ( :-) wow wat netjes ) houwe...ze is wel lekker maaruuuuuuhhhhhhhh verder.........in een studio wordt haar echte stem dik gemanipuleerd en maar $$$$$$$$$$$ verdienen.............neeeeeeee.......laat bij mij maar gewoon vinyltjes uit mijn boxen stuiteren......veel leuker............

Posted by TimeportE on Feb-01-2002 17:35:

quote:
Originally posted by New Wave
Britney speers moet der mond ( :-) wow wat netjes ) houwe...ze is wel lekker maaruuuuuuhhhhhhhh verder.........in een studio wordt haar echte stem dik gemanipuleerd en maar $$$$$$$$$$$ verdienen

helemaal mee eens, en in die clips zingt ze ook niet eens echt mooi, live zingen heb ik haar ook nog nooit zien doen.. ik vind het vet fake als artiesten niet live gaan zingen tijdens een concert, waar betaal je dan eigenlijk voor (de elektriciteit die ze nodig hebben om de cd te laten draaien zeker!! )

Posted by M_Peror on Feb-01-2002 19:24:

Geen idee hoe ze live is maar 't is een lekker nummertje wat ze gemaakt heeft en ze doet een paar leuke heupmoves in die clip -- wat mij betreft is het een blijvertje...

Posted by Apoptosis on Feb-01-2002 20:30:

Die HEERLIJKE HEUPEN van haar!!! Die soepele bewegingen, wauw!! En dat is alles wat ik te zeggen heb over Shakira ...

Voor de rest gewoon een goeie mooie chick zowel in het blond als in het brunette. Daar zeggen we geen nee tegen !

ltr

Posted by Donna on Feb-01-2002 20:59:

quote:
Originally posted by Blik

vind ik een zeer misplaatste opmerking.......

Mwah.........is wel een terechte hoor

Posted by serialkillah on Feb-01-2002 23:41:

Biba, hartelijk welkom

Posted by Blik on Feb-02-2002 12:41:

quote:
Originally posted by Donna

Mwah.........is wel een terechte hoor

ik ben hier vaker en langer dan ieder ander, dus het is zeker wel een misplaatste opmerking

Pages (2): [1] 2 »