TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Pages (2): [1] 2 »
Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Hi all,
Wie heeft nog meer zoals ik een "fijn" baantje (ach het levert wel geld op) op zaterdag, ben best wel benieuwd
Greetz,
Blighty
Normaal gesproken wel maar vandaag heb ik een dagje vrij
/me gaat met z'n homies naar Oberhausen
Hehe ik werk niet. Me ouders sponsoren me 
och, ik was al om 6:30 uit m'n bed.....moest ook lekker werken tot 12 uur
vanavond lekker feest vieren, 2 vrienden van mij zijn jarig (2 en 3 februari)
yups! ook ik moest er vroeg uit...
heb gewerkt van 730 tot 1215.....goed te doen...radiootje aan 
Jep me 2, sta zaterdag altijd 5:30 uur op, werk bij een rozenkwekerij 
POSTBODE POWURRRRRRRRRRR 
jaja, ik moest om 5:30 al me nest uit......6:30 bij de post......beetje tot 13:30 gelopen......IN DE ZON WOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII, wat was het prachtig weer om post te bestellen......iedereen was van de straat en zat voor die kut TV.....alle vrouwen waren maximuts aan het kijken.......alle heren waren hun auto aan het wassen in de zon........van mier moge het zo blieven.
Latol
ik had moeten werken, maar ben ziek, dus een jammer maar helaasje
ik werk van 11-16, vandaag mocht ik lekker om 15 uur al weg
, kreeg dat uurtje wel uitbetaald (�8 x 150% tel uit je winst).
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik werk van 11-16, vandaag mocht ik lekker om 15 uur al weg , kreeg dat uurtje wel uitbetaald (�8 x 150% tel uit je winst). |
, wat moe je daarvoor doen??
| Originally posted by TranceFool 8 euro per uur, das geen kattepis , wat moe je daarvoor doen?? |

Moest net werken van 07.00 tot 13.00, dus ik was vandaag al om 10 voor 6 m'n NEST uit!!!!!!! Maar ik heb net ffe liggen rusten om me een beetje op te laden voor het feest van vanavond :P Tiesto here I come............
pff... zatermorgen slaap ik altijd uit 
Maar goed.. nu mijn stage is afgelopen.. moet ik ook maar eens aan de slag gaan... want goed leven is duur 
| Originally posted by New Wave iedereen was van de straat en zat voor die kut TV.....alle vrouwen waren maximuts aan het kijken.......alle heren waren hun auto aan het wassen in de zon........van mier moge het zo blieven. Latol |
auto wassen + bruiloft kijken .....tering.....ACTIEF ben jij
---------------
Ghallo ik Ben Tin
whil jij thelupon kopeh?
is gheel maklijk en voldelig
Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel.
latol

Hmmz ik ben op zaterdag ook de lul...werken van 8 tot 4..
w00p w00p 
| Originally posted by New Wave Ghallo ik Ben Tin whil jij thelupon kopeh? is gheel maklijk en voldelig Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel |

| Originally posted by Optimus mensen bellen ![]() ![]() ![]() werk bij Relatiebeheer van Ben |
POSTBODEPOWERRR
Deze postbode hoeft pas om 9:30 uur te beginnen 

Het was vandaag errug rustig dus ik was al om 13:00 uur klaar! Het was heerlijk rustig op straat I-DE-AAL.
En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!! Echt heerlijk weer, zo mag het van mij de hele winter zijn!!
het klinkt natuurlijk aardig lomp, maar ik zou wel.. willen werken op Zaterdag! het probleem is alleen dat waar ik werk zaterdag altijd geen plek is, al teveel part-timers, wel jammer want ik loop niet graag 13 EURO/UUR mis!!! ach doordeweeks is het ook te doem met 10 E!! maar goed, weer een voordeel, ik BEN helemaal uitgerust voor bijvoorbeeld weer Tiestosolo!!
greetzzz
Re: POSTBODEPOWERRR
| Originally posted by Flipper01 En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!! |
ik ben postbode, moet van 7 tot uur of twaalf werken,
Ik moest vandaag ook werken en wel van half 10 tot 17:00.
Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller (lekka hoog niveau werk
)
| Originally posted by Optimus "Een hele goedemiddag, U spreekt met Meneer Sjinees van Ben Nederland, ik ben op zoek naar mevrouw/meneer ... |
| Originally posted by Optimus "Het is namelijk zo, ik bel u naar aanleiding van een brief die ik ontvangen heb, waarin u aangeeft dat u het abonnement bij Ben wilt opzeggen. Nou bent u een goede klant bij Ben, en Ben ziet haar klanten niet graag vertrekken, en darom bel ik u, om samen met u de mogelijkheden te bekijken wat ik nog voor u kan betekenen. Zou ik om te beginnen mogen vragen waarom u het abonnement wilt opzeggen?" |
| Originally posted by Gekhous nee, ik heb zojuist deze telefoon gejat en ben� nu op weg naar de zwarte markt om dit uiterst beroerde netwerk van een ben� ervanaf te jassen!! goedemiddag meneer Sjinees |
| Originally posted by Gekhous nou... het is ben�... en dat is nader gezien toch best wel beroerd... goedemiddag meneer Sjinees |
| Originally posted by Optimus "Maar meneer, bent u zich ervan bewust dat u op de zwarte markt veel duurder uit bent dan het aanbod wat ik u nu ga doen?" |
| Originally posted by Optimus "Maar meneer, ik merk dat u twijfelt, waar twijfelt u aan?" |