TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- [OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SteveTranz4ever on Apr-19-2006 16:37:

[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8

Detta �r fan v�rt en egen OT-tr�d !

Pablo Francisco bes�ker Stockholm i sommar !!!
Fredagen den 25:e Augusti �r datumet !
China teatern �r platsen !

L�s mer p� Aftonbladet via l�nken nedan !
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,811461,00.html

Jag ska FAN g� !!!

http://www.pabloinsweden.com

N�n mer �n jag som sett DVDn ?

Posted by Joe Nas on Apr-19-2006 16:48:

mjee, gillar inte han, har man sett han en g�ng s� har man sett allt han k�r, han k�r ju liksom samma saker hela tiden Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-r�ster och den d�r spanska skiten med Maria nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle f� mig att komma

Posted by Braxen on Apr-19-2006 17:00:

^^ haha ! Chappell e s� j�vla sk�n 'the niggar family'

Posted by SteveTranz4ever on Apr-19-2006 17:01:

quote:
Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en g�ng s� har man sett allt han k�r, han k�r ju liksom samma saker hela tiden Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-r�ster och den d�r spanska skiten med Maria nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle f� mig att komma

�ven Pablo l�r v�l byta material i mellan�t... de ovann�mnda �r v�l de materialet som f�tt in han i rampljuset antar jag.

Posted by Aendy on Apr-19-2006 17:19:

quote:
Originally posted by Joe Nas

Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel �r ox� ganska enformig, Murphy har v�l slutat...

Posted by Joe Nas on Apr-19-2006 17:38:

quote:
Originally posted by Aendy
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel �r ox� ganska enformig, Murphy har v�l slutat...

Murphy aa han sluta v�l p� 80talet hhehe men fan delirious, har sett den 1000tals ggr, lika rolig varje g�ng, samma med Raw...tycker inte Chappelle �r enformig, visst han k�r ju typ samma stil p� sk�mten, svarta och vita sk�mt, men det �r ju istort sett nytt varje g�ng s� det blir aldrig enformigt

Posted by Cloudburst on Apr-19-2006 18:05:

S�g Eddie Izzard (och Jesper aka Airbase! ) i G�teborg med en kompis , fyfan vad jag skratta trots att 50% var gammalt material. Min st�rsta favorit!

Posted by fede on Apr-19-2006 19:39:

dvdn �r skitrolig!
jag ska nog dit jag med
kul att �zz f�r v�rma upp ocks�

Posted by Gate 42 on Apr-19-2006 20:11:

Great stuff! Ska l�tt f�rs�ka p� tag p� ett par pl�tar!

Posted by reveal on Apr-19-2006 20:40:

Kanske har missat n�t, men jag tror inte jag vet vem detta �r, n�n som kan ber�tta?

Posted by lacksesepsotygh on Apr-19-2006 20:54:

kika h�r..

[[ LINK REMOVED ]]

edit: eller vafan. hela bits and pieces p� cirkus femtio minuter finns uppe p� google video. s�k bara efter pablo francisco.

Posted by hustler on Apr-19-2006 23:19:

Top of the j�vla line! Har velat se honom live �nda sedan jag s�g han f�rsta g�ngen p� Internet, han och Jerry Seinfeld �r priceless.

Vill det sig riktigti bra �r jag hemma 25 augusti ocks�. Ska l�tt f�rs�ka f� tag p� pl�tar!

Posted by Laszlo on Apr-20-2006 00:39:

fanfanfanfanfanfanfan

jag hoppas att loveparade i ungern inte �r samma dag...�ven om det �r det s� vettefaaan om Pablo inte lockar mer allts�. Detta �r ju en once in a life opportunity.

Posted by mr_fisken on Apr-20-2006 13:09:

unrar vad pl�tarna g�r p�.. hoppas man kan f� r�d

Posted by Laszlo on Apr-20-2006 14:19:

n�gon som vet n�r de sl�pps exakt? tippar p� att de l�r g� �t gaanska snabbt s� det g�ller nog att vara ute i tid...

Posted by SteveTranz4ever on Apr-20-2006 16:54:

http://www.pabloinsweden.com

Fredagen den 25:e Augusti �r datumet !
China teatern �r platsen !

Posted by Pjox on Apr-20-2006 17:26:

Jag m�ste f�rs�ka f� tag p� biljetter. Detta vill jag inte missa

Posted by fede on May-04-2006 13:51:

n�gon som k�pte biljetter ? ;D
jag har iaf k�pt!

Posted by SteveTranz4ever on May-04-2006 14:57:

Det s�lde slut p� bara n�gra f� minuter... Jag hade tur som fick ett par ute p� v�nster parkett... F�rs�kte k�pa VIP i samma stund de sl�pptes men innan jag hann registrera mig s� var de slut.

VIsst k�ps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt m�nga biljetter k�ps upp av de som s�ljer p� svarta marknaden f�r X antal tusenlappar... Idioter !

Posted by ScuL on May-04-2006 14:59:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
VIsst k�ps det mycket nu av vanligt folk men jag tror sjukt m�nga biljetter k�ps upp av de som s�ljer p� svarta marknaden f�r X antal tusenlappar... Idioter !

Precis det som h�nder med Sensation ocks�
kriminella svin som g�r det

Posted by fede on May-04-2006 15:29:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det s�lde slut p� bara n�gra f� minuter... Jag hade tur som fick ett par ute p� v�nster parkett... F�rs�kte k�pa VIP i samma stund de sl�pptes men innan jag hann registrera mig s� var de slut.

ja, helt sjukt :S t�nkte k�pa till f�rsta f�rest�llningen egentligen men de var slut efter n�n minut d� med s�kert..
jag f�rs�kte k�pa 2 biljetter till parkett men d var redan slut typ 11.03 lr n�got ;S s� jag fick p� balkong ist�llet, men b�ttre �n inget helt klar!

mja det g�r det nog :\ men vilket sug efter biljetterna allts�, b�da f�rest�llningar s�lde slut p� bara n�ra minuter :O

Posted by Laszlo on May-06-2006 21:23:

Bara av nyfikenhet, vad kostade pl�tarna?

Posted by fede on May-06-2006 21:52:

395-525 SEK

"VIP" platserna kostade 525kr resten 395kr..

Posted by Laszlo on May-06-2006 21:56:

Inte alls farligt

Posted by andreas1999 on May-10-2006 12:29:

ja, som tur �r �r ju inte pablo b�st l�ngre. inte sedan Dane Cook tog �ver helt.

Hade jag varit i sverige hade nog Pablo varit kul men Dane Cook �r s� j�vla mycket duktigare.

Pages (2): [1] 2 »