TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TV Zenders
Pages (2): [1] 2 »
TV Zenders
Was uw fav TV kanaal/kanalen?
Ik kijk 80% van mn TV tijd naar Eurosport: voor de voetbal nat
ma ben ook een poker-fan, wielrennen af en toe 
VT4, Kanaal 2 en Vitaya
Ik kijk ni zo veel TV, en als ik kijk maakt het mij zelfs niet zoveel uit welke zender het is, ik vind meestal wel iets wat ik leuk vind. Dat kan op Een zijn, op Canvas (comedy!), vt4, kanaal 2, BBC, vijf tv, vitaya, tmf, jimtv, nederlandse tv,...
Ik blijf wel bewust weg van alles wat met VTM te maken heeft 
VT4, Kanaal2, TV1 en Canvas
Ik kijk weinig of geen tv. Maar als ik kijk dan is het naar JimTV of wielrennen. Ik ben wel aan 1 zender verslaafd: Eurosport! Maar dit hebben we hier in Oost-Vlaanderen niet
1 & canvas vooral
soms kanaal 2 voor expeditie robinson, soms bbc/eurosport voor sport (snooker, voetbal, darts, ..)
Voor de rest kijk ik geen tv eigenlijk 
vitaya is a must
| quote: |
| Originally posted by Phortastic 1 & canvas vooral Voor de rest kijk ik geen tv eigenlijk |
Vooral Canvas eigenlijk (Terzake/Morgen beter... zo'n toestanden
)
VT4 kijk ik soms wel nog es voor Simpsons & Grounded for Life als ik daar zin in heb; of ne film dat me aanstaat (ma da zijn der nie zo veel). En af en toe ook Focus (onze regionale tv) en Kanaal Z.
��n en VTM zie ik bijna nooit.
E�n en Canvas. Dat zijn namelijk de enige Belgische zenders dat ik thuis kan ontvangen 
VT4, Kanaal2,Canvas en Vitaya enz van die dingens
Canvas (Panorama, Terzake, Over Leven, Little Britain
)
Verder nog VT4 (Topmanager, The Simpsons, Temptation Island), Een, Kanaal 2, Vitaya, VTM (soms)
Maar ik kijk eigenlijk niet veel tv.
Vooral ��n of canvas [alles kan beter, wielrennen (zeker als Uyterhoeven commentaar geeft
), ...]
En voor de rest af en toe eens naar Jim [Going Out, ...]
vooral ��n denk ik ik. Canvas voor de sport. En af en toe eens VT4. Kijk echter weinig tv, nog geen uur per dag denk ik.
vt4 enkel voor simpsons, vrt voor nieuws, canvas voor docu's & films, holland3 vor films.
Vitaya en ni te vergeten VijfTV.... Oprah rulez 
- E�n (oa Nieuws, Studio 1, Flikken)
- Canvas (oa Terzake)
- VT4 (oa Temptation Island, CSI, Lost, Invasion)
- Kanaal 2 (oa 24, Expeditie Robinson)
en van de vermelde programma's kan ik zeggen dat ik enkel van Lost en 24 nooit een aflevering heb gemist.
Der zullen nog wel een aantal programma's zijn waar ik occasioneel eens naar kijk maar da's zo zelden dat ze niet echt de moeite zijn om te vermelden ... kdoe dat eigenlijk enkel als ik mij echt heel erg verveel
voor Sport (vooral voetbal) en voor goede films (recentelijk bv. any given sunday en Kill Bill) wil ik ook nog wel eens naar de tv kijken
| Originally posted by FCB_Fanatic - VT4 (Invasion) |

Dom vraag...ma wa bedoelde met cliffhanger?

+
"cliffhanger"
=
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cliffhanger

| Originally posted by mellow_head Dom vraag...ma wa bedoelde met cliffhanger? |
Originally posted by Nabistai ![]() + "cliffhanger" = http://nl.wikipedia.org/wiki/Cliffhanger |
Mja ge kunt ook gewoon antwoorden ipv debiel te doen he
ik heb da gepost just toenk vertrok thuis dusja, ik kan ni al wandelend surfen he 
Ik dacht dat de term cliffhanger toch common knowledge was