TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Politiek
Pages (21): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Weer ne zieken aap:
http://www.rwina.com/rwina.html
| quote: |
| Originally posted by diddi Weer ne zieken aap: http://www.rwina.com/rwina.html |
tzijn zelf almaal de grootste racisten... door gsm's en fietsen te pikken geven ze vele mensen geen andere kans dan vb te stemmen.
mjah, moete we da siteje serieus nemen
kunnen het misschien aanklagen wegens racisme
ja, laat ons die site vooral allemaal serieus nemen en nog wat kakken op allochtonen
Laat ons vooral geloven dat moslimfundamentalisten die Vlaanderen en het Nederlands haten een blog gaan maken in het Nederlands: http://www.rwina.com/
Maw denk allemaal eens na en kijk eens verder dan uw neus lang is ipv ineens te geloven wat erop staat. Da's duidelijk gemaakt om olie op het vuur te gooien, en blijkbaar slagen ze er toch in, want er zijn mensen die het geloven.
heb toch twijfels 
Ach mens
| Originally posted by domineesje heb toch twijfels |
Het zouden verschrikkelijk dwaze kloten moeten zijn moest het echt zijn, dat ze zo iets op een publieke website te zetten. Dus ik geloof ook niet 100% dat het door vreemdelingen is gemaakt geweest...maar over de ideologie die op die site verwoord word, denk toch dat er meer zijn die een gelijkaardige gedachte hebben dan dat we bewust van zijn...ik hoop van niet (misschien dan wel niet zooo extreem)...maar het is niet de eerste keer dat ik zulke zever hoor. Had een tijdje geleden een interessant gesprek hierover met een lerares die op pensioen was die zei dat tussen de eerste generatie vreemdelingen die naar hier kwamen der al sommigen waren die gewoon weg zeiden dat ze binnen enkele jaren als gingen gaan overnemen en veroveren...met een korreltje zout te nemen natuurlijk...maar toch 
T'is spijtig dat die minderheid (hoop ik toch) van die idioten het verkloot voor hun broeders met betere bedoelingen.
Btw congrats Gert
Ge zijt nu officieel den ouwe pe van't BETA forum 
| Originally posted by Bertn en dan nog? alsof er geen verschillende extreem-rechtse racistische sites bestaan waarop vlaamsche mensen spreken over "alle makakken dood" enzovoort? |
| Originally posted by Xilver Ach mens |
| Originally posted by domineesje al bij al, mijn mening is, laat vlaams belang (op dat vlak) ne keer doen, zullen wel veranderingen zijn |
Ne marokaan zal zichzelf nooit beschrijven als "makak" natuurlijk
Wie het ook geformuleerd heeft, is een zielige medemens...
| Originally posted by Bertn NOOIT |
hm... op gemeentelijk vlak kunnen ze niet zoveel uitsteken he. ik wil gewoon niet dat ze ooit op nationaal vlak aan de macht komen. Kijk maar naar oostenrijk: voordat de extreemrechtsen daar aan de macht kwamen had dat land nog een behoorlijke economische reputatie. tijdens hun regeerperiode hebben ze het zodanig verkloot dat de volgende regering niet meer kon doen dan op nationaal en internationaal gebied de boel wat op te kuisen. gevolg: dat land heeft nu toch te kampen met een kleine economische crisis.
ik wil niet dat het in Belgi� zover komt.
| Originally posted by Bertn gevolg: dat land heeft nu toch te kampen met een kleine economische crisis. ik wil niet dat het in Belgi� zover komt. |
| Originally posted by domineesje Zonder VB gaan we er ook mee te kampen krijgen ze... naar waar trekken al die bedrijven niet?! |
als je wil dat de bedrijven hier blijven, stem dan op VLD of zo, zijn streven jaarlijks naar minder belastingsdruk voor kleine en middelgrote bedrijven
| Originally posted by Bertn en denk je echt dat het VB daar iets aan zal verb�teren??? ze hebben geen kloot ervaring op dat gebied! als je wil dat de bedrijven hier blijven, stem dan op VLD of zo, zijn streven jaarlijks naar minder belastingsdruk voor kleine en middelgrote bedrijven |

en die zou er niet mogen zijn
| Originally posted by Push2005 That can be discussed... Vergeet niet dat het Vlaams Belang steunt op slechts 3 kopstukken en voor de rest bijna geen intellectueel bezit. |
| Originally posted by Dj LPG Da is nu juist het probleem... Op die 3 man na, weet daar bena niemand hoe ze ook maar iets zouden kunnen verwezenlijken. Als je ze dus verkiest en je laat ze mee regeren, wil dat zeggen dat je er 6jaar aan vast zit (of hoeveel was het nu ook weer). En in 6 jaar tijd kan je in mijn ogen heel wat kapot maken... |
| Originally posted by Dj LPG Da is nu juist het probleem... Op die 3 man na, weet daar bena niemand hoe ze ook maar iets zouden kunnen verwezenlijken. Als je ze dus verkiest en je laat ze mee regeren, wil dat zeggen dat je er 6jaar aan vast zit (of hoeveel was het nu ook weer). En in 6 jaar tijd kan je in mijn ogen heel wat kapot maken... |

ge moet het eerste filmje op die rwina site is bezien met dat stukje spelprogramma, hilarisch 
| Originally posted by domineesje heb niet gezegd dat ik op VB zou stemmen he, ik gun het hun wel eens ![]() VLD is ook enkel voor de kmo's goed he, wat heeft de kleine consument er aan?? ik weet een ding, de kloof tussen arm en rijk wordt steeds groter en die zou er niet mogen zijn |
| Originally posted by Bertn alsof het VB iets zou doen aan die kloof... en wat heeft de kleine consument eraan dat de bedrijven goed draaien: de consument heeft dan meer kans op werk natuurlijk! als alle bedrijven naar het buitenland gaan omdat ze hier te zwaar belast worden, verliezen heel wat mensen hun job... maatregelen die de vld genomen heeft om die belastingsdruk wat weg te nemen zorgen ervoor dat bedrijven meer mensen kunnen in dienst nemen, en minder snel zullen vertrekken. uiteraard is dit geen causaal verband, maar het ��n houdt wel rekening met het ander |
Waarom denken mensen toch altijd dat wanneer een allochtoon een job krijgt, hij of zij die automatisch heeft gekregen puur op basis van positieve discriminatie ten koste van belgische werknemers?
Soms willen belgen dat werk niet doen, soms zijn allochtonen gewoon beter geschikt voor een functie dan belgen. Is dat zo moeilijk om te aanvaarden?
Sure, er zal positief gediscrimineerd worden, maar wees maar zeker dat er in de andere richting ook meer dan genoeg "positieve" disciminatie is hoor. Of denk je dat het makkelijk is voor een hoogopgeleid "allochtoon" meisje om deftig werk te vinden?
En er zullen zeker allochtonen bij zitten die parasiteren op het systeem of positieve discriminatie handig uitspelen in hun voordeel. Maar er zijn ook genoeg belgen die parasiteren en net hetzelfde doen. Dus kom aub niet af met die goedkope polariserende slogans waarmee rechts u duidelijk al ge�ndoctrineerd heeft...
| Originally posted by Jasperovitsj Waarom denken mensen toch altijd dat wanneer een allochtoon een job krijgt, hij of zij die automatisch heeft gekregen puur op basis van positieve discriminatie ten koste van belgische werknemers? Soms willen belgen dat werk niet doen, soms zijn allochtonen gewoon beter geschikt voor een functie dan belgen. Is dat zo moeilijk om te aanvaarden? Sure, er zal positief gediscrimineerd worden, maar wees maar zeker dat er in de andere richting ook meer dan genoeg "positieve" disciminatie is hoor. Of denk je dat het makkelijk is voor een hoogopgeleid "allochtoon" meisje om deftig werk te vinden? En er zullen zeker allochtonen bij zitten die parasiteren op het systeem of positieve discriminatie handig uitspelen in hun voordeel. Maar er zijn ook genoeg belgen die parasiteren en net hetzelfde doen. Dus kom aub niet af met die goedkope polariserende slogans waarmee rechts u duidelijk al ge�ndoctrineerd heeft... |