TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie verkracht de trance het hardst?
Pages (2): [1] 2 »
Wie verkracht de trance het hardst?
Okay, er moet weer vulling komen, dus, maar ff een poll
voor mij ist btw gigi

nou ik heb voor dat gedoe met sylver en milc inc gedaan, ook al noem ik dat echt niet trance.. maar de rest verneuken het niet echt..
jean doet alles vin ik nog wel redelijk (als hij nou eens zou ophouden met dat gescratch) en zijn producties zijn nie echt vet maar halen het niveau ook nie dusdanig naar beneden.. g
igi vin ik soms gewoon gein om naar te luisteren (maar dan ook nie meer als 15 min
),
en jugen ken ik nie echt veel van om daar een oordeel over te vellen 
ik heb voor milk inc gekozen, ik vind gigi vetter dan milk inc........
Heb maar op Milk Inc zooi gestemt, daar is tocha lels wel beetje mee begonnen enzo, daarna kreeg je nog lasgo en meer van die Belgische shit, soms aardig om naar te luisteren (als je alleen de beschikking over radio hebt
)
offtopic: wel KUT die HD crash, maar ja niks aan te doen, hoop wel dat de rest van de threads weer terug komen eigenlijk.
Maar gelukkig is forum weer online 
Gigi is echt een verkrachter als je het mij vraagt... Jean en Jurgen ook niet al te best, maar uit vriendjespolitiek maar niet op hen gestemd
Milk inc ed. is superrr radio trance! Niks meer en niks minder... maar ze zijn goed in wat ze doen...
Wat ik echt helemaal verschrikkelijk vind zijn die klubbheads... blegh!!!
heb op gigi gestemd, dat achterlijke happy gedoe en dan die ego tripper....
milk inc kan ik mee leven omdat die al zo lang mee draaien
milk inc - la vache
^^ rules!
Voor mij: die gast achter Melk inc. en Sylver,
Gigi vind ik soms wel geinig klinken, maar vindt dit dus duidelijk geen trance! Daarom verneukt ie het ook niet.
Moet wel zeggen dat die gast een behoorlijk ego heeft zeg.....
GreetZ RubDub
Ik heb lekker op Radio 538 gestemd... word er elke keer zo moe van als zo'n vet trance nummer in de 'maak het of kraak het' komt, een week later 'dancesmash' is en dat je er vervolgens mee doodgegooid wordt iedere keer dat je de radio toevallig ff aanzet
...
Laatste slachtoffer: Minimalistix - Close Cover
Jaja, ik weet wel dat de meesten hier gaan zeggen dat het juist vet is dat je favoriete liedjes vaak te horen zijn en dat de trance eindelijk 'erkenning' krijgt... Maar ik vond het toch VEEEELL vetter toen die plaatjes EXCLUSIEF waren en alleen bekend bij de �chte fans...
.. Verder word k ook misselijk van het idee dat ze belanden tussen de Britneys en de Backstreet Boys.
De radio (en tv) in het algemeen is duz voor my de echte verkrachter, niet alleen 538, want 538 mag ik wel op zaterdagavond 
ltr 
| quote: |
| Originally posted by Apoptosis Maar ik vond het toch VEEEELL vetter toen die plaatjes EXCLUSIEF waren en alleen bekend bij de �chte fans... .. Verder word k ook misselijk van het idee dat ze belanden tussen de Britneys en de Backstreet Boys. |
...en Dj Jean kan best goei zijn... als je veel gezopen, geslikt en gesnoven heb....

hij moet zich maar es weer met clubby gedoe gaan bemoeien
Ik vond ze eigenlijk allemaal wel zuigen, en aangezien 538 alles uitzendt, heb ik voor 538 gekozen, da's echt een bagger zender!(behalve die livesets die ze uitzenden)
Maar goed......
De groeten
Milk Stink!
Gigi!
(En de threadstarter
)
domme poll: Milc Inc kun je geen trance noemen!!!!

538, def !
en de rest van die shit radio stations, like yorin en skyradio enzow.... Blaaaaaah ! 
en dan heb 'k 't niet over 'dance departements' enzow, maar over van die gewone 'overdag-radio-shows'
Hmmmm heb Gigi gestemd, maar die Milk inc nerd is ook wel een goeie eigenlijk
Nog een goeie vind ik Dj Melvin die ze eigen dochtertje laat strippen. Dat is echt de grootste bagger plaat van dit jaar
| Originally posted by Optimus we zijn allemaal via 538, tmf of wat dan ook trance lief hebber geworden hoor... |
| Originally posted by Pjotr G Nee hoor, eerder door vage cassettebandjes van vrienden over te nemen en dat soort dingen |
| Originally posted by Dj Lex Nog een goeie vind ik Dj Melvin die ze eigen dochtertje laat strippen. Dat is echt de grootste bagger plaat van dit jaar |
Kheb voor anders gekiest want kmis die lijers van n klubbheads , dj jose & natuulk zn holmaat g-spott , veel kinders denken dat dat trance is , dus ik vind datdie trance het hardst verneuken
ik heb gestemd voor milk inc maar ik ben het ook met afternative eens
| Originally posted by Eye-Riz domme poll: Milc Inc kun je geen trance noemen!!!! |
Wilde meer keuzes in voeren maar ja, Radio 538 maar gedaan, het verneukt meer door middel van het als maar herhalen van de muziek, iedereen kent het ineens, leuk een aardig. En komen dan bij mij of iemand anders aanzetten van moet je horen hoe VET. GAAAAP maar ja, verder over GiGi vind ik juist dat die wel aardige nummers maakt, vooral zijn cd 2 van zijn album staan wel kickuh nummers op. Vooral de TechnoFes nummers zijn wel top imo.
Jean en Jurgen tja de ene keer leuk de andere keer totaal niks. Weet niet wat ik er van moet zeggen. Van Milc Inc. heb ik geen goed woord over, damn how low can he go!!!
ja klopt tis eigenlijk niet echt trance, maar ik zou niet weten hoe ik het dan moest noemen
Dis dus echt een poll van "lik mijn aars". Ga ook niet stemmen.
ik mis Johan Gielen in het rijtje!!!! Johan Gielen is voor mij echt absolute topper in tranceverneuking, die jongen weet ECHT niet waar ie mee bezig is
DJ Jean -- ok, hij is commercieel, maar bedenk wel ff wat die man voor de scene heeft gedaan... en wat iemand hierboven al zei, hij moet zich bij club houden eigenlijk
DJ Jurgen -- kan gewoon fijn draaien
Gigi -- cd is kut, maar hij brengt wel leuke plaatjes uit, lekker vrolijk
Die belg achter milk inc en sylver -- producer van Nunca - House of Doom... en milk inc etc noem ik meer dance...
Radio 538 -- 538 is een COMMERCIELE zender, says it all
ID-T -- misschien wel ja, geld is beetje naar het bolletje gestegen...
anders (=reactie) -- JOHAN GIELEN IS EEN DROPVETER!!! maar wel geblondeerd, want dat is koel man h�!!