TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- trancEaddict.com (01-03-02): DE RAMP!!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by eXos on Mar-02-2002 00:44:

trancEaddict.com (01-03-02): DE RAMP!!

Nou, om het aantal threads maar weer eens op te krikken hier weer een "nutteloze" thread

Hoeveel posts ben jij kwijt en wat voor waardevolle info is er verloren gegaan.

Ik ben in totaal 150 posts kwijt (moest er nog 2 dan had ik er 2000 )

En de Qontact thread vond ik een groot verlies voor deze site (is inmiddels al terug )

Hopelijk is deze crash een start naar iets moois en hoop ik hierbij dat al het gezeik achter ons blijft liggen

Posted by Biohazard on Mar-02-2002 00:50:

post count boeit me nie..

waardevolle info??..nooit gepost

maare kan iemand me ff die ftp adress geven met die tiesto videos, die thread is dus weg en ik bent adress kwijt en moet nog 1/2 van die boel downen

Posted by Opti on Mar-02-2002 01:14:

Ik ook veel man.... ook stuk of 150... och dat hebbik in 10 daagies zo dr weer bij

Posted by eXos on Mar-02-2002 01:15:

quote:
Originally posted by Biohazard
post count boeit me nie..

Mij eigenlijk ook niet. Alleen net jammer dat ik er nog 2 moest vode magische grens . Was tenminste nog iets om naar uit te streven

Posted by Cosmic on Mar-02-2002 01:28:

Niets aan te doen. Alleen jammer dat sommige (interessante) threads weg zijn, zoals Qontact en de mijn laatste....

Posted by Dj Alpha on Mar-02-2002 10:07:

De Ramp van Tranceaddict.. hmmm Is er een vliegtuig bij Swamper naar binnen gevlogen ofzo?

Posted by Yarnie on Mar-02-2002 12:50:

Glukkig post ik niet zoveel en ben daarom maar een stuk of 10 post kwijt
Maar tis idd wel errug kut dat al die posten nu weg zijn. Kga lekk0r naar de stad.

Atj�hhhhhhhhhhhh

Posted by Dj Lex on Mar-02-2002 13:03:

Kweet niet hoeveel posts ik kwijt ben, maar zullen er niet zoveel zijn. Vind het ook jammer van de Qontact thread en die vakantie thread die was ook leuk

Posted by TimeportE on Mar-02-2002 15:31:

uuuh.. 170 posts door de spoelbak..
maar ik ben al blij genoeg dat TA weer online is (k had opeens nix meer te doen de laatste 2 dagen )

Posted by Blik on Mar-02-2002 16:06:

Re: trancEaddict.com (01-03-02): DE RAMP!!

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Hopelijk is deze crash een start naar iets moois en hoop ik hierbij dat al het gezeik achter ons blijft liggen

Amen

en hoeveel posts ik kwijt ben...? kan mij het schelen, ik heb er al 5600

Posted by Jukx on Mar-02-2002 17:14:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Kweet niet hoeveel posts ik kwijt ben, maar zullen er niet zoveel zijn. Vind het ook jammer van de Qontact thread en die vakantie thread die was ook leuk

ohhja, die vakantie-thread!
kan je misshcien nog ff die link geven over wat er allemaal te doen was op Kreta??
daar ga ik namelijk ook naartoe, maar moet nog steeds ff op die site kijken.. is misschien wel handig!

Posted by serialkillah on Mar-02-2002 17:29:

Ik ben ongeveer 40 posts kwijt ofzo....

Ach echt een ramp vindt ik het nou ook weer niet, het is alleen ff lastig

Posted by Dr. Kuipers on Mar-02-2002 17:37:

Uh zal rond de 25 postst kwijt zijn, vind wel KUT dat mijn mooie partyreport van TE nu pleitte is, en de Qontact thread is al weer opgestart zag ik al wel

Posted by Remy D on Mar-02-2002 20:07:

ik ben een stuk of 2300 posts kwijt.

Posted by Opti on Mar-02-2002 20:39:

quote:
Originally posted by Remy D
ik ben een stuk of 2300 posts kwijt.

dus je had er 3200 ofzow eerst?

Posted by Dj Lex on Mar-03-2002 00:48:

quote:
Originally posted by Jukx

ohhja, die vakantie-thread!
kan je misshcien nog ff die link geven over wat er allemaal te doen was op Kreta??
daar ga ik namelijk ook naartoe, maar moet nog steeds ff op die site kijken.. is misschien wel handig!

Ja zal hem weer posten als ik hem weer vind. Vriend van me heeft hem in ze favorieten staan ik niet, dus zal het nog ff vragen

Posted by Apoptosis on Mar-03-2002 00:54:

ben maar een stuk of 30 posts kwytgeraakt... Maar m'n gemiddelde aantal posts per dag is wel iets van 33% naar beneden gedonderd , niet dat dat een hoog aantal was of zow...

Posted by Dj Alpha on Mar-03-2002 05:23:

ik ben n stuk of 10 pm's kwijt

Posted by blup on Mar-03-2002 13:12:

ik ben een statusje lager
Senior..

Posted by John on Mar-03-2002 14:22:

hmmm wat er al ni gebeurd alsje een weekie ga snowboarden...ik zal is ff kijke wieviel post ich nog habe

Posted by John on Mar-03-2002 14:24:

volgens mij ben ik er niet zo heel veel kwijt, was toch een weekie weg..heb er nu zon 565...mn gemiddelde is ongeveer 0,5 p/d naar benee..maar dat boeit niet :P ben nog steeds marco v addict hehehe
alleen nu met zwaar gekneusde pols...typt rot met 1 hand..en helemaal als dat dan ook nog links is:P

Posted by Flipper01 on Mar-03-2002 15:14:

Sad

Ik ben ruim 100 posts kwijt.. M'n avatar is ook pleite en m'n thread over 'Wat doen we in ons dagelijks leven?'.

Misschien werd Swamper ook een beetje ziek over dat gezeik met die Mods en heeft ie de boel maar gereset

Posted by Henkie_henk on Mar-03-2002 15:21:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik ben ruim 100 posts kwijt.. M'n avatar is ook pleite en m'n thread over 'Wat doen we in ons dagelijks leven?'.

Misschien werd Swamper ook een beetje ziek over dat gezeik met die Mods en heeft ie de boel maar gereset

lol ik denk het

Zou ie dan meteen de rankings van tracklist en livesets die normaal automatisch worden ge update verneukte hebben? Wat links downgehaald hebbe van singles die ie nacht ervoor heeft neergezet.. De posts uit chill music etc ook maar eem verwijdert.. Uploads van samples maar eem gesloopt.. eve voor gezorgd dat 250 mensen opnieuw moeten registreren.. dat iedreen voor mailinglijst opnieuw moet inschrijven.. en dat 500 samples weg zijn.. Ik denk het wel Beetje om de boel te bedekken denk ik..

Posted by moogwai on Mar-03-2002 15:50:

Zeker kut dat er nu veel thread weg zijn.. niemand toevallig wat opgeslagen? Af en toe sla ik een thread wel eens op in een textfile.. zoals die Trance Energy reports.. ff offline lezen (je moet iets met een modempje ).. maar pas heb ik weer eens de boel opgeruimd.. ik heb niks meer

Posted by kolkiewolkie on Mar-03-2002 17:37:

van 460 naar exact 300 posts teruggeflikkerd... eigen status bepalen kan dus pas over een paar weekies weer..

verder miste ik idd de qontact thread, maar dies alweer terug

verder ben ik heeeeeeeeeel blij dat dat gekut over de mods nou afgelopen is (ook NIET weer over beginnen svp)

verder mis ik de nexus en TE thread... gewoon omdat daar allerlei dingetjes in meegedeeld werden over wat iedereen van het feest vond... 2 feesten waar ik echt SUPERAVONDEN gehad heb..

verder allerlei overzichtjes in de music discussion, maar dat los ik morgen wel weer op (ff paar nieuwe threads opstarten enzo)

anywayz...

in de chill out en sport waren ook een paar leuke threads... ook alweer hersteld..

dawast

greetz kolkiewolkie
oja, en 15 pm's ofzo.. begon net een beetje op gang te komen..

Pages (2): [1] 2 »