TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »


Posted by Hell_Copter on Mar-02-2002 04:02:

התמסחרות של טראקים

אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו

עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן

ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על

זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by dJ mikAdo on Mar-02-2002 08:33:

MTV Sucks!

ממתי היה ב
mtv
משהוא טוב? ובמיוחד דאנס פלור שחוץ מכמה קליפים טובים על איביזה מכיל חצי טון שטויות!

אם כבר היה עדיף שיביאו לארץ את
VIVA
או
TMF
אלו ערוצים שתימצא אחלה מוזיקה


Posted by Hell_Copter on Mar-02-2002 14:06:

אתה לא הבנת את מה שאני אומר
לא אמרתי שהשירים באמ טי וי הם טובים
אמרתי שכל הטראקים שבמסיבות הכי חמות מגיעים לאמ טי וי

נזכרתי בעוד טראק אדיר שיש לו קליפ באמ טי וי...
אתם לא תאמינו לזה...
Blank & Jones - Desire!!


Posted by m0sh on Mar-02-2002 14:21:

יש לי רק משהו אחד להגיד:
לא שם זין!

שיהיה להם בכיף ,רק שלא ישימו את זה עוד שנה.....


Posted by oDrori on Mar-02-2002 23:58:

כן יש להם יציאות...

לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר...


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 00:14:

quote:
Originally posted by oDrori
כן יש להם יציאות...

לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר...


אתה צוחק עליי...
היה לפוש קליפ באמ טי וי?!?!?
איפה אני הייתי שזה קרה...
צריך להתחיל לראות אמ טי וי כל שבוע


Posted by oDrori on Mar-03-2002 00:57:




אני צופה כמעט קבוע... כיף לראות בשביל היציאות

כל פעם אני רועה ובעד הארבע טראנסים איכותיים שיש שם בד"כ...
כי כל השש עשרה האחרים הם תמיד...
?איך מגדירים את הסגנון הזה

נקרא לזה
Housepop

...תה בטח יודע למה אני מתכוון

אניווייז, פעם הם הראו בתוכנית איזה אימייל ששלחתי


Posted by m0sh on Mar-03-2002 06:49:

לא דאנס זה בריטי שפיף וכל אלה

האוס זה זבל רציני של כל השירים האלה עם הקצב הדפוק ושזה מכוער

לא זוכר את השמות אבל אם תיהיה בבלקוני אתה תדע


Posted by DjChook on Mar-03-2002 12:17:

רק דבר אחד להוסיף
LASGO
לא התמסחרו

מכיוון שהם יועדו לאמטיוי
והם מנגנים מוזיקת
DANCE
שמתאימה לאמטיוי

זה שאתה שומע את המיקסים בדיסקוטק זה אומר פשוט שעשו לזה מיקסים

יש הבדל אם שיר התפרסם קודם בגלל הרמיקסים שלו או בגלל המקורי

ופה לדעתי זה נקרא להתמסחר, אני אסביר שוב:

אם יש שיר דאנס נחמד, משודר באמטיוי
יוצא באוספים של
NOW
וחרטא כזה
ואז בא מישהו ועושה לו
HARD TRANCE REMIX
נגיד, משהו מפוצץ, ישר להיט בדיסקוטקים, אתה לא יכול להגיד שהוא ממוסחר

אבל אם מגיע שיר כמו
RAPTURE
ברמיקסים ... וכולם אוהבים אותו, ואז גם מוציאים לו גרסא קלילה לאמטיוי
אז זה לדעתי מסחור


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 13:58:

קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים


Posted by m0sh on Mar-03-2002 14:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים



אתה בסדר??

יורופופ והוסא זה שונה לגמרי

יורופופ זה
EIFEL 65-BLUE

E-TYPE

וכ"ו

ולסגאו זה לא האוס זה יותר דאנס בכיון טראנס

אבל יורופופ זה ממש לא


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 14:26:

מי דיבר על לאסגו?!?!
דיברתי בעקרון על הדאנס פלור צ'ארט שזה יורופופ עם לפעמים דאנסים
ואל תגיד לי שקוראים לזה דאנס פלור אז זה רק דאנס כי זה לא
וכמו שאמרת אפילו שם היה אייפל 65


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 20:49:

הדאנס פלור צ'ארט זה התכנית הכי פצצה של אמ טי וי
וחן יעיד על זה

ראיתי עכשיו כמעט את הכל ... שידור חוזר מיום שישי
מה לא היה שם
כל מה שתחשבו עליו...
והקליפ של דזייר
רק בשבילו היה שווה
איזה כוסיות יש שם!!!!!!

אני מתחיל לראות כל שבוע!!!


Posted by oDrori on Mar-03-2002 22:14:

חחח
כמובן שזה התכנית הכי טובה באמטיוי... הכי טוב זה להקליט ואז כל פעם שיש שיר דאנסהאוס מגעיל כזה עושים
FF
למען האמת, נראה לי שהטראנס (או הדאנס בכיוון טראנס) משתלט בחזרה על המצעד אחרי 3 שנים של דאנסהאוס...

Ian van Dahl, Way Out West, Lange, B&J
ויש עוד כמה

לא רע, חפו הימים בהםן הייתי רואה את התכנית כדי להריע ל-2 נציגויות הטראנס בלבד שנאבקו על הכניסה למצעד


Posted by Hell_Copter on Mar-03-2002 22:24:

אתה יודע שהבנתי ש
way out west
נוטים לכיוון הפרוגרסיב??
ולא מדבר על הרמיקס המגעיל לאמ טי וי

לא יודע למה היום לא היה את לאנג' במצעד וביום שישי היה...
והיה את מינימליסטיקס - קלוז קובר
מדהים!!!


Posted by yahel222 on Mar-03-2002 23:38:

תשמעו באמת יש בזה מין התמסחרות בשירים כמו של פוש ודסייר

אבל אני מבין אותם למה קחו למשל
Blank & Jones - Desire
סבבה אנחנו פה בפורום ועוד כמה אנשים מכירים את זה ואומרים יו איזה שיר פצצה
אבל בשבילם זה לא מספיק רוצים שעוד יכירו את זה
ואיזה דרך יותר טוב יש להפיץ שיר מאמ טי וי?????


Posted by m0sh on Mar-04-2002 07:28:

אני לא מבין אותכם מה רע שישימו ב
MTV?

מי רואה את זה בכלל


Posted by oDrori on Mar-04-2002 15:41:

הם לא שלחו את זה לאמטיוי או משהו...
המצעד דאנספלור שם הוא כמו המצעדי "מכירות" של שירים בארץ...
זה מורכב מרשימות השמעה של תחנות באירופה


Posted by oDrori on Mar-08-2002 19:35:

אנשימים אתם לא תאמינו מה נכנס למצעד:
4 Strings- Take Me Away (Into the Night)
מקום שישי

בלאנק אנד ג'ונס
Desire
מקום 4

Riva ft Dannii Minogue
מקום 14

לא ראיתי את כל המצעד אבל יש חתיכת מגמת שיפור

(ATB- Hold You מקום ראשון בשבוע שעבר, לא רע)


Posted by Hell_Copter on Mar-08-2002 19:41:

בהחלט יש שיפור!!!
ואני יגיד עוד פעם שבלנק אנד ג'ונס יצאו מלכים
כמה כוסיות יש בקליפ שלהם!!!!


Posted by Hell_Copter on Mar-08-2002 19:47:

אני לא מאמין ... שמו שם את
Novocaine presents No One Driving - Playa Soul
אני חולה על השיר הזה!!!!!!!!!!!

ורפטור ירד למקום שלישי


Posted by oDrori on Mar-08-2002 19:55:

נראה לי מינימלסטיקס ירד משם כבר...

ATB Hold You- מקום שני

אוי לא...

Junor Jack- Thrill Me
מקום ראשון...

אני מאמין ששבוע הבא
B&J
או
4 Strings
משטלתים


Posted by Hell_Copter on Mar-08-2002 20:15:

הג'וניור ג'ק הזה כזה גרוע!!!

הולד יו כזה שיר יפה... בעיקר הרמיקס של סוונסון וגילן
בקיצר... אחלה תכנית


Posted by oDrori on Mar-17-2002 18:13:

סליחה שאני לא נותן לטופיק פשוט למות בשקט אבל...
תהיתי אם יצא למישהו לראות את
MTV Dancefloor chart
האחרון? אני מנהל מעקב די צמוד...
בעקרון נראה לי שזה מופנה להל קופטר בערך וזהו...

(15/3/02)


Posted by oDrori on Mar-17-2002 20:47:

Exclamation אלוהות אדירות

אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר

:::שימו לב לזה:::

10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ

מקום 5:

Ascension - For A Lifetime

ישר אח"כ הם מראים
Bubller
---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד

Marc et Claude- Tremble!!!

אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק
...עכשיו שימו לב

<<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>>
וואו לא האמנתי!!!!


ממשיכים יופי כשבמקום 4
בלאנק אנד ג'ונס - Desire

מקום שלישי גם הוא בידינו והוא
ATB - Hold You

נשאר רק לדאוג מה
Thrill Me
הדוחה הזה
........

::::וואי, מקום שני::::

4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
!!!!!!!!!
טוב אז
Thrill Me
ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו....


Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.