TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התמסחרות של טראקים
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
התמסחרות של טראקים
אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו
עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן
ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על
זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MTV Sucks!
ממתי היה ב
mtv
משהוא טוב? ובמיוחד דאנס פלור שחוץ מכמה קליפים טובים על איביזה מכיל חצי טון שטויות!
אם כבר היה עדיף שיביאו לארץ את
VIVA
או
TMF
אלו ערוצים שתימצא אחלה מוזיקה
אתה לא הבנת את מה שאני אומר
לא אמרתי שהשירים באמ טי וי הם טובים
אמרתי שכל הטראקים שבמסיבות הכי חמות מגיעים לאמ טי וי
נזכרתי בעוד טראק אדיר שיש לו קליפ באמ טי וי...
אתם לא תאמינו לזה...
Blank & Jones - Desire!!
יש לי רק משהו אחד להגיד:
לא שם זין!
שיהיה להם בכיף ,רק שלא ישימו את זה עוד שנה.....
כן יש להם יציאות...
לא בהכרח כל מה ששם זה זבל...
לדוגמא
Push- The Legacy
Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב
ועוד מספר...
| quote: |
| Originally posted by oDrori כן יש להם יציאות... לא בהכרח כל מה ששם זה זבל... לדוגמא Push- The Legacy Delerium - Silence היה שמה מקום ראשון כמה זמן טוב ועוד מספר... |


אני צופה כמעט קבוע... כיף לראות בשביל היציאות
כל פעם אני רועה ובעד הארבע טראנסים איכותיים שיש שם בד"כ...
כי כל השש עשרה האחרים הם תמיד...
?איך מגדירים את הסגנון הזה
נקרא לזה
Housepop
...תה בטח יודע למה אני מתכוון
אניווייז, פעם הם הראו בתוכנית איזה אימייל ששלחתי

לא דאנס זה בריטי שפיף וכל אלה
האוס זה זבל רציני של כל השירים האלה עם הקצב הדפוק ושזה מכוער
לא זוכר את השמות אבל אם תיהיה בבלקוני אתה תדע
רק דבר אחד להוסיף
LASGO
לא התמסחרו
מכיוון שהם יועדו לאמטיוי
והם מנגנים מוזיקת
DANCE
שמתאימה לאמטיוי
זה שאתה שומע את המיקסים בדיסקוטק זה אומר פשוט שעשו לזה מיקסים
יש הבדל אם שיר התפרסם קודם בגלל הרמיקסים שלו או בגלל המקורי
ופה לדעתי זה נקרא להתמסחר, אני אסביר שוב:
אם יש שיר דאנס נחמד, משודר באמטיוי
יוצא באוספים של
NOW
וחרטא כזה
ואז בא מישהו ועושה לו
HARD TRANCE REMIX
נגיד, משהו מפוצץ, ישר להיט בדיסקוטקים, אתה לא יכול להגיד שהוא ממוסחר
אבל אם מגיע שיר כמו
RAPTURE
ברמיקסים ... וכולם אוהבים אותו, ואז גם מוציאים לו גרסא קלילה לאמטיוי
אז זה לדעתי מסחור
קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי
וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות
הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה?
אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קוראים לז'אנר הזה יורופופ נראה לי וזה שירים כאלה חמודים בשביל לשמוע באמ טי וי אבל אין מצב במסיבות הרי מתי שמים את לאסגו וסילבר וכל אלה? אחרי שהדי ג'יי המרכזי מפנה את הבמה לרזידנט או לאיזה אחד מתחיל שסתם לא ממש מבין שישים שירים שכולם מכירים |
מי דיבר על לאסגו?!?!
דיברתי בעקרון על הדאנס פלור צ'ארט שזה יורופופ עם לפעמים דאנסים
ואל תגיד לי שקוראים לזה דאנס פלור אז זה רק דאנס כי זה לא
וכמו שאמרת אפילו שם היה אייפל 65
הדאנס פלור צ'ארט זה התכנית הכי פצצה של אמ טי וי
וחן יעיד על זה
ראיתי עכשיו כמעט את הכל ... שידור חוזר מיום שישי
מה לא היה שם
כל מה שתחשבו עליו...
והקליפ של דזייר
רק בשבילו היה שווה
איזה כוסיות יש שם!!!!!!
אני מתחיל לראות כל שבוע!!!
חחח
כמובן שזה התכנית הכי טובה באמטיוי... הכי טוב זה להקליט ואז כל פעם שיש שיר דאנסהאוס מגעיל כזה עושים
FF
למען האמת, נראה לי שהטראנס (או הדאנס בכיוון טראנס) משתלט בחזרה על המצעד אחרי 3 שנים של דאנסהאוס...
Ian van Dahl, Way Out West, Lange, B&J
ויש עוד כמה
לא רע, חפו הימים בהםן הייתי רואה את התכנית כדי להריע ל-2 נציגויות הטראנס בלבד שנאבקו על הכניסה למצעד

אתה יודע שהבנתי ש
way out west
נוטים לכיוון הפרוגרסיב??
ולא מדבר על הרמיקס המגעיל לאמ טי וי
לא יודע למה היום לא היה את לאנג' במצעד וביום שישי היה...
והיה את מינימליסטיקס - קלוז קובר
מדהים!!!
תשמעו באמת יש בזה מין התמסחרות בשירים כמו של פוש ודסייר
אבל אני מבין אותם למה קחו למשל
Blank & Jones - Desire
סבבה אנחנו פה בפורום ועוד כמה אנשים מכירים את זה ואומרים יו איזה שיר פצצה
אבל בשבילם זה לא מספיק רוצים שעוד יכירו את זה
ואיזה דרך יותר טוב יש להפיץ שיר מאמ טי וי?????
אני לא מבין אותכם מה רע שישימו ב
MTV?
מי רואה את זה בכלל
הם לא שלחו את זה לאמטיוי או משהו...
המצעד דאנספלור שם הוא כמו המצעדי "מכירות" של שירים בארץ...
זה מורכב מרשימות השמעה של תחנות באירופה
אנשימים אתם לא תאמינו מה נכנס למצעד:
4 Strings- Take Me Away (Into the Night)
מקום שישי
בלאנק אנד ג'ונס
Desire
מקום 4
Riva ft Dannii Minogue
מקום 14
לא ראיתי את כל המצעד אבל יש חתיכת מגמת שיפור
(ATB- Hold You מקום ראשון בשבוע שעבר, לא רע)
בהחלט יש שיפור!!!
ואני יגיד עוד פעם שבלנק אנד ג'ונס יצאו מלכים
כמה כוסיות יש בקליפ שלהם!!!!
אני לא מאמין ... שמו שם את
Novocaine presents No One Driving - Playa Soul
אני חולה על השיר הזה!!!!!!!!!!!
ורפטור ירד למקום שלישי
נראה לי מינימלסטיקס ירד משם כבר...
ATB Hold You- מקום שני
אוי לא...
Junor Jack- Thrill Me
מקום ראשון...
אני מאמין ששבוע הבא
B&J
או
4 Strings
משטלתים

הג'וניור ג'ק הזה כזה גרוע!!!
הולד יו כזה שיר יפה... בעיקר הרמיקס של סוונסון וגילן
בקיצר... אחלה תכנית
סליחה שאני לא נותן לטופיק פשוט למות בשקט אבל...
תהיתי אם יצא למישהו לראות את
MTV Dancefloor chart
האחרון? אני מנהל מעקב די צמוד...
בעקרון נראה לי שזה מופנה להל קופטר בערך וזהו...
(15/3/02)
אלוהות אדירות
אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר
:::שימו לב לזה:::
10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ
מקום 5:
Ascension - For A Lifetime
ישר אח"כ הם מראים
Bubller
---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד
Marc et Claude- Tremble!!!
אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק
...עכשיו שימו לב
<<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>>
וואו לא האמנתי!!!!
ממשיכים יופי כשבמקום 4
בלאנק אנד ג'ונס - Desire
מקום שלישי גם הוא בידינו והוא
ATB - Hold You

נשאר רק לדאוג מה
Thrill Me
הדוחה הזה
........
::::וואי, מקום שני::::
4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
!!!!!!!!!
טוב אז
Thrill Me
ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו....

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.