TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat is je favoriete fast food restaurant?
Pages (2): [1] 2 »
Wat is je favoriete fast food restaurant?
Push, Tiger en ei. Merci voor het idee 
Wat is je favoriete fastfood restaurant?
er zijn er veel meer
wok away is mijn favo, maar igenlijk zo rap ben er niet buiten
| quote: |
| Originally posted by domineesje er zijn er veel meer |
| Originally posted by domineesje wok away is mijn favo, maar igenlijk zo rap ben er niet buiten |
Goh, eigenlijk is Quick mijn favoriet...
McDonalds vind ik iets minder lekker, maar je hebt wel et voordeel dat et goekoper is + dikwijls krijg je gratis saus (all�, ier is da precies zo
). Quick is voor mij lekkerder maar kvind ze eigenlijk wel vr� duur voor wat het maar is (het blijft verdorie fast-food h�
) enja, tis iets "van ons" eh. Je hebt dat enkel maar hier en in Frankrijk, kan da ?
Voor de rest... Ik zou Pizza-Hut misschien ook nog bij de poll voegen als da kan, want da is ook meer fast-food dan een echte verfijnde italiaanse pizza h� 
Pizza Hut kan er ook wel nog af en toe in bij mij 
Maar al bij al beperk ik het gebruik van die tenten wel 
grote ketens?? die worden nog groot, je hebt ze toch al in de grote steden
en zie hier http://www.gamemania.be/go2/index.p...t=25161&start=0
Burger King FTW!
Ben in die van Zaragoza en Lugano geweest en twee keer zeer voldaan buiten gewandeld 
Macdo, voor Burger King, dan pas Quick.
Macdo is meestal ook veel gezelliger en properder dan quick imo. Frieten vind ik best in Burger King.
Op de luchthaven in Turkije in een Burger King gaan eten. Schrokken ons een hoedje als we de rekening kregen. 22 euro voor 2 man. En we hadden gewoon 2 menu's besteld. En ze bedrogen ons zelfs nie met de wisselkoers.
Zowel Quick als Mcdo is goed, maar ik verkies toch MCdo (al was het maar omda ik daar studentekorting heb
)
Quick:
GIB N.V. (eigendom van Ackermans & van Haaren (http://www.avh.be/) en Nationale Portefeuille Maatschappij (www.npm.be)) 55,62%
Trident European Fund 3,61%
Andere aandeelhouders (institutionelen en particulieren) 40,77%
NPM is van den Albert Fr�re
Quick = Belgisch dus
Geen enkele kan mij echt bekoren 
SBARRO!
| Originally posted by Xilver SBARRO! |
Burger King!!!!
Niks beter dan ne zondag gaan snowboarden in Landgraaf en op terugweg stoppen in den Burger King 
haha quick wint! Macdonnald zijn amateurs!
Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur 
| Originally posted by CygnusX Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur |
Burger King en Quick, maar hoogstens 1x per maand. Kwestie van het niet beu te worden.
yow fucktards steek daar is "fritkot" tss !!!!
voor de rest van vettigen drap: durum/pitta
uit die 4 Quick
Ik ga gemiddeld 2 keer per jaar ofzo naar de McDonalds, dus ik zal daar maar op stemmen.
| Originally posted by MikeVee Burger King en Quick, maar hoogstens 1x per maand. Kwestie van het niet beu te worden. |
| Originally posted by Eagle` yow fucktards steek daar is "fritkot" tss !!!! |
| Originally posted by CygnusX Geen liefhebber, geef mij maar een gewoon frituur |
Pita en frituur vind ik net zoals pizza hut toch ook fast food ze... Wat niet wegneemt dat het uitermate lekker is 
Nog nooit in ne Burgerking geweest dus daarover kan ik al nie zeggen of ik het lekker vind. Als ik dan moet kiezen tussen Quick en MacDonalds, dan gaat mijn voorkeur toch zeker uit naar Quick. Kvind het wel niet iets om te vaak te eten, een aantal keer op'n jaar is meer dan genoeg (en daar kom ik zelf niet eens aan). Pizza Hut kan ik ook wel ns apprecieren trouwens.
... maar niets gaat boven het frietkot natuurlijk 
| quote: | ||
Originally posted by Shadowkid
+1 |