TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [12-08-2006] Intuition FFWD Afterparty - AstA Den Haag
Pages (3): [1] 2 3 »
[12-08-2006] Intuition FFWD Afterparty - AstA Den Haag
| quote: |
Op Zaterdag 12 Augustus 2006 barst inmiddels voor de tiende keer de FFWD Heineken Dance Parade los op de straten van Rotterdam. Uiteraard is Intuition Recordings er ook dit jaar weer bij met een eigen truck, die in samenwerking met de Haagse Club AstA gehost zal worden. Uiteraard zal Intuition Recordings de mensenmassa in Rotterdam weer voorzien van kwalitatief hoogstaande trance, die voorgeschoteld zal worden door vertegenwoordigers van de nieuwe trance generatie.![]() De DJ�s, die op Zaterdag 12 Augustus 2006 tijdens het 10-jarig jubileum van de FFWD Heineken Dance Parade het frisse label Intuition Recordings zullen vertegenwoordigen, zijn: Menno de Jong en Leon Bolier. Deze door velen geroemde jonge producers �n DJ�s zullen garant staan voor een parade vol kippenvel. Uiteraard zal de wagen van Intuition Recordings & de Asta wederom voorzien zijn van de nodige dosis licht en sound. Dus zorg ervoor dat je deze truck niet mist, en we nodigen je graag uit om achter de Intuition & Asta-truck de tocht over de Erasmusbrug te dansen. Uiteraard is het feest niet compleet zonder een heuse afterparty! Daarom presenteert Intuition Recordings ook dit jaar weer de �Intuition FFWD Afterparty� in de AstA te Den Haag. Vanaf 23:00 uur is iedereen van harte welkom op deze waanzinnige afterparty, en het muzikale gedeelte zal verzorgd worden door Menno de Jong en Leon Bolier. Special guests tijdens deze afterparty zijn Cor Fijneman & Phynn, afkomstig van het Bredaase Black Hole Recordings. De perfecte ingredi�nten dus voor een smakelijke afsluiter van een geweldige dag. Op vertoon van de �Intuition FFWD Afterparty�-flyer heb je GRATIS entr�e tot de geweldige afsluiter in de Haagse AstA. Deze flyers zullen verspreid worden rondom de Intuition/Asta-truck op de route van de FFWD Heineken Dance Parade, dus zorg ervoor dat je deze truck ab-so-luut niet mist. SHORT INFO Datum: Zaterdag 12 Augustus 2006 Naam: �Intuition FFWD Afterparty� Loaktie: AstA � Den Haag Line Up: Menno de Jong, Leon Bolier, Cor Fijneman & Phynn Tijd: 23:00 uur � 05:00 uur Entr�e: Gratis met de flyer die op te halen is bij de truck van Intuition en Asta Min. Leeftijd: 18 ![]() |
?
Cor op een intuition feestje, dat is raar. 
| Originally posted by Real Cor op een intuition feestje, dat is raar. |
Is Cor tegenwoordig weer niet wat de betere weg op?
Lekker boeiend, ik kom toch wel voor Spammo, Le-On en Skinny Phynny
Als het weer zo gaat al vorig jaar voorzie ik ook nog wel dat bepaalde personen hun platentas/koffer weer mee gaan nemen naar de Asta voor een verrassingsset in de lounge of Area 2 
| Originally posted by Gonzo Cor gaat op zijn wijze lekker knallend afsluiten. Helemaal niks mee |
| Originally posted by eieregooie Gaatie zeker weer Strereo Murder draaien Gewoon lekker op tijd naar huis |
Volgens Gonzo gaatie afsluiten 
Da's gelukkig een HEEL betrouwbare bron ! 
Cor had afgelopen weekend echt supersets in Oslo, niks op aan te merken en goed gevarieerd 
Op Dance Valley was t erger dan Armin 
ROLL CALL:
Loraine
Gonzo
Freezel
| Originally posted by eieregooie Gaatie zeker weer Strereo Murder draaien |
Ja, laatste plaat op Dance Valley dit jaar
Intuition and Asta Afterparty FFWD Dance Parade Rotterdam:
Tijd: 23.00 - 05.00
Line up/timetable:
23:00-00:00 Kris O'Neil
00:00-01:30 Leon Bolier
01:30-03:00 Menno de Jong
03:00-05:00 Cor Fijneman vs. Phynn
Zo zo, Cor vs Finne !
Ook nog mensen die naar de FFWD gaan dan ?
ja ik 
| Originally posted by rob_intuition ja ik |
combineer
, ik wil iig wel effe meeten he 
| Originally posted by rob_intuition combineer , ik wil iig wel effe meeten he |

Wat voor weer wordt het dan?
Slecht

Dan skip ik R'dam wel 
den haag wel aanwezig dan?
Sure
Moet alleen effe een paar flyers hebben